Szervezetfejlesztés – 2018
A megkerülhetetlen új szervezeti kultúra
2018. szeptember 13.
The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (3. emelet)
A folyamatos átalakulásban lévő, minden sejtjében digitalizált, az új technológiákra épülő szervezet ma a nyerő modell. Olyan, amelyik folyamatos innovációra képes, benne a munkaerő hatékonysága megállás nélkül nő, a legújabb technológiák, módszerek azonnali adaptálására képes. Az ilyen cégben a gyors és jó döntések szinte természetesek, a problémákra azonnali, jó megoldások nagy számban születnek.
Megkerülhetetlenül erre az útra kell térnünk! Vagy a világ gyorsan elrohan mellettünk.
A Szervezetfejlesztés éves nagy konferenciáján kiváló szakembereink modelleket mutatnak be, gondolkodásunk, stílusunk megváltoztatására, az új szervezeti kultúrára, átállásra adnak gyakorlati tanácsokat, segítséget.
Siessen a regisztrációval! Utolsó helyek!

Keynote speakerek: Borbély László, Tóth Tamás
Az új szervezeti kultúrára átváltás egyszerűen, gyorsan!
A minden sejtjében digitalizált, gyors innovációra képes szervezet receptje
Program
9.00–9.30 Regisztráció
9.30–9.40 Felvezető: Borbély László Keynote Speaker
9.40–10.00 A vállalati szervezet az első számú vezető képmása? Melyik átprogramozásával kezdjük?
Előadó: Egyed Géza ügyvezető, G.E.StrateGo Kft.
10.00–10.20 A munkaerő-problémára egyetlen válasz: a hatékonyabb munkavégzés. Fókuszban az IPAR4.0 szemlélet – nem csak a gyártásban.
Előadó: Andorka Miklós operatív igazgató-helyettes, MAPI Zrt.
10.20–10.40 Versenyt nyerni csak a legújabb technológiák azonnali adaptálására képes szervezettel lehet. Hogyan valósítsuk meg?
Előadó: Gordos Koppány technológiai tanácsadó, Click On Hungary Kft.
10.40–11.00 Kisvállalati szervezet fejlesztése egyszerűen és gyorsan.
Előadó: Borbély László executive coach, ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.
11.00–11.15 A vállalati minőségirányítás, mint a digitalizáció alapja. Folyamatszemlélet és kockázatcsökkentés a vállalatirányításban.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Hungary
11.15–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.40–12.00 Van a cégnek lelke? A kreatív energiákat generáló lelkület létrehozása.
Előadó: Nardai Brigitta szervezetfejlesztő, tréner, coach, System Bridges Kft.
12.00–12.20 A folyamatban gondolkodás a nyerő. A mátrixszerű összekapcsoltság és a rendszergondolkodás előnyei.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group Kft.
12.20–12.40 Hatékony és hibamentes folyamatok, még irodai környezetben is.
Előadó: Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.
12.40–13.00 Romlik a szervezet teljesítménye? Átvilágítás! Feltárás és diagnózis.
Előadó: Békési Gábor szervezetfejlesztési szakértő, CVI Solutions
13.00–13.10 Családi cégek speciális szervezeti problémákkal. A generációváltás fontossága és lehetőségei.
Előadó: Drahos Gábor szervezetfejlesztési szakértő, Magyarok a Piacon Klub
13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.50–15.30 Kellenek a tanácsadók?
A Tanácsadó blokkot vezeti: Tóth Tamás Keynote Speaker
13.50–14.50 Előadások:
– A változás edzői! A főszereplő “Te” vagy! De mikor lépjen a képbe a coach, a tréner, a fejlesztő szakember, mint mellékszereplő?
Kaposvári Anna CEU karrier tanácsadó, coach, tréner
– Segít a mentorálás, hogy a munkatársaid jobb teljesítményt nyújtsanak.
Dobay Róbert partner, Menedzsmentor Kft.
– Interim menedzsment. Ha gyors változtatás szükséges, ha baj van.
Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resourcing Kft.
14.50–15.30 Külső segítség. Egy vagy több? Kihez forduljak?
Kerekasztal-beszélgetés, műhelyvita az előadókkal.
Beszélgetésrésztvevők:
Kaposvári Anna CEU karrier tanácsadó, coach, tréner
Dobay Róbert partner, Menedzsmentor Kft.
Drahos Gábor szervezetfejlesztési szakértő, Magyarok a Piacon Klub
Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resourcing Kft.
Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.
Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Hungary
15.30–15.50 Konzultáció az előadókkal
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa
A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
-
- féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Részvételi feltételek
-
- A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
- A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
- Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
- Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. augusztus 31-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
- Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.
Lemondási feltételek
-
- A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
- Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze! - Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
1152 Budapest, Szentmihályi út 171.
További konferenciák
Biznisz az ingatlanban 2025
Szálljunk be a lakáspiacba!
2025. április 16.
Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Start to Business
Adj 5 évet a sikernek!
2025. április 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Nyíregyháza
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. április 3.
Nyíregyháza, SZABKAM, Széchenyi u. 2.

Új befektetési irányok 2025
A cégvagyon legjobb helye!
2025. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
