Webáruházi trendek – 2019

Tőled vegyenek, ne a konkurenciától!

2019. március 13.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont. Szentmihályi út 171.

Tematika nyomtatása

Nagy a harc a vásárlókért! Senki nem teheti meg, hogy ne áruljon teljes választékot.  Az érdeklődők szinte elvesznek a sok információ, választék, ár között. Mivel érhetjük el 2019-ben, hogy nálunk rendeljenek, ne a konkurenciánál? A határok nélküliség kényszere és lehetősége  nem csak a hazai webkereskedelemnek kedvez. A nagykereskedelmi ellátók, a nagyok elvihetik a nagykereskedelmi piacot. Mi marad nekünk? A PSD2 fellendítheti az e-kereskedelmet? Hogyan használjuk ki előnyösen a fizetési feltételek felgyorsulását?

A B2B és B2C legújabb webáruházi trendjeiről, a folyamatosan változó jogszabályok előnyre váltásáról, a vásárlószerzés és megtartás legújabb, technológiai alapú megoldásairól  egy nap alatt, a legjobbaktól mindent megtudhat. Érdemes rászánni az időt. Versenyelőnyt hoz!

A PSD2, az azonnali átutalás átrendezi a piacot! Vezesd be gyorsan!

Paradigmaváltás a webshoplogisztikában. Hol van a kisebbeknek esélyük?

Ügyfélszolgálati trükkök webáruházaknak a vevők szeretetéért!

 

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

9.40–10.00 The Customer of on-demand future. Mit vár el a jövő vásárlója, mit kell tennie a jövő kereskedőjének?
Előadó: Nagy Sándor elnök, Ecommerce Hungary

10.00–10.20 Friss kutatási eredmények az e-kereskedelemről.
Előadó: 
Madar Norbert üzletágvezető, GKI  Digital

10.20–10.40 Nagykereskedelem. Jön a nagyok uralma. Hol az esélyünk?
Előadó: 
Jagodics Rita ügyvezető igazgató, Kereskedelmi Marketing Trendek

10.40–11.00 Ne veszíts el vevőt! Ügyfélszolgálati trendek és trükkök webáruházaknak.
Előadó: Kun Szabolcs vezérigazgató, Arenim Technologies

11.00–11.20 Google-hirdetések automatán. Kézzel vagy inkább félkézzel.
Előadó: 
Molnár Tamás vezető, MTT Digital

11.20–11.40 Tudom, mit teszel idén nyáron. Az erős ügyfélhitelesítés bevezetése Magyarországon.
Előadó: Nemes Máté senior szakértő, Mastercard Europe SA

11.40–12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.00–12.20 Jelentős változások az e-kereskedelem jogi szabályozásában.
Előadó: 
Mayer Erika ügyvéd, Mayer és társa Ügyvédi iroda

12.20–12.40 PSD2, SCA, azonnali átutalás 2019. A fizetési változások hatása.
Előadó: 
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway

12.40–13.00 Mivel tudsz győzni a webáruházak között versenyben?
Előadó: 
Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

13.00–13.20  A jobb logisztika, az átláthatóbb, ügyfélbarátabb honlap dönt?
Előadó: 
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00–­14.20 A webshop-fizetés jelene és jövője.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán
 Kkv marketing igazgató, K&H Bank

14.20–14.40 Új vevőket hozó közösségépítés.
Előadó: 
Berze Márton operatív vezető,  Kreatív Kontroll Kft.

14.40–15.00 Omnichannel. Az online és offline vásárlói utak összekapcsolása shop applikációval.
Előadó: Máriás Zsigmond ügyvezető, LogiNet Systems Kft.

15.00–15.20 Paradigmaváltás a webshoplogisztikában.
Előadó: Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.

15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd
    • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. március 1. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Szentmihályi út 171.