Social Media – 2017

Az online közösségi terekre optimalizált marketing

Időpont: 2017. szeptember 07. , Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Social Media, ahol a látvány, a személyesség, az érzelmekre hatás mindent visz. A fiatalokat már csak ott szólíthatjuk meg. Minden ügyfél, vevő benne van a közösségben. A közösségi média a legjobb értékesítési felületté vált. Csak tudni kell a titkot!

Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, Linkedin, Snapchat, bloggolás, chatbot, SEO-zás stb. Melyiket hogyan, mire használjuk, ha bevételnövelésben, márka- és kapcsolatépítésben gondolkodunk?

Az online közösségi terekre optimalizált marketingről exkluzív, a legfrissebb tudások a legjobb szakemberektől! Kis- közép és nagyvállalati döntéshozóknak, értékesítési és marketingvezetőknek, kommunikációs szakembereknek.

A legjobb szakértők, a legjobb hang és képtechnika!

Helyváltoztatás! A hatalmas mozinézőtérben neked is van még hely!

Figyelem! A rendkívül nagy érdeklődés miatt a konferencia helyszíne megváltozott! 

Új helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

fejlec_800x210 social kep+logo+kkv+cim

Social Media – 2017

Az online közösségi terekre optimalizált marketing

Piac & Profit Konferencia

 

Időpont: 2017. szeptember 7. csütörtök, 10.00­–15.20
Helyszín: Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Program

Regisztráció: 9.30–­10.00

10.10–10.30 A közösségi média szerepe az internetes értékesítésben. Változó trendek az e-kereskedelemben.

Előadó: Kulcsár István Róbert, ShopRenter

10. 30­–11.10 Eredményes eladás a közösségi médiában – hatékony hirdetési trükkök a Facebookon és azon túl.

Előadó: Lévai Richárd marketing vezető, RG Stúdió Kft.

11.10­–11.40 A legsikeresebb vállalatok példái. Mit kell tenni, hogy elérjük üzleti céljainkat a social mediában? (A World Employer Branding Day 2017 színpadán nagy sikert aratott magyar social employer branding esettanulmány.)

Előadók: Horváth Ádám chief sparkle officer és Zvezdovics Anita chief fizz officer, Brandfizz Employer Branding

11.40­–12.00 A Messenger mint önálló üzleti felület. Chatbottal is.

Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting Kft.

12.00–12.20 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.20­–12.40 Az erős márkától vásárolnak. Hogyan építsünk erős márkát közösségi felületeken?

Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, BrandBirds

12.40­–13.00 A tartalommarketing előnyei a B2B-ban. Hanyatlik a bloggolás?

Előadó: Juhász György a DIMSZ tartalommarketing tagozatának elnöke, Tartalomgyár Kft.

13.00–13.20 Chatmarketing – Érdemes figyelni a Viberre!

Előadó: Novák Ferenc business unit leader, Neo Interactive

13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebéd

14.00–14.20 Izgalmasan, változatosan posztolni! Jó kommunikáció hirdetéssel megtámogatva!

Előadó: Müller-Váczi Lívia, RG Stúdió Kft.

14.20–14.40 #Hashtag. Hogyan kell jól hastagelni?

Előadó: Farkas Zsolt 7 Digits Growth Marketing Ügynökség

14.40–15.00 Milyen a nyerő látvány (video, fotó, körítés) a Facebook-on, a Youtube-on és az Instagramon?

Előadó: Bedy Krisztina ügyvezető igazgató, Avantgarde PR

15.00­–15.20 Az ügyfél  hűségének megszerzése remarketinggel. Ügyfélélmény a közösségi oldalakon.

Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, MTT Media

 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

_______________________________________________________________________________________

1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa/rendezvény.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

_______________________________________________________________________________________

A KKV-AKADÉMIA  konferenciái 2017. II. félévben

5 konferenciára kedvezményes áron jelentkezhet!!!!

Social Média – 2017 – Szeptember 7. (csütörtök)   – 14 000 + áfa

A növekedés csapdái – 2017 – Szeptember 14. (csütörtök)  – 18 000 Ft + áfa  + ajándék Networking programon részvétel (9.000 Ft + áfa) !

Szervezetfejlesztés – Szeptember 21.  (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

Brandépítés – Október 12. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

EU-adatvédelmi rendelet – December 7. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

A konferenciák szinopszisa a konferenciát megelőző öt héttel lesz elérhető!

KKV Akadémia alapcsomag ára 5 konferenciára : 74 000 Ft+Áfa  helyett

Kedvezményes csomagáraink  (early-early bird!!!):

5 konferenciára együttes regisztráció ára: 60.000 Ft + áfa +ajándék Networking programon részvétel (9.000 Ft+áfa)

4 konferenciára együttes regisztráció ára (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 49.000 Ft + áfa

4 konferenciára együttes regisztráció ára (Növekedés konferencia nélkül):  45.000 Ft + áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 36.000 Ft+ áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (Növekedés konferencia nélkül): 33.000 Ft + áfa

A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!

FONTOS! 

Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani, majd kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatba feltétlenül írja be annak a 4-3 konferenciának a pontos címét, amelyeken részt kíván venni.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra

Részvételi díj

1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa/rendezvény.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.


gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________



KKV-AKADÉMIA II. féléves csomagajánlata


5 konferenciára együttes regisztráció ára: 60.000 Ft + áfa +ajándék Networking programon részvétel (9.000 Ft+áfa)

4 konferenciára együttes regisztráció ára (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 49.000 Ft + áfa

4 konferenciára együttes regisztráció ára (Növekedés konferencia nélkül):  45.000 Ft + áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 36.000 Ft+ áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (Növekedés konferencia nélkül): 33.000 Ft + áfa

FONTOS! 

Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani, majd kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatba feltétlenül írja be annak a 4-3 konferenciának a pontos címét, amelyeken részt kíván venni.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra



Részvételi feltételek

 

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. augusztus 25-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. augusztus 25-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)

Rendező

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák

KATA!

aug
18

Élő videókonferencia konzultációval