Értékesítési trendek – 2016
Adjon el érzéseket!
2016 értékesítési trendjeit érdemes minden vállalatvezetőnek, sales-es vezetőnek megismerni, mert nagyságrendekkel növelhetik értékesítési bevételeiket, ha követik a vevők változó igényeit, vásárlási szokásait. Ebben az évben az érzésekre hatás a nyerő. S nem árt, ha az értékesítők nagyon jó szakemberek is egyben.
Tanuljunk a szakértőktől, tanuljunk egymástól! Konferenciánkon közvetlen, személyes konzultációkra is lehetőség nyílik.
Értékesítési trendek – 2016
Adjon el érzéseket!
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit Konferencia
Időpont: 2016 március 31. csütörtök, 10.00−15.35
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, 1. ker. Krisztina körút 99.
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Program
9.30−10.00 Regisztráció
10.00−10.20 2016 vásárlásösztönző hívószavai. Milyen szavakkal, megközelítésekkel lehet ma a különböző korosztály vásárlásaira hatni? A 21. századi európai ember gondolkodásmódjához, igényeihez igazodás kulcsszavai (természetes, nyugalmas, közösségi gazdálkodás eredetű, lokális, autentikus, megbízható stb.)
Előadó: Bánfai Zoltán szakmai igazgató, Develor Zrt.
10.20−10.40 Adjunk el érzéseket, ne terméket! A termék tulajdonságai helyett fókuszáljunk inkább arra, milyen életérzést ad a használata! Miért nyerőbb az érzésekre hatás a racionalitásnál, s hogyan tegyük? A szeretetmárka mindent visz! Mit kell tenni érte?
Előadó: Szalai Károly marketing- és értékesítési szakértő, Salesblogforu
10.40−11.00 Hogyan segítsd az ügyfeleidet, hogy azt kapják, amire vágynak?
Előadó: dr. Dobay Róbert ügyvezető igazgató, Menedzsmentor Kft.
11.00−11.20 Contact centerből profitcenter. Értékesítési kihívások és technológiai megoldásaik a callcenter és ügyfélszolgálati piacon.
Előadó: Málhai Péter üzletfejlesztési vezető, Virtual Call Center Kft.
11.20−11.40 Ismerd meg az ügyfelet, mielőtt felvennéd a telefont! – 20 másodperced van? Hogyan javítsd a konverziót az ügyfélszolgálaton, call centerben?
Előadó: Kocsis Gábor értékesítési partner, Virtual Call Center Kft.
11.40−12.10 Konzultációs és kávészünet
12.10−12.40 Hogyan kell az ügyfél figyelmét megragadni? Hogyan tudjuk meg, mire vágyik, milyen gondjai vannak, hogyan igazítsuk hozzá a kínálatot? Hogyan és miért keltsünk hiányérzetet? A hozzáértéstől lesz hiteles egy értékesítő. A vevő bizonytalanságára legjobb válasz a szakértelem. Valóban legyünk hitelesek, ne csak annak látszódjunk!
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master Of Sales Training)
12.40−13.00 Az „árbagatellizálás” művészete. Hogyan adjuk be az árat? Hogyan tegyük vonzóvá a magas árat úgy, hogy ne akciózzunk?
Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll
13.00−13.20 Új toborzási trendek a sales-es munkaerő-piacon. Egyre nehezebb megtalálni a megfelelő munkatársakat. Hogyan kell jelen lennünk a piacon, hogy a toborzás kevesebb gondot jelentsen a számunkra.
Előadó: Nemes-Nagy Szilvia ügyvezető igazgató, Performia Hungary Kft.
13.20−14.00 Konzultációs és ebédszünet
14.00−14.20 Az ügyféllojalitás 7 tényezője. Az érzelmi alapú kötődés erősebb, mint a racionális alapú.
Előadó: Zeisky Ákos esszencialista, ESSENTIA™ www.emberbolalegjobbat.hu
14.20−14.40 Jövőidézés, avagy a távoli jövőben esedékes szolgáltatások értékesítésének titka.
Előadó: Dr. Farkas András c.értékesítési vezérigazgató, Consequit Group
14.40−15.00 Céginformációs körkép . A jó adatbázis , illetve a megfelelő vevőminősítés sikeresebbé teszi az értékesítést.
Előadó: Vida-Gősi Bernadett kiemelt ügyfélmenedzser, Opten Kft.
15.00−15.20 Az értékesítés akkor sikeres, ha a vásárlónak örömet okozunk. A sikeres üzlet mindkét félnek jó. Erőszakosság helyett win win az értékesítésben
Előadó: Markovich Béla ügyvezető igazgató, Mapei Kft.
15.20−15.35 Mobil alkalmazások az ügyfélkezelésben.
Előadó: Bartha Levente ügyvezető igazgató, Netlife Consulting Kft.
15.35−15.50 Konzultáció az előadókkal
15.45−16.10 Üzleti kézfogó A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével)
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
További felvilágosítás és információ:
Tel. : (1) 239 – 9597, E-mail : konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2024 – Debrecen
Ősztől vissza nem térítendő pályázatok!
2024. november 14.
Debrecen, HBKIK Székház
Vagyon és pénz. Gyarapítva jó!
Vagyonokosító cégtulajdonosoknak!
2024. október 29.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2024 – Szombathely
Ősztől vissza nem térítendő pályázatok!
2024. október 22.
VMKIK Székház, Honvéd tér 2.
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Ősszel 5 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.