Okos logisztika
Nincs többé leállás, időveszteség!
Már régen nem a márkák, cégek versengenek, hanem az ellátási láncok. A krízisekhez legalkalmazkodóbb, leggyorsabb, legolcsóbb logisztikával rendelkezőké a piaci előny. Az ellátási láncokban az elmúlt években világszerte hatalmas szakadásokat okozott a Covid, az infláció, a munkaerőhiány, a nyersanyaghiány, a szállítási útvonalak összeomlása és a háború. Az ellátási lánc minden eleme megbízhatatlanná, tervezhetetlenné vált.
A gyártó, szolgáltató és kereskedő cégek az első összeomlás után azonnal stratégiai szintre emelték a megszakítás nélküli működés új logisztikát igénylő feladatát. Azt is megértették, hogy a leállás- és anyaghiánymentes, költség- és időoptimalizált működés már csak a modern technológiák és a logisztikát támogató rendszerek beemelésével oldható meg.
A krízishelyzetekre adaptálódott logisztika lett az új normális. Az okos logisztika feladata, hogy ne szakadjon meg az ellátási lánc. Bármilyen váratlan összeomlás ellenére jusson el időben a vevőhöz az áru.
Hogyan építsünk okos, technológia vezérelte logisztikát, amely az anyagbeszerzéstől a fuvarozás, szállítmányozás, a munkafolyamatok ellátása, a készletgazdálkodás, a csomagolás, a raktározás, a vevők kezelésén keresztül eljuttatja időben a megrendelt árut a vevőhöz?
Erre a kérdésre adnak választ a konferencia előadói.
Várjuk azon cégek képviselőit, szakembereit, logisztikusait, beszerzőit, ügyfélkezelőit, fuvarszervezőit, raktárvezetőit, termelésszervezőit amelyek gyártóként, kereskedőként, szolgáltatóként hozzáadott értéket hoznak létre, s meg szeretnék tartani a megbomlott globális egyensúlyi környezetben is a stabil működésüket. Nekik nyújtunk sok információt számos hatékonyságnövelő, költségkímélő és folyamatoptimalizáló megoldások bemutatásával.

Okos logisztika
Nincs többé leállás, időveszteség!
Konferencia – Workshop
Időpont: 2023. április 13. 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet
Távolról résztvevőknek: 7 napig megnézhető a konferencia oldalán jelszóval.
A veszélyhelyzetekhez azonnal alkalmazkodó logisztikára van szükség.
Emeljük be a logisztikát támogató technológiákat! Nélkülük nem megy!
Hogyan építsünk okos, krízisálló logisztikát? A workshopon megtudjuk!
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!
Workshop-előadásra jelentkezés!
Ezen a konferencián a workshopokban a legújabb, logisztikát támogató technológiák, módszerek, szolgáltatások is bemutatkoznak! Várjuk érdeklődésüket a bemutatkozás feltételeiről a konferencia@ppkonferencia.hu címen
Szakmai előadások
Az ellátási lánc felbomlásának káros következményei. Beszerzés, gyártás, szállítás, raktározás, anyagmozgatás, csomagolás, rendelésfeldolgozás, vevőszolgálat, visszáruzás.
A gyártási logisztika kihívásai 2023-ban.
A kereskedelem, e-kereskedelem logisztikája. Új szerveződések.
A szolgáltató cégek logisztikájának trendjei.
Technológiai forradalom a logisztikában. Digitalizáció, mesterséges intelligencia, automatizálás, Ipar 4.0, korszerű eszközök és folyamatszervezési, vezetési rendszerek.
Hajó, repülő, vasút, közút? Fuvarozás, szállítmányozás úgy, hogy megérje. Helyzetkép a szállítás területéről.
A hazai közúti fuvarozó vállalkozások piaci esélyei krízishelyzetben. Mit tehet egy vállalkozás, mit tehet a szakmai érdekképviselet?
A beszerzés és készletezés forradalmi változásai. Optimalizálás, kiszervezés, új módszerekkel.
Hatékony logisztika és maximális ügyfélélmény.
Workshop témák
Folyamatautomatizálás szoftver robotokkal a logisztikában is – hogyan könnyíthetik meg a munkánkat?
Supply chain menedzsment 2023. A káoszból a rend felé.
A flottakövetés már nem ördöngösség. Mit nyerünk, ha követjük és szabályozzuk a rakomány útvonalát?
Milyen helyzetekben használjuk a raktárvárosokat, konténerterminálokat? Milyen munkát tudunk kiszervezni a depókhoz?
Szaporodó szabványok a logisztikában. Mit és kinek érdemes bevezetni?
Folyamatszervezés új szemléletben. Veszteségmentesítés. LEAN.
