Munkaerőhiány! Vészhelyzet
Válasszuk inkább a növekedést!
2018. október 17.
Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. 3. emeleti konferenciaterem
A magyar munkáltatók átlagosan 23 %-kal emelnék a foglalkoztatást, ha lenne munkaerő. Mondjunk le a növekedésről? Emeljük a csillagokba a béreket? Honnan vegyünk munkaerőt, ha nincs?
Az idők szavára hallgatók a digitalizáció, robotizáció, folyamatautomatizálás, komplex szoftverrendszerek adta megoldásokat választották. Óriási költségcsökkentés, hatékonyságnövekedés lett a jutalmuk! Még senkinek sem késő! A termelékenység növekedését választóknak ugyanakkor számolniuk kell a szervezet és vezetési, motiválási módszerek váltásával is! A változás más felkészültségű munkaerőt igényel. És támogatott, olcsó pénzforrásokat is.
A kihívásokra és pénzszerzésre rengeteg meggyőző, a gyakorlatban már bizonyított, jó válaszokat ismerhetünk meg a Piac & Profit előadóitól!

Váltsuk ki a munkaerőt technológiával vagy szervezzük termelékenyebbé!
Bérháború helyett inkább a folyamatok automatizálására költsünk!
Program
Regisztráció: 9.00–9.30
9.35–10.05 Gazdasági növekedés, kontra munkaerőhiány! Csak foglalkoztatottság kérdése?
Előadó: Marczinkó Zoltán István munkaerőpiacért és vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, PM
10.05–10.25 Munkaerőhiány-megoldások. Ami rajtunk múlik.
Előadó: Szűts Ildikó elnök, OHE
10.25–10.45 Az Ipar 4.0 főként szemléletváltás. Emeljük a stratégiánkba!
Előadó: Andorka Miklós operatív igazgatóhelyettes, MAPI Zrt.
10.45–11.00 Orrunk előtt a munkaerő-tartalék.
Előadó: Hegedűs Márta ügyvezető, CMC, Homo Regius Tanácsadó Iroda
11.00–11.20 EU-s finanszírozási projektek: Út a munkaerőpiacra. Ifjúsági Garancia Program.
Előadó: Dr. Varga Katalin projektvezető, Pest Megyei Kormányhivatal
11.20–11.45 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.45–12.05 Átalakuló cafeteria. Juttatás-sokk.
Előadó: Balázs Krisztián ügyvezető, Edenred Magyarország Kft.
12.05–12.25 Mit akar a Z generációs munkavállaló? Avagy a vezető brandje mindent visz.
Előadó: Borbély László ügyvezető, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft.
12.25–12.45 Van valami a levegőben. Munkahelyi megbecsülés és hatékonyságnövelés.
Előadó: Pataki Gábor üzletfejlesztési vezető, Fellowes Hungary Kft.
12.45–13.00 Minőségirányítás – avagy hogyan csökkentsük a munkaerőhiány kockázatait?
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető Bureau Veritas Hungary
13.00–13.20 Hogyan lehet elszúrni a munkáltatói márkát? Kockázatok és mellékhatások.
Előadó: Lakatos Zsófia elnök, Magyar PR Szövetség (MPRSZ)
13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.00–14.20 Már az irodában is, nem csak a gyártásban. Munkaerőhiány ellen digitalizációval, folyamatban gondolkodással.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group Kft.
14.20–14.40 Gyakorlatban bevált válaszok a munkaerő-piaci kihívásokra?
Előadó: Kovács Viktor Zoltán Kkv marketing igazgató, K&H Bank
14.40–14.55 A generációváltásban rejlő lehetőségek.
Előadó: Drahos Gábor szervezetfejlesztési szakértő, Magyarok a Piacon Klub
14.55–15.15 Pénz technológiafejlesztésre. Nulla kamatszinttel is.
Előadó: Rostás Krisztián vezető fejlesztési tanácsadó, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.
15.15–15.30 Madarat tolláról, céget irodájáról. A munkakörnyezet mint megtartó erő
Előadó: Fodor Dániel projektmenedzser, Az Év Irodája verseny, ingatlan.com
15.30–16.00 Konzultáció az előadókkal
16.00–17.00 Networking Különprogram.
Moderált plenáris cégbemutatkozás az üzletkötés szándékával, névjegyalbummal. Külön regisztráció szükséges!
A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa.
A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Piac & Profit Networking
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
- Kizárólag az Munkaerőhiány! Vészhelyzet konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking programra regisztrációt nem fogadunk.
- A konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni! (Eltérő jelentkezés esetén a konferencia@ppkonferencia.hu emailcímre írjon!)
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
Részvételi díj
A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa.
A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
-
- féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Piac & Profit Networking
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
-
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
-
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
-
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
-
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
-
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
-
- Kizárólag az Munkaerőhiány! Vészhelyzet konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
-
- Külön, csak a Piac & Profit Networking programra regisztrációt nem fogadunk.
-
- A konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni! (Eltérő jelentkezés esetén a konferencia@ppkonferencia.hu emailcímre írjon!)
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
Részvételi feltételek
-
- A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
- A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
- Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
- Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. október 5. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
- Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.
Lemondási feltételek
-
- A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
- Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze! - Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, Szentmihályi út 171.
További konferenciák
Új befektetési irányok 2025
A cégvagyon legjobb helye!
2025. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.

Hogy állsz az ESG-vel?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
