Egyesült Arab Emírségek és Omán

Üzleti fórum

2024. november 21.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

Miért éri meg magyar befektetőként, céget alapítva, letelepedve az Egyesült Arab Emírségben (UAE) és Ománban megvetni a lábunkat?

Miért viszik Dubajba a hazai és európai cégek tömegesen a befektetéseiket? Miért van óriási népszerűsége a 10 éves letelepedést nyújtó aranyvízumnak, amióta csökkentették a befektetendő összeghatárt?

Omán az olaj, gáz és az onnan könnyedén elérhető más piacok miatt került az érdeklődés középpontjába az elmúlt években. Maszkat fontos célpontjává vált az üzleti életnek.

Az Egyesült Arab Emírségek, benne két város, Dubaj és Abu-Dzabi a világ üzleti, pénzügyi központja. Ott nagy biztonságban van a pénz és a tőke. Nagyságrendekkel emelkedett a megrekedt magyar és európai piacról kivont, ide vándorolt tőke nagysága. Ez nagymértékben köszönhető az óriási sikernek örvendő aranyvízum programjuknak is. Befektetésért cserébe 10 évre tartózkodási engedélyt adnak az adóparadicsomban. Az ingatlanvásárlás messze a legnépszerűbb. Miért?

Sok hazai és európai cég azt is kihasználja, hogy az Öböl-menti országok helyi EU-jának, a GCC-nek közös, rendkívül előnyös adózási, letelepedési és a tagok között kedvező szabályozása van. Egy országban letelepedve az összes tagország piacára is bejuthatunk sok vámot, adót és időt megspórolva. Onnan sokkal könnyebben és olcsóbban elérhető India és a környező térség is, mint Európából, Magyarországról.

Érdemes belemenni a részletekbe azoknak a cégeknek, tulajdonosoknak, akiknek piaci terjeszkedési szándékuk van, és az adóparadicsomi állapotokon kívül befektetéseik biztonsága is erősen befolyásolja a döntésüket. A térséget ismerő legjobb szakértők rendkívül sok exkluzív információt adnak át döntésük meghozatalához az üzleti Fórumon és a személyes konzultációkon.

Egyesült Arab Emírségek és Omán

Üzleti fórum

 

Időpont: 2024. november 21. csütörtök. 9.30–15.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról videón: november 22. 12 órától december 1-ig jelszóval.

 

Tömegesen települnek az Emírségekbe az európai cégek. Miért vonzó?

Ománon keresztül vezet az út India felé? Olcsóbb, mint Európából!

Adóparadicsom, aranyvízummal. Viszik az ingatlanokat, mint a cukrot!

 

Helyszíneseknek 5 perces plenáris bemutatkozási lehetőség a Networking programon!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 10 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

9.00–tól Regisztráció a helyszínen

Videón távolról november 22. 12 órától december 1-ig jelszóval.

9.30–9.35 Köszöntőbeszéd
Kiss Gábor alelnök, BKIK Nemzetközi és Külgazdasági Kollégium

9.35–10.00 Magyar befektetőként az Öböl-régióban. A GCC – a helyi EU – minden tagállamot érintő kedvező üzleti környezete. Különbségek Szaúd-Arábiától Dubajig Ománon át.
Dr. Tallér Péter ügyvezető & partner, NZP Nagy Legal

10.00–10.10 Kérdésekre válaszol Tallér Péter

10.10–10.35 Pénzügyi, adózási, befektetési viszonyok az Egyesült Arab Emírségekben. Mainland, Free Zone és Offshore. Adóparadicsomi szabályok és a velük járó előnyök.
Dr. Nagy Szabolcs TEP adószakértő, senior ügyvéd, Crystal Worldwide Ügyvéd Társulás

10.35–10.45 Kérdésekre válaszol Nagy Szabolcs

10.45–11.00 Omán vonzereje. Miért érdemes befektetni, megvetni a lábunkat Ománban?
Kozma Tamás Külgazdasági attasé, helyettes konzul, Magyarország Nagykövetsége, Maszkat

11.00-11.10 Kérdésekre válaszol Kozma Tamás

 

11.10-11.40 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal

 

11.40–12.05 Cégalapítás az Egyesült Arab Emírségekben és Ománban. Alapítási és fenntartási költségek, átfutási idők. Letelepedési szabályok és az azzal járó jogosítványok, kötelezettségek. Aranyvízum.
Dr. Tallér Péter ügyvezető & partner, NZP Nagy Legal

12.05-12.15 Kérdésekre válaszol Tallér Péter

12.15–12.40 Ingatlanvásárlás Dubajban és a többi emírségben. A kereslet az egekben. Hogyan vásároljunk ingatlant?
Nagy Zsombor
alapító, ügyvezető, Crystal World Properties LLC

12.40–12.50 Kérdésekre válaszol Nagy Zsombor

 

12.50–13.30 Ebédszünet, személyes konzultáció az előadókkal

 

13.30–14.30 Interaktív Üzleti Fórum

A hatalmas Öböl-menti piac előnyei, ha az ember egyszer már letelepedett. A közeli országok piacára eljutás előnyei vám, adózás és logisztika oldaláról.

A beszélgetés résztvevői a helyszínen résztvevők és az előadók:  

Dr. Tallér Péter ügyvezető & partner, NZP Nagy Legal

Nagy Zsombor alapító, ügyvezető, Crystal World Properties LLC

Dr. Nagy Szabolcs TEP adószakértő, senior ügyvéd, Crystal Worldwide Ügyvéd Társulás

 

14.30–15.20 Grátisz networking különprogram a résztvevők egyéni bemutatkozására. Moderált program, 5-5 perces cég-, tevékenység ismertetése az üzleti kapcsolódás szándékával.

(P)

A 2024. 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától még 10 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától még 10 napig)


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 2. féléves konferenciáira!

Ősszel 3 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Még megéri előre regisztrálni!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek  

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet