Biznisz az ingatlanban – 2022

Cégben legyen, ne magánvagyonban!

2022. február 24.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tematika nyomtatása

A jelentős inflációval szemben is inflációállók maradnak az ingatlanárak?   Megéri ingatlanban tartani a vagyont? Az üzleti szektor döntéshozóinak magánemberként és céges vagyon tulajdonosaként különösen vigyázni kell, milyen jövedelemből vásárolják, tartják fenn, hasznosítják ingatlanjaikat. Az adózásban – TB, ÁFA, TAO, KIVA ­– levő különbségek igen eltérőek. Pláne, ha a jelenlegi családi otthonteremtési, felújítási stb. támogatásokat is figyelembe vesszük. Az ingatlanvagyont forgatni, kezelni, hasznosítani is kell.  A székhely, iroda, raktárak, földek, telkek fenntartásának célszerűsége igen megváltozott a pandémia miattÚj trendek, igények jelentek meg az irodapiacon, melyek változtatásokra késztetik az ingatlanhasznosítókat, -tulajdonosokat is.

Van mit megbeszélni ebben az évben is az ingatlanvagyonnal rendelkező vagy ingatlanokat bérlő, hasznosító kkv-döntéshozóknak. Előadóink segítenek átlátni a változásokat, s megfogalmazni az ahhoz igazodó optimális, sikert hozó lépéseket. 2022-ben is figyeljünk és gazdálkodjunk az ingatlanvagyonunkkal, és tudatos ingatlanberuházást folytassunk a vagyoni érték szempontjából is.

Figyelem!
A helyszínre jövők nagy létszáma miatt a konferencia helyszíne megváltozott!
Új helyszín:
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Biznisz az ingatlanban ­– 2022

Cégben legyen, ne magánvagyonban!

 

Időpont: február 24. csütörtök, 9.30–17.00

Helyszín a személyes résztvevőknek: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Távolról résztvevőknek: interneten belépési jelszóval

 

Inflációállók maradnak az ingatlanárak 2022-ben? Figyeljünk oda!

A magánjövedelemből vásárolt ingatlan a legdrágább a világon. Ne tegyük!

Csak értékálló ingatlanokra költsük a támogatott pénzforrásokat!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program

9.00– Regisztráció a helyszínen, illetve a videóközvetítés felületén.

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője

9.35–10.00 Milyen fordulatokat tartogat 2022 az ingatlanpiacon?
Balogh László vezető gazdasági szakértő, Ingatlan.com

10.00–10.25 Zöld otthon, zöld hitel, zöld jelzáloglevél.
Fábián Gergely ügyvezető, MNB

10.25–10.50 Ingatlanvásárlás cégvagyonból és/vagy magánszemélyként? Adótervezéssel a beruházás hatékonyságáért! Az infláció hatása az ingatlanra az adózás és a befektetői hozam vetületéből.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

10.50–11.10 Ingatlanbefektetés az szja és tb oldaláról megközelítve. Kalkulálj a magánszemélyeket érintő támogatásokkal is!
Kacsics-Gyursó Kitti tb- és munkaügyi előadó, Írisz Office Zrt.

11.10–11.40 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal

11.40–12.05 Milyen folyamatok zajlanak ma az ingatlanpiac keresleti oldalán? Keresd az etikus ingatlanközvetítőket!
Sándor Viktória, a Magyar Ingatlanközvetítők Országos Szövetsége Etikai Bizottságának elnöke

12.05–12.25 Ingatlanberuházások hitelből. Kamatkülönbségek miatti előnyök kihasználása.
Képes Ildikó hitelkoordinátor, Goodwill Consulting Tanácsadó Kft.

12.25–12.45 Ingatlanvásárlási/eladási opciók adózási szempontjai a cégeknél.
Clamba Viktória menedzser, adóüzletág, RSM Hungary

12.45–13.05 Tartsuk cégeinkben, cégcsoportban az ingatlanjainkat! Rengeteget spórolunk és biztonságos!
Csővári István ügyvéd, Csővári Ügyvédi Iroda

13.05–13.25  Vajon vonzóbb-e a befektetők, vevők számára a cégem, ha saját tulajdonú az ingatlan?
Horgos Lénárd partner, üzletágvezető, Growth financing M&A, Absolvo

13.25–14.10 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal

14.10–14.30 Az ingatlanértékelés legfontosabb tudnivalóiBuktatók a gyakorlatban.
Mehrli Péter elnök, Magyar Ingatlanszövetség

14.30–14.50 Forrong a világ és a magyar ingatlanpiac is.
Kalaus Valter ügyvezető igazgató, Newmark VLK Hungary, a BKIK Gazdasági Szolgáltatások Tagozat XXIII. Ingatlanforgalmazás-, hasznosítás, Ingatlan Vagyonkezelés osztályának a tagja

14.50–15.10 Lakáspiaci trendek és várakozások.
Soóki-Tóth Gábor elemzési vezető, Otthon Centrum

15.10–15.30 Milyen irányba mozdultak az iroda kialakítások a pandémia után? Fókuszban a közösségi tér.
Pók Enikő senior belsőépítész, ügyvezető, Környezettervezés.hu Kft.

15.30–15.50 Hogyan vásároljunk félmilliárdot érő ingatlant kevesebb, mint 100 millió forintból, és hogyan csökkentsük a felújítási költségeket kevesebb mint a felére?
Olti Gergely vezérigazgató, Penates Invest Zrt., a BKIK Gazdasági Szolgáltatások Tagozatának elnökségi tagja

15.50–16.10 Konzultáció az előadókkal

16.00–17.00 Networking különprogram

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

A helyszínen maszkhasználatot és védettségi igazolás felmutatását kérjük!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet