Webáruházi trendek 2015
A vasárnapi zárva tartás hatása a webáruházakra
2015. február 19.
A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet.
A forgalomnövekedés és a vasárnapi zárva tartási rendelet miatt nem csak a webáruházak működtetésében, hanem a webes értékesítés informatikai rendszereiben, a logisztikában, futárszolgálatoknál, az elektronikus fizetésben és számlázásban, valamint az internetes marketingben és a jogi következményekben is alapvető változásokat hoz. Várható a webáruházak számának gyarapodása és nemzetköziesítése is.
Szakértőink, a gyakorlati életben jártas előadóink segítségével készüljön fel a változásokra, az elengedhetetlen fejlesztésekre!
Webáruházi trendek 2015
A vasárnapi zárva tartás hatása a webáruházakra
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2015. február 19. 10.00-15.10 (csütörtök)
FIGYELEM ÚJ HELYSZÍN: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet.)
Korlátlan ingyenes parkolási lehetőség!
Támogatja: XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 Milyen a közeli jövő versenyképes, korszerű webáruháza? A webáruházak fejlődésének útjai. Adózási és számviteli buktatók az e-kereskedelemben.
Előadó: dr. Ormos Zoltán, a Szek.org (Szövetség az Elektronikus Kereskedelmért) elnöke
10.30−10.50 Hazai webáruházi trendek és üzleti lehetőségek a vasárnapi működés érdekében.
Előadó: Karakas Kitti, eNET Kft.
10.50−11.30 Az internetes webáruházi marketing újdonságai, a keresőoptimalizálás speciális, webáruházakra vonatkozó praktikái. Dinamikus hirdetési megoldások: továbbfejlesztett e-kereskedelmi analitika, merchant center – termék hirdetés külföldön, dinamikus remarketing, dinamikus keresőkampányok és azokhoz szükséges keresőoptimalizálási beállítások.
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, AS Services Kft.
11.30−11.50 E-számlázás. Széleskörű bevezetésének, elterjedésének technikai és adminisztrációs feltételei.
Előadó: Piya Csaba ügyvezető igazgató, Billzone.eu
11.50−12.20 Konzultációs és kávészünet
12.20−12.40 A webáruházak kialakításának alternatívái . Bérelt, „ingyenes” webshopmotorra épített vagy egyedi? A választás nagyban függ a megbízó üzleti elképzeléseitől. Az egyes megoldások előnyei és hátrányai, mintapéldák tanulságokkal.
Előadó: Bernáth Lajos sales manager, Trendency Zrt.
12.40−13.00 Új trendek és perspektívák a logisztika világában . Csomagküldés a webáruházak szemszögéből.
Előadók: Colin Snead ügyvezető igazgató, Hum Frigyes kereskedelmi képviselő, Fürgefutár.hu. Kft.
13.00−13.30 A vasárnapi zárva tartás jogszabályainak webáruházakra vonatkozó rendelkezései, azok értelmezése, a működtetésre vonatkozó új mozgásterek elemzése. Az elektronikus kereskedelemre vonatkozó szabályok, a reklámjog vonatkozó részei
Előadó: dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társai Ügyvédi Iroda
13.30-13.50 Vasárnap: ZÁRVA- avagy így segítsd a viszonteladóidat, ha nagykereskedő vagy.
Előadó: Dimitrova Dessislava cégvezető, Alphasonic Kft.
13.50−14.30 Konzultációs és ebédszünet
14.30−14.50 Az online vásárlást hatékonyan kiszolgáló háttér fontossága. Online vásárlás és CRM.
Előadó: Bernáth Lajos sales manager, Trendency Zrt.
14.50−15.10 Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik – adatáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig
Előadó: Hertay Ákos ügyviteli rendszer specialista, KKV ÜGYVITEL
15.10-15.30 Konzultáció az előadókkal
15.20−15.50 Üzleti kézfogó A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:
- Webáruházi trendek 2015 (február 19. csütörtök)
- Social Media és az üzleti célok (március 19. csütörtök )
- Adminisztrációcsökkentés olcsón. E-ügyintézés (április 9. csütörtök)
- Cégvezetési trendek 2015 (május 21. csütörtök)
Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).
Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy mely rendezvényeken kívánnak részt venni.
3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.
További konferenciák
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Van az a pénz!
2024. október 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
Pénz, de honnan? 2024 – Székesfehérvár
Ősztől végre lesz vissza nem térítendő!
2024. szeptember 26.
Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.
Human & Technology
Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
2024. szeptember 19.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.