GDPR-EU-adatvédelmi rendelet
Minden cég életét, pénztárcáját érintő változás
2017. december 7.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
Nagyon kevés az idő és nagyon sok a teendő! Azonnal át kell világítani az adatkezelési, adatbiztonsági gyakorlatunkat és szabályzatok tömegét kell gyártanunk. 2018. május 25-én, a GDPR (General Data Protection Regulation), azaz az EU általános adatvédelmi rendelete életbe lépésének pillanatában már készen kell állnunk. Egyetlen hiba, s a hatóságok keményen, az eddigiek többszörösével szakcionálnak, az adattal rendelkezők pedig tömegesen perelhetnek.
A GDPR minden céget érint, ahol személyes adatokat kezelnek (munkavállalóké is az), online tevékenységet folytatnak, bármilyen céllal adatbázisokkal dolgoznak. A papíron levő adatok is ide tartoznak.
Ideje felfognunk, mivel jár az új törvényeknek megfelelés! Könnyen meglehet, hogy át kell alakítanunk a teljes adatbázis-kezelési technikai rendszerünket, át kell értékelnünk ügyfélkapcsolatunk és marketingünk gyakorlatát? Be kell zárnunk az eddig eredményes marketingkommunikációnkat működtethetetlen szabályrendszerekbe és búcsút kell mondanunk a digitális, közösségi világ szabadságának?
A konkrét, azonnali teendőkről a legjobb szakemberek adnak gyakorlati tanácsokat.
Figyelem! Helyszínváltozás!
A rendkívül nagy érdeklődés miatt a konferencia helyszíne megváltozott!
Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
GDPR – EU-adatvédelmi rendelet
Minden cég életét, pénztárcáját érintő változás
Tanácsadás, konzultáció kkv-döntéshozók számára
Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
Időpont: 2017. december 7. (csütörtök) 9.30–16.00
Ne halogassuk a felkészülést! Minden cég érintett.
Sok pénzünkbe kerülhet a késlekedés!
Program
9.00–9.30 Regisztráció
9.30–10.00 A GDPR – az EU Általános Adatvédelmi Rendelete az üzleti szektor szemszögéből. Büntetések, szankciók.
Előadó: Dr. Árvay Viktor osztályvezető, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
10.00–10.20 Mi a hazai érvényes szabályozás ( Infotörvény) és a GDPR közötti eltérés? A GDPR egyes témaköröket tagállami hatáskörbe rendelt. Hol tart a 20 %-nyi rendelet megalkotása?
Előadó: Bártfai Zsolt az OTP Bank compliance szakértője
10.20–10.40 Hogyan oldjuk meg az üzleti célú adatok biztonságos kezelését? A törvényes adatkezelés informatikai biztosítékai.
Előadó: Hirsch Gábor IVSZ IT biztonsági munkacsoport vezetője
10.40–11.00 Nem csak az online, a papíralapú adatokra is ugyanúgy vonatkozik a GDPR. A hazai iratkezelési helyzet a GDPR tükrében.
Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kft.
11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.20–11.40 Felkészülés a GDPR-nek megfelelésre. Cégek adatvédelmi kockázatának minimalizálása költséghatékonyan.
Előadó: Hámor Endre a Kürt Zrt. Adatvédelmi Kompetencia Központ vezetője
11.40–12.00 Pillanatfelvétel – most itt állunk! Mit mérjünk fel cégünk gyakorlatában?
Előadó: Kuti Anita információbiztonsági szakértő, p2m Informatika Kft.
12.00–12.30 Hogyan lehet az adatbázisokon, ügyfélkapcsolatokon, social medián keresztüli értékesítést és marketinget törvényesen, de hatékonyan végezni?
Előadó: Keszey Gábor adatvédelmi szakértő, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda
12.30–12.50 Félig tele a pohár. Lehetőségek és kihívások a DM-hírlevél és az adatvezérelt marketing számára.
Előadó: Dr. Halász Bálint ügyvéd, a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség
12.50–13.10 Másolatvédelem. A papír alapú hekkelés megakadályozása. Az adatkezelés új korszaka.
Előadó: Gilincsek Szabolcs GDPR tanácsadó, auditor, DPO, Euro-Profil Kft.
13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.50–14.10 Adatkezelés a munkaviszonyban. Változó szabályok, új kihívások.
Előadó: Dr. Csenterics András LL.M adatvédelmi és adatbiztonsági szakjogász, Réti, Antall, Várszegi és Társai Ügyvédi iroda, PwC Legal
14.10–14.25 Mikor és mely cégnek kell adatvédelmi tisztviselőt alkalmaznia?
Előadó: dr. Párkányi Rita ügyvéd, KCG Partners Ügyvédi Társulás
14.25–14.45 A GDPR-ben lévő óriási reputációnövelési lehetőség.
Előadó: Sztaniszláv András, az MPRSZ alelnöke
14.45– 15.00 Adatvédelmi felelősségbiztosítás – megnyugtató megoldás a felkészült cégek számára.
Előadó: Kiss Viktor ügyvezető igazgató, Dr. Risk Kft.
15.00–15.15 IT-megoldások, a technológia válasza az új törvényi megfelelésre.
Előadó: Angyal Adrián IT biztonsági és adatvédelmi felelős, Capgemini Magyarország Kft.
15.15.16.00 Interaktív Fórum az előadókkal
Kérdéskörök:
– Adatok folyamatos törlése, felülvizsgálata, az adat birtokosának hozzájárulása. Hogyan kivitelezhető?
– Bármikor, bármilyen adatról bizonyítanunk kell, hogy az adatok feldolgozásához az adott személy a jogszabályban előírt módon hozzájárult. Hogyan? Visszamenőleg is?
–Munkahelyeken szökik ki az információ. Adatok védelme belül. Vizuális hacker veszélyeztetettség. Mit tegyünk ellene?
Kérdések, válaszok
Válaszadó előadók: Kuti Anita, Kiss Viktor, Sztaniszláv András, dr. Párkányi Rita, Halász Bálint, Hirsch Gábor, Kreutz László, Gilincsek Szabolcs, Keszey Gábor.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2024 – Budapest
Választhatsz a vissza nem térítendő pályázatokból is!
2024. december 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.
Brandépítés 2025
A márka beszél helyetted!
2024. december 12.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.