Social Media – 2020

Adj ütős szakmai tartalmat!

2020. szeptember 10.

Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

Tematika nyomtatása

A Covid mindent átírt és mindenkit átcsoportosított a digitális térbe. Egyetlen tegnapi mondat, hívó szó nem működik holnap. Írd át naponta az üzeneteidet! Legyél a szakmád  hírmondója.  Rohamosan változnak a reakciók és az igények. Hogyan és hol szólítsuk meg a célcsoportjainkat? Facebookról generációk tüntek el, a TikTok-on él a Z-generáció.

10. alkalommal rendezzük meg a Social Media nagy konferenciát a közösségi oldalak üzleti célú használatának legújabb trendjeiről. A social media legjobb szakértői, a szakma legkiválóbbjai, visszatérő és új előadóink várnak benneteket, hogy megosszák a koronavírus által teljesen átszabott közösségi marketing gyakorlatot. Üzleti bevételt generáló gyakorlati tanácsokat, tudásokat osztanak meg veletek.

Találkozzunk ismét a Sugár mozi hatalmas mozivászna alatt! De ha otthon maradsz, videón is nézheted.

Az idei őszi konferencia fókuszában a social media elsődleges hírforrás szerepe és a mindent elsöprő szakmai tartalom diadala áll. Készülj fel az új hangra, stílusra, megszólításra, és a célcsoport teljesen megváltozott ízlésére, reakcióira, igényeire. Rá fogsz jönni, hogy minden szöveget, tartalmat újra kell írnod.

Social Media – 2020

Adj ütős szakmai tartalmat!

 

Időpont: 2020. Szeptember 10. csütörtök, 9.00–16.00

Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont, Rendezvénycsarnok, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)

 

A COVID a digitális színtérre kényszerítette a világot. Válaszoljunk rá!

Blogolj, írj saját tartalmat! Ez hozza most a legtöbb üzletet.

Választhatsz helyszín és videónézés között.

p

Figyelem! (A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.)

p

Kiemelt témák

8.30­–Regisztráció  (helyszínen és videón)

9:00- 9:20 Az első vírushullám kegyeltje a digitalizáció és a virtuális térÉs a másodiké mi lesz?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Facebook Marketing Partner

9:20- 9:40 A tartalom, a szöveg vált a legjobb forgalomnövelési módszerréNe sajnáld rá az időt!
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

09:40- 10:00 Márkastratégia lekövetése közösségi média kommunikációval. 
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség. Co-ceo, PROGmasters

10:00- 10:20  Az e-kereskedelem alakulása válsághelyzet idején. Mi történt eddig és mi várható még?
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

10:20- 10:40 A jó social tartalom receptje.
Mészáros Martina social media manager, Positive Adamsky

10.40–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése

11:20- 11:40 Válj valóra! Jól bevált lifehackek és márkaépítési trükkök.
Szántó Péter alapító, SpringTab

11:40- 12:00 Így használd a legújabb Instagram funkciókat!
Bognár Anna social media vezető, Eazy Digital

12:00- 12:20 Mit hozott a koronavírus? 2020 a mikroinfluencerek éve?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

12:20- 12:40 Hatékony profil és tartalomgyártás a LinkedIn-en?
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

12:40- 13:00 Hogyan váltsuk pénzzé a posztokat automatizációval?
Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

13.00–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal, kiállítás megtekintése

13:50- 14:10 A legveszélyesebb drog ellen digitális detox. Kapcsold le magad!
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

14:10- 14:30 Változások az automatizációban COVID-ra szabva.
Damjanovich Nebojsa ügyvezető, Resend Agency

14.30-14:50 A megváltozott fogyasztói trendek hatása az ecommerce-re.
Simon Illés senior kampánymenedzser Evolut Agency

14:50- 15:10 A közösségi média hatása a vállalati kríziskommunikációra.
Dr. Pintér Dániel GergőPR-stratéga és válságmenedzser, az MPRSZ kríziskommunikációs tagozatának elnöke

15:10- 15:30 TikTok a nagy titok.
Sáringer Viktória (közösségi-media.com)

p

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)

1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 12 000 Ft + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,
  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.

A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24. (vagy videóközvetítés)