Okos logisztika

Nincs többé leállás, időveszteség!

2023. április 13.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Már régen nem a márkák, cégek versengenek, hanem az ellátási láncok. A krízisekhez legalkalmazkodóbb, leggyorsabb, legolcsóbb logisztikával rendelkezőké a piaci előny. Az ellátási láncokban az elmúlt években világszerte hatalmas szakadásokat okozott a Covid, az infláció, a munkaerőhiány, a nyersanyaghiány, a szállítási útvonalak összeomlása és a háború. Az ellátási lánc minden eleme megbízhatatlanná, tervezhetetlenné vált. 

A gyártó, szolgáltató és kereskedő cégek az első összeomlás után azonnal stratégiai szintre emelték a megszakítás nélküli működés új logisztikát igénylő feladatát. Azt is megértették, hogy a leállás- és anyaghiánymentes, költség- és időoptimalizált működés már csak a modern technológiák és a logisztikát támogató rendszerek beemelésével oldható meg.

A krízishelyzetekre adaptálódott logisztika lett az új normális. Az okos logisztika feladata, hogy ne szakadjon meg az ellátási lánc. Bármilyen váratlan összeomlás ellenére jusson el időben a vevőhöz az áru.

Hogyan építsünk okos, technológia vezérelte logisztikát, amely az anyagbeszerzéstől a fuvarozás, szállítmányozás, a munkafolyamatok ellátása, a készletgazdálkodás, a csomagolás, a raktározás, a vevők kezelésén keresztül eljuttatja időben a megrendelt árut a vevőhöz?

Erre a kérdésre adnak választ a konferencia előadói.

Várjuk azon cégek képviselőit, szakembereit, logisztikusait, beszerzőit, ügyfélkezelőit, fuvarszervezőit, raktárvezetőit, termelésszervezőit amelyek gyártóként, kereskedőként, szolgáltatóként hozzáadott értéket hoznak létre, s meg szeretnék tartani a megbomlott globális egyensúlyi környezetben is a stabil működésüket. Nekik nyújtunk sok információt számos hatékonyságnövelő, költségkímélő és folyamatoptimalizáló megoldások bemutatásával.

Okos logisztika

Nincs többé leállás, időveszteség!

Konferencia – Workshop

 

Időpont: 2023. április 13. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: 7 napig megnézhető a konferencia oldalán jelszóval.

 

A veszélyhelyzetekhez azonnal alkalmazkodó logisztikára van szükség.

Emeljük be a logisztikát támogató technológiákat! Nélkülük nem megy!

Hogyan építsünk okos, krízisálló logisztikát? A workshopon megtudjuk!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program 

Regisztráció: 9.00-tól kezdődik a helyszínen és a videóközvetítésben. 

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa moderátor felvezetője 

 

 1. Logisztika trendek blokk

9.35–10.00 Rendhagyó gondolatok az ellátási láncokról.
Doór Zoltán elnök, Magyar Logisztikai Egyesület 

10.00–10.25 A logisztikai szolgáltatók trendjei. Kontinentális közúti fuvarozás.  A technológia szerepe a hatékonyság és termelékenység növelésben.
Lajkó Ferenc iparági szakértő, MKT Logisztikai Szakosztályának elnöke, DigiLog Consulting 

Bemutatkozók 

10.25–10.45 Folyamatautomatizálás szoftver robotokkal a logisztikában is. Hogyan könnyíthetik meg a munkánkat? 
Kardos Gábor értékesítési menedzser, Goodroid Kft. 

10.45–11.05 Digitalizáció az ellátási láncban. 
Szabó Zoltán ügyvezető, VDS Log Kft. 

 

11.05–11. 25 Kávészünet, konzultáció az előadókkal, kiállítókkal 

 2.Fuvarozás, raktározás, e-kereskedelem blokk

 

11.25–11.50 Jövőképünk – Fenntartható közúti fuvarozás.
Dittel Gábor
ügyvezető főtitkár, NiT Hungary

11.50–12.15 Eredmények és célok. Érdekképviseletek a szakmáért.
Árvay Tivadar
főtitkár, MKFE

12.15–12.40 Okoslogisztikával az áruházad sikeréért.
Rácz Péter ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.  

Bemutatkozók 

12.40–13.00 Hatékony logisztika és maximális ügyfélélmény. 
Takács Mihály ügyvezető, Futár.hu Logisztikai Kft 

13.00–13.20 A backoffice szerepe a költség- és időoptimalizálásban.
Varga László üzletfejlesztési igazgató, DMS One Zrt 

 

13.20–14.00 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal, kiállítókkal 

 3. Supply chain és szállítmányozás blokk

14.00–14.25 Vállalatokon átívelő logisztikai kollaborációs megoldások az SAP-tól.
Antal László Közlekedési és Digitális ellátási lánc szakértő, SAP Hungary Kft.

14.25–14.45 Tárolástechnika a 21. században.
Sztrapkovics Balázs ügyvezető Innolog Solutions Kft

14.45–15.10 A közúti szállítás aktuális fejlődése
Reményik Dávid vállalatirányítási osztályvezető, BI-KA Logisztika Kft.

15.10–15.35 Üzleti kockázatok csökkentése a logisztikában.
Damásdi Tibor ügyvezető, Networksped Kft.

 

15.35–15.50 Konzultáció a blokk előadóival, kiállítás. 

 

15.45-16.30 Grátisz Networking Program a helyszínre jövőknek.

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!

7 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.