Szervezetfejlesztés a logisztika részeként. Át kell értékelni a hatékonyságot!
Kezdjük az ellátási lánc sebezhetőségének feltérképezésével! Sok forintot takaríthatunk meg.
Szállítmányozás. A leggyorsabban, legkevesebb költséggel megérkezést támogató technológiák.
Fuvarkövetés. Az optimalizáció technológiái.
Milyen feladatokat vesznek át a cégektől a logisztikai szolgáltatók? Miért és mikor éri meg velük együttműködni?
Az e-kereskedelem fulfillment és dropshipping szolgáltatói modellje nem csak kereskedők, hanem a B2B-sok számára.
Fő az energia! Az energiafelhasználás optimalizálását, az energiaköltségek minimalizálását segítő technológiák, módszerek.
Felkért vezérszónokok
Árvay Tivadar főtitkár, MKFE, Dittel Gábor ügyvezető főtitkár, NiT Hungary, Dr. Doór Zoltán elnök, Magyar Logisztikai Egyesület, Lajkó Ferenc iparági szakértő, MKT Logisztikai Szakosztályának elnöke, DigiLog Consulting, Szabó Zoltán ügyvezető, Ghibli Kft.
Workshop Bemutatkozók
Kardos Gábor értékesítési menedzser, Goodroid Kft., Takács Mihály ügyvezető, Futár.hu Logisztikai Kft., további Bemutatkozók egyeztetés alatt.
A Workshopon bemutatkozásra várjuk azokat a cégeket,
amelyeknek technológiai és módszerbeni, szervezési megoldásai vannak a vállalatok logisztikájának segítésére, a költségek minimalizálására, az anyagbeszerzés, a fuvarozás, szállítmányozás optimalizálására, a munkafolyamatok anyaggal ellátására, a készletgazdálkodásra, a csomagolás, a raktározás és a vevők kezelésére, vámolásra.
Mutassák be Önök is a prezentációjukban és kiállítási asztaluknál technológiai eszközeiket, megoldásaikat, szolgáltatásukat a kkv-döntéshozóknak!
Ha a prezentáció és kiállítás lehetőségeiről bővebbet szeretne tudni, kérem jelezze a konferencia@ppkonferencia.hu címen, s azonnal küldjük a szereplés feltételeit.
Grátisz Networking Program a helyszínre jövőknek.
Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek
1. Okos logisztika - Helyszínen személyes részvétel
2. Okos logisztika - Távoli részvétel (videóközvetítés)
3. Okos logisztika - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)
1. Okos logisztika - Helyszínen személyes részvétel
Regisztrációs díj:
Earlybird kedvezményes díj:
15500 Ft + áfa
13500 Ft + áfa
Grátisz!
Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.
A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:
- Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével
- Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
- Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
- Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
- Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.)
2. Okos logisztika - Távoli részvétel (videóközvetítés)
Regisztrációs díj:
Earlybird kedvezményes díj:
17500 Ft + áfa
15500 Ft + áfa
Grátisz!
A konferencia élő videóközvetítése aznap és a szerkesztett videófilm még további 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető.
A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:
- Élő videókonferenciába bekapcsolódás aznap, illetve utána még 6 napon keresztül a videófilm megtekintése.
- Előadókkal szakmai konzultáció emailen keresztül.
- Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
- Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez. (A részvételi díj tartalmazza a videotechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!)
3. Okos logisztika - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)
Regisztrációs díj:
Earlybird kedvezményes díj:
23500 Ft + áfa
21500 Ft + áfa
Grátisz!
– Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.
– A konferencia szerkesztett videófilmje a konferenciát követő naptól 6 napon keresztül jelszóval megtekinthető, visszanézhető.
Kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:
- Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
- Előadókkal személyes szakmai konzultáció.
- Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, nevjegycserével.
- Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
- Frissítők, szendvicsebéd. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.)
- A konferenciát követő napon megkapott konferencia-videófilm jelszóval megtekintésének joga és az előadókkal emailes konzultáció még 6 napon keresztül.
- Telefonos segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2023 – Nyíregyháza
Kkv-mentő támogatások
2023. április 27.
Szabolcs-Szatmár Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Székház., Széchenyi u. 2.

Helyezd biztonságba a cégvagyont!
Állítsuk meg az értékvesztést!
2023. április 20.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Munkaerő kerestetik! – 2023
Se minőség, se mennyiség!
2023. március 30.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Webáruházi trendek – 2023
Bezárás helyett növekedés!
2023. március 23.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023. 1. féléves hibrid konferenciáira!
Foglalja le helyét előre nagy kedvezménnyel!
2023. január 12. - június 15.
Budapest, illetve távolról interneten keresztül
