Webáruházi trendek 2015
A vasárnapi zárva tartás hatása a webáruházakra
2015. február 19.
A 2015-ös év webáruházi trendjeit alapvetően befolyásolni fogja a vasárnapi zárva tartás március közepi életbe lépése. Szakértők egybehangzó véleménye szerint a rendelkezés egyértelműen a webáruházaknak fog kedvezni. 2014-ben a webáruházak forgalma egy év alatt majd 30 %-kal növekedett. A növekedés idén még nagyobb tempót vehet.
A forgalomnövekedés és a vasárnapi zárva tartási rendelet miatt nem csak a webáruházak működtetésében, hanem a webes értékesítés informatikai rendszereiben, a logisztikában, futárszolgálatoknál, az elektronikus fizetésben és számlázásban, valamint az internetes marketingben és a jogi következményekben is alapvető változásokat hoz. Várható a webáruházak számának gyarapodása és nemzetköziesítése is.
Szakértőink, a gyakorlati életben jártas előadóink segítségével készüljön fel a változásokra, az elengedhetetlen fejlesztésekre!
Webáruházi trendek 2015
A vasárnapi zárva tartás hatása a webáruházakra
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2015. február 19. 10.00-15.10 (csütörtök)
FIGYELEM ÚJ HELYSZÍN: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ Konferenciaterem (XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet.)
Korlátlan ingyenes parkolási lehetőség!
Támogatja: XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 Milyen a közeli jövő versenyképes, korszerű webáruháza? A webáruházak fejlődésének útjai. Adózási és számviteli buktatók az e-kereskedelemben.
Előadó: dr. Ormos Zoltán, a Szek.org (Szövetség az Elektronikus Kereskedelmért) elnöke
10.30−10.50 Hazai webáruházi trendek és üzleti lehetőségek a vasárnapi működés érdekében.
Előadó: Karakas Kitti, eNET Kft.
10.50−11.30 Az internetes webáruházi marketing újdonságai, a keresőoptimalizálás speciális, webáruházakra vonatkozó praktikái. Dinamikus hirdetési megoldások: továbbfejlesztett e-kereskedelmi analitika, merchant center – termék hirdetés külföldön, dinamikus remarketing, dinamikus keresőkampányok és azokhoz szükséges keresőoptimalizálási beállítások.
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, AS Services Kft.
11.30−11.50 E-számlázás. Széleskörű bevezetésének, elterjedésének technikai és adminisztrációs feltételei.
Előadó: Piya Csaba ügyvezető igazgató, Billzone.eu
11.50−12.20 Konzultációs és kávészünet
12.20−12.40 A webáruházak kialakításának alternatívái . Bérelt, „ingyenes” webshopmotorra épített vagy egyedi? A választás nagyban függ a megbízó üzleti elképzeléseitől. Az egyes megoldások előnyei és hátrányai, mintapéldák tanulságokkal.
Előadó: Bernáth Lajos sales manager, Trendency Zrt.
12.40−13.00 Új trendek és perspektívák a logisztika világában . Csomagküldés a webáruházak szemszögéből.
Előadók: Colin Snead ügyvezető igazgató, Hum Frigyes kereskedelmi képviselő, Fürgefutár.hu. Kft.
13.00−13.30 A vasárnapi zárva tartás jogszabályainak webáruházakra vonatkozó rendelkezései, azok értelmezése, a működtetésre vonatkozó új mozgásterek elemzése. Az elektronikus kereskedelemre vonatkozó szabályok, a reklámjog vonatkozó részei
Előadó: dr. Mayer Erika ügyvéd, Mayer és Társai Ügyvédi Iroda
13.30-13.50 Vasárnap: ZÁRVA- avagy így segítsd a viszonteladóidat, ha nagykereskedő vagy.
Előadó: Dimitrova Dessislava cégvezető, Alphasonic Kft.
13.50−14.30 Konzultációs és ebédszünet
14.30−14.50 Az online vásárlást hatékonyan kiszolgáló háttér fontossága. Online vásárlás és CRM.
Előadó: Bernáth Lajos sales manager, Trendency Zrt.
14.50−15.10 Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik – adatáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig
Előadó: Hertay Ákos ügyviteli rendszer specialista, KKV ÜGYVITEL
15.10-15.30 Konzultáció az előadókkal
15.20−15.50 Üzleti kézfogó A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:
- Webáruházi trendek 2015 (február 19. csütörtök)
- Social Media és az üzleti célok (március 19. csütörtök )
- Adminisztrációcsökkentés olcsón. E-ügyintézés (április 9. csütörtök)
- Cégvezetési trendek 2015 (május 21. csütörtök)
Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa. Jelentős kedvezmény vehető igénybe! Az eredeti ár
helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).
Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy mely rendezvényeken kívánnak részt venni.
3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2025 – Pécs
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. május 22.
Pécs, Pécsi Kereskedelmi Központ, Majorossy Imre utca 36.

X-faktor – A hiányzó láncszem
Építsd fel magadat!
2025. május 15.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt 99. 6. emelet

Kiút az energiacsapdából!
Best of energy!
2025. április 24.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
