Ez a föld eladó!

A győztes licit után hogyan tovább?

Időpont: 2016. február 11. , Helyszín: Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)

A kormány révén több mint 350 ezer hektár állami tulajdonú szántó, rét és legelő került kalapács alá országszerte. A tervek szerint február közepén folytatják az állami földek eladását. A komoly kérdések azonban még csak a földárverések után jönnek. Hogyan szerződjünk a Nemzeti Földalappal? Milyen jogosultságai lesznek a bérlőnek és a tulajdonosnak? Hogyan fog működni az automatikus tulajdonlást megakadályozni képes elővásárlási jog?  Mit jelent majd a gyakorlatban a haszonbérletbe adott földek bérleti díjának és a földhaszonbérleti szerződéseknek a felülvizsgálhatósága? Kik kaphatnak és milyen feltételekkel az MFB által meghirdetett 150 milliárd forintos keretösszegű kedvezményes földvásárlási hitelből?  

A konferencia előadói a résztvevők üzletvitelének sikere érdekében azonnal használható új információkat, tudásokat, tapasztalatokat osztanak meg. Személyes konzultációra is lehetőség nyílik! 

AGRÁR−AKADÉMIA

A Magyar Mezőgazdasági Lapcsoport és a Piac & Profit konferenciasorozata az agráriumban tevékenykedő vállalkozók, vállalkozások (kis, közepes és nagyvállalatok) vezetőinek.

agrar-traktoros bubi-800-pix_72dpi

Ez a föld eladó!

A győztes licit után hogyan tovább?

 

Időpont: 2016. február 11. 10.00−16.00
Helyszín:
Budapest, Lurdy Konferencia – és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)

Program:

9.30−10.00 Regisztráció

10.00−10.40 A földtulajdonhoz jutás előnyei a magyar gazdák szemszögéből. Az állami tulajdonú földek eladásától várható-e fellendülés a hazai agráriumban?  

Előadó: Jakab István elnök, Magosz

10.40−11.10  A Nemzeti Földalapkezelő Szervezet, mint szerződő partner. A szerződés alapfeltételei.

Előadó: Dr. Nagy János főosztályvezető, Földművelési Minisztérium Földvagyon-gazdálkodási Főosztály

11.10−12.00 Az árverés megnyerésétől a tulajdonba kerülésig vezető út. A tulajdonosi szerződésről, a bérlővel való viszonyról, az elővásárlási jog érvényesítéséről, a bérleti díjak és földhaszonbérleti szerződések felülvizsgálatának esélyeiről, veszélyeiről részletesen.

Előadó: Dr. Mikó András ügyvéd

12.00−12.30 Konzultáció és kávészünet

12.30−13.10 Mennyit ér a föld? Vételár, megtérülés. A Magyar Fejlesztési Bank földvásárlási hitelprogramjának feltételei. Kedvezményesen elérhető földvásárlási hiteltermék a helyben lakó, magyar állampolgárságú, élethivatásszerűen földműveléssel foglalkozó gazdák számára, 150 milliárd forintos keretösszeggel.

Előadó: Sebestyén Róbert  igazgató, Magyar Fejlesztési Bank

13.10−13.30 Jön a földadó! Ki fizeti, mennyit és mikortól?

Előadó: Schmidt Jenő elnök, Települési Önkormányzatok Országos Szövetsége

13.30-13.50 Agrártámogatások előfinanszírozása.
Előadó: Dr. Suták Péter faktoring üzletág vezető, MKB Bank Zrt.

13.50−14.40 Konzultáció és ebédszünet

14.40−15.40 Hogyan kössünk szerződést?
Interaktív Fórum az előadókkal, jogászokkal, adótanácsadókkal

Fórumrésztvevők:
Dr. Nagy János főosztályvezető, FM
Dr. Mikó András ügyvéd
Sebestyén Róbert  igazgató, MFB

15.50−16.20 Üzleti kézfogó Szervezett networking-program a résztvevők számára. Bemutatkozások az üzleti kapcsolatépítés szándékával

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

 A rendezvény részvételi díja: 10.000 Ft + áfa.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

Részvételi díj

Részvételi díj: 10.000.- Ft + Áfa/fő A részvételi díj tartalmazza: kávészünetek, frissítők, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, elhangzott prezentációk (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2016. január 29-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy a részvételi díj helyszíni fizetésére legyenek szívesek készülni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2016. január 29-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a tréningen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Lurdy Konferencia - és Rendezvényközpont (Könyves Kálmán krt. 12-14.)

Rendező

Szakmai támogatók

Médiatámogató

További konferenciák