Social Media – 2020

Adj ütős szakmai tartalmat!

Időpont: 2020. szeptember 10. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

A Covid mindent átírt és mindenkit átcsoportosított a digitális térbe. Egyetlen tegnapi mondat, hívó szó nem működik holnap. Írd át naponta az üzeneteidet! Legyél a szakmád  hírmondója.  Rohamosan változnak a reakciók és az igények. Hogyan és hol szólítsuk meg a célcsoportjainkat? Facebookról generációk tüntek el, a TikTok-on él a Z-generáció.

10. alkalommal rendezzük meg a Social Media nagy konferenciát a közösségi oldalak üzleti célú használatának legújabb trendjeiről. A social media legjobb szakértői, a szakma legkiválóbbjai, visszatérő és új előadóink várnak benneteket, hogy megosszák a koronavírus által teljesen átszabott közösségi marketing gyakorlatot. Üzleti bevételt generáló gyakorlati tanácsokat, tudásokat osztanak meg veletek.

Találkozzunk ismét a Sugár mozi hatalmas mozivászna alatt! De ha otthon maradsz, videón is nézheted.

Az idei őszi konferencia fókuszában a social media elsődleges hírforrás szerepe és a mindent elsöprő szakmai tartalom diadala áll. Készülj fel az új hangra, stílusra, megszólításra, és a célcsoport teljesen megváltozott ízlésére, reakcióira, igényeire. Rá fogsz jönni, hogy minden szöveget, tartalmat újra kell írnod.

socialmedia_800x210

Social Media – 2020

Adj ütős szakmai tartalmat!

 

Időpont: 2020. Szeptember 10. csütörtök, 9.00–16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont, Rendezvénycsarnok, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

 

A COVID a digitális színtérre kényszerítette a világot. Válaszoljunk rá!

Blogolj, írj saját tartalmat! Ez hozza most a legtöbb üzletet.

Választhatsz helyszín és videónézés között.

 

p

Figyelem! (A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.)

p

Kiemelt témák

8.30­–Regisztráció  (helyszínen és videón)

9:00- 9:20 Az első vírushullám kegyeltje a digitalizáció és a virtuális tér. És a másodiké mi lesz?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Facebook Marketing Partner

9:20- 9:40 A tartalom, a szöveg vált a legjobb forgalomnövelési módszerré. Ne sajnáld rá az időt!
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

09:40- 10:00 Márkastratégia lekövetése közösségi média kommunikációval. 
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség. Co-ceo, PROGmasters

10:00- 10:20  Az e-kereskedelem alakulása válsághelyzet idején. Mi történt eddig és mi várható még?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

10:20- 10:40 A jó social tartalom receptje.
Mészáros Martina social media manager, Positive Adamsky

10.40–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése

11:20- 11:40 Válj valóra! Jól bevált lifehackek és márkaépítési trükkök.
Szántó Péter alapító, SpringTab

11:40- 12:00 Így használd a legújabb Instagram funkciókat!
Bognár Anna social media vezető, Eazy Digital

12:00- 12:20 Mit hozott a koronavírus? 2020 a mikroinfluencerek éve?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

12:20- 12:40 Hatékony profil és tartalomgyártás a LinkedIn-en?
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

12:40- 13:00 Hogyan váltsuk pénzzé a posztokat automatizációval?
Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

13.00–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése

13:50- 14:10 A legveszélyesebb drog ellen digitális detox. Kapcsold le magad!
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

14:10- 14:30 Változások az automatizációban COVID-ra szabva.
Damjanovich Nebojsa ügyvezető, Resend Agency

14.30-14:50 A megváltozott fogyasztói trendek hatása az ecommerce-re.
Simon Illés senior kampánymenedzser Evolut Agency

14:50- 15:10 A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra.
Dr. Pintér Dániel GergőPR-stratéga és válságmenedzser, az MPRSZ kríziskommunikációs tagozatának elnöke

15:10- 15:30 TikTok a nagy titok.
Sáringer Viktória (közösségi-media.com)

 

p

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)

1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 12 000 Ft + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,
  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.

 

A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 

p

button_regisztracio

p

Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA  2020 őszi konferenciáira

10 témában 140 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

 

 

Részvételi díj

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)


1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa


Helyszínen részvétel earlybird kedvezményes részvételi díja: 12 000 + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),

  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),

  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Élő videókonferencián részvétel earlybird kedvezményes díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,

  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.


A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 


 

button_regisztracio


 

 

Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondástcsak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.


 

Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@ppkonferencia.hu



Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

Rendező

Kiemelt szakmai támogatók

Szakmai támogatók

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák

Újranyitás!

máj
27

Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)