Cégmentő

A cégek életben tartásáért

2020. április 29.

élő videókonferencia

Tematika nyomtatása

Megállított a vírus? De valahogyan működnünk kell, amíg tart a járvány és beindulhat újra a gazdaság.  Életben maradni! Ez itt a tét.
Hol a segítség? Hol találjuk és hogyan használjuk ki  a könnyítéseket, túléléseket tartalmazó jogszabályokat, rendelkezéseket, akár a kormánytól, akár a pénzügyi szektortól, akár a NAV-tól jönnek? A sokkhatáson túl vagyunk. Itt az alkalmazkodás ideje! Rendezkedjünk be a túlélésre. Ismerkedjünk meg az eredményes lépéseket már megtett kkv-k átvehető megoldásaival is.
Cégmentő megoldások víruskatasztrófa idején.
A Piac & Profit – BKIK videókonferencián összeszedtük az összes segítséget és jó tanácsot. A legfrissebb kormányzati gazdaságvédelmi intézkedéseket is megosztjuk a kkv-döntéshozó résztvevőkkel. Kérdezzetek a legjobb szakértőktől!

Nem kell eljönnöd, hogy megtudd, mit kell tenned a túlélés érdekében!
7 napig vissza is nézheted.

Már bankkártyával is fizethetsz és távnyomtatásos számlát küldünk!

Cégmentő

A cégek életben tartásáért

Élő videókonferencia

Időpont: április 29. szerda  9.00–15.00

Helyszín: élő videókonferencia (A konferencia 7 napig visszanézhető!)

A gazdaságvédelmi akcióterv legfrissebb intézkedéseiről első kézből!

Megmutatjuk, milyen pénzügyi segítségek vannak a túléléshez!

Mindent a hitelekről, NAV-könnyítésekről, bérköltségekről, szerződésekről!

p

Program

9.00–9.20 Gazdaságvédelmi akcióterv. Vírusjárvány alatt és közvetlenül utána.
György László gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkár, Innovációs és Technológiai Minisztérium

9.20–9.40 A vállalkozások akcióterve. Azonnali intézkedésre váró területek.
Zsabka Zsolt általános alelnök, BKIK

9.40–10.00 Citromból limonádét! Alkalmazkodás felsőfokon.
Lakatosné Lukács Zsuzsanna ügyvezető igazgató, SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány

10.00–10.30 Pályázatok vészhelyzet idején is! Kamat- és garanciatámogatott hitelek. Új pályázatok és könnyítések.
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting és Fejlesztési Tanácsadó Kft.

10.30–11.00 Adózási és pénzügyi lehetőségek a járványhelyzet alatt. Adókönnyítések, mentességek, elnapolások….
Papp Tibor vezérigazgató, adótervező, Írisz Office Zrt.

11.00–11.20 Járulékok elengedése, Szocho-csökkentés, bértámogatás részmunkaidőre.
Gyursó Kitti TB és munkaügyi előadó, Hypercortex Zrt.

 11.20–11.40  Konzultáció az előadókkal

11.40–12.10 Munkajogi kihívások vírusjárványra szabva. Lazítások és kötöttségek.
dr. 
Antalóczy Adrienn LL.M, ügyvéd, munkajogi & adatvédelmi szakjogász, Antalóczy Ügyvédi Iroda

12.10–12.25 Hogyan lehet betartatni és ellenőrizni a munkaidőt home-office esetén?
Gyenes Tamás biztonságtechnikai mérnök, Anteus Kft.

12.25–12.45 NHP Hajrá! Cégmentés hitelmoratóriummal, támogatott hitelekkel és garanciaprogramokkal.
Kökény Roland KKV Szegmensmarketing vezető, K&H Bank Zrt.

12.45–13.05 Szerződések teljesítése és vis maior a gyakorlatban. Pereskedés helyett közös tehervállalás..
dr. Varga Dániel ügyvéd, Schoenherr Ügyvédi Iroda

13.05–13.20 Hatékony vezetés a válságban és utána.
Vityi Péter ügyvezető, Kürt Akadémia Kft.

 13.20–13.40 Konzultáció az előadókkal

13.40–14.00 Hogyan használjuk ki a csőd-felszámolási szabályozás lehetőségeit. De ezt megtehetik velünk is!
dr. 
Pajor Dávid ügyvéd

14.00–14.20 Kipróbált, azonnal működő túlélési megoldások. Tanuljunk a másiktól!
Krausz Zoltán vállalatépítő, Vállalatépítés.hu

14.20–14.40 Kifelé az örvényből! Válságkezelés és kríziskommunikáció a koronavírus árnyékában!
dr. Rácz Gábor kríziskommunikációs szakértő, az MPRSZ örökös tagja

Konzultáció az előadókkal

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

élő videókonferencia