Irány az Európai Unió piaca!

Váltsunk irányt! De merre?

2020. február 27.

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99. 7. emelet)

Tematika nyomtatása

Elbizonytalanodtunk a számunkra legjobb piac gondjai miatt? Ne tegyük!

Az üzleti szektor szereplői számára még mindig magasan a legjobb piacnövelési lehetőség nagy családunkban, az Európai Unióban van. 400 millió minőségi fogyasztó, tőkeerős befektetők, üzleti biztonságot adó üzleti partnerek, megrendelők. És még közel is vannak. A magyar gazdaságnak is meghatározó szereplői az európai befektetők, megrendelőink többsége.

De Németország gazdasága tényleg recesszióban van. Nagy-Britannia szabályozott Brexittel ugyan, de kilép az Unióból. A húzóágazatok leépítésekbe kezdtek. Lassul a növekedés üteme mindenhol, s ez várhatóan a következő években is folytatódik. Ráadásul az EU 2021-ben induló költségvetési ciklusában várhatóan kevesebb támogatás jut a hazai kkv-knak.

Merre mozduljunk? Hol vannak, mely országokban, ágazatokban, piaci terjeszkedésre, piacszerzésre nyerő lehetőségek? Hová menjünk a kedvezőbb működési, adózási, jogi körülményekért? Sok jó hely van még!

Irány az Európai Unió piaca!

Váltsunk irányt! De merre?

 

Időpont: 2020. február 27. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

 

Bajok vannak a Brexit és a német gazdaság lassulása miatt? Merre a kiút?

Készüljünk időben az EU új költségvetésének meglepetéseire!

Hol találunk új, nekünk ideális piacokat és körülményeket?

 

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

 

9.30–10.00 A 2021-2027-es új EU Költségvetési ciklusban nyerő ágazatok, támogatott területek.
Kutasi Gábor docens, Nemzeti Közszolgálati Egyetem Gazdaság és Versenyképesség Kutatóintézete

10.00–10.30 Az exportbővítés lehetőségeiről a hazai kkv-k számára. Javasolt exportirányok. Kelendő áruk és szolgáltatások.
Nagy Erzsébet vezető tanácsadó, Kiemelt Intézményi kapcsolatok, HEPA

10.30–10.50 Mit vesz a nemzetközi/európai szakmai befektető?
Horgos Lénárd partner, üzletágvezető,  Growth financing / M&A, Absolvo

10.50–11.10 A szellemi termék védelme. Az uniós IP-jogok.
dr. Vass László 
osztályvezető, Iparjogvédelmi Jogi Osztály, Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala

11.10–11.30 Mi lesz a Brexit után? Radikális változásokra készüljünk a brit piacon!
Dr. Palkovits Barbara manager, PWC Magyarország

 11.30–11.50 Konzultácó az előadókkal, kávészünet

 

11.50–12.20 Ausztria, a jó szomszéd csak ránk vár. Új piaci igényekről, könnyített szabályozási környezetről, új belső piaci keresletről.
Dr. Tefner Nóra Borbála külgazdasági attasé, Magyarország Bécsi Nagykövetsége

12.20–12.35 Gazdasági tevékenységek jogi keretei Ausztriában.
Dr. Baranyai Z. Zoltán ügyvéd Bécs, Oppenheim Ügyvédi iroda

12.35–12.55 Németország még mindig a legjobb! Lehetséges kitörési irányok!
Tomasz Kristóf ügyvezetőTomasz Consulting GmbH

12.55–13.15 Magabiztosan az exportpiacokon. Hitel helyett inkább faktoringgal! Biztonságosabb.
Kecskés Alíz értékesítési csoportvezető, BÁV Faktor Zrt.

13.15–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00–14.20 Vállalkozás Szlovákiában. Kedvező adózási és szabályozási viszonyok, melyek vonzóak a hazai vállalkozások számára.
Janok Júlia ügyvezető, Mark Plus s.r.o.

14.20–14.40 Befektetési célterület: Románia. Kedvező adózás?
Pál- Antal Ildikó  Consulta Carpatika  S.R.L. Románia

14.40–15.00 Próbáljuk ki a szakvásárokat. Kiderül, kell-e a portékánk?
Wolf Erik , a Deutsche Messe AG hivatalos magyarországi képviselője

15.00–16.00 Interaktív Fórum az előadókkal

A Fórum résztvevői:
Kutasi Gábor docens, Közszolgálati Egyetem
Kecskés Alíz értékesítési csoportvezető, BÁV Faktor Zrt.
Janok Júlia ügyvezető, Mark Plus s.r.o.
Nagy Erzsébet vezető tanácsadó, Kiemelt Intézményi kapcsolatok, HEPA
Tomasz Kristóf ügyvezető, Tomasz Consulting GmbH
Dr. Tefner Nóra Borbála külgazdasági attasé, Magyarország Bécsi Nagykövetsége

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2020. február 14. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
      A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
      e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99. 7. emelet)