Sales trendek – 2024

A szív dönt, nem az ész!

2024. január 18.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Többet szeretnénk eladni? Akkor nagyot kell változtatni az értékesítési stratégián és módszereken. Már nem elég eladni a portékát. Az ügyféllel utána is törődni kell. Problémái megoldásához mindig rendelkezésre kell állni. Különben elveszítjük.

A B2B terén vannak a legnagyobb szokásváltások. Ott a bizalom és a személyesség, a vezető énbrandje erősen felértékelődött. A személyes kapcsolatok, barátságok, jó helyről származó ajánlások mindent visznek. 

A B2C-ben az online megtartotta a Covid alatt szerzett uralkodását. De a vásárló megszólításában és megtartásában új korszak kezdődött. A mesterséges intelligencia használata viszont nagyon ajánlott, mert óriási versenyelőnyt ad, ha gyorsan beépítjük az értékesítési módszereinkbe.

2024-ben sem lesz még hirtelen visszapattanás a fogyasztásban. Az értékesítő munkatársaknak új képességek fejlesztésére lesz szükségük a sikeres eladáshoz. Jóval cizelláltabb, beleérzőbb, problémamegoldásra koncentráló, személyes, törődő ügyfélkezelésre lesz szükség. Erre fel kell készíteni őket.

Recesszióban az áremelés nem nyerő megoldás! A személyes árkedvezmények, a hűséges vásárlók értékelése és még sok egyéb, személyre szabott, ámde automatizált megoldásoké a jövő.

A sales paradigmaváltásáról hallhatunk rendkívül gyakorlatias előadásokat a 12. Értékesítési trendek konferencia előadóitól. Várjuk a cégek első számú vezetőit, az értékesítést irányítókat és csapattagjaikat, a cégek ügyfélszolgálatosait, marketingeseit és adatbázis-szakértőit, ha meg akarják tudni, miben változtassanak gyorsan az eladás növelése érdekében.

Sales trendek – 2024

A szív dönt, nem az ész!

 

Időpont: 2024. január 18. csütörtök. 9.30–16.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: január 19. 12 órától január 28-ig jelszóval.

 

Az emberek problémamegoldást vesznek, nem portékát! Ehhez igazodjunk!

Most nincs itt az áremelés ideje. Adjunk személyes kedvezményeket?

Személyre szabottság automatizáltan. Gyorsabb és eredményesebb!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

Január 18. 9.00–tól regisztráció a helyszínen
Videón távolról jelszóval január 19. 12 órától január 28.-ig nézhető.

9.30–9.35 Moderátor ismertetője

9.35–10.00 Ügyféltámogató, tanácsadó, problémamegoldó munkatárs kerestetik! Az értékesítő szerepe nem ér véget az eladással.
Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor Tanácsadó Zrt.

10.00–10.25 MI és Mi és persze Én.
Hegedűs MártaCMC – minősített vezetési tanácsadó, ügyvezető igazgató, Homo Regius Kft.

10.25–10.50 Hová hat legerősebben a reklám? Manipulációtechnika és döntéselmélet.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

10.50–11.15 Értékesítés, de másként! Social media. Mit bízzunk az AI-ra és mit nem?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
(P)

11.15–11.45 Kávészünet, konzultáció az előadókkal


11.45–12.10 Hogyan hassunk az érzelmekre? A szív dönt, nem az ész!
Gyimesi Laci Brandesfiú, brandesfiu.hu, márkatanácsadó

12.10–12.35 Az értékesítő és az ügyfél szemtől szemben. Sokkal többet mond el a testbeszédünk rólunk, mint azt gondolnánk!
Bíró Nóra kommunikációs szakember, értékesítési tréner, Master of Sales Training (MOST)

12.35–13.00 Hogyan használjuk a LinkedIn-t a sales-ben?
Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting

13.00–13.20 Az adat alapú CRM kihasználatlan tartalékai.
Kellényi István
Salesforce CRM szakértő, Bitmist XTK Kft.)

13.20–13.45 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal


13.45–14.10
Így etesd a kampányodat!
Molnár Tamás ügynökségvezető, EAZY Digital

14.10–14.35 A bizalmi alapon működő üzleti közösségekbe járás divatja. Miért jó?
Dintsér Andrea, az MVÜK Női Vezetői Klubjának vezetője

14.35–14.55 Automatizált értékesítés. AI, chatbot és az adatok.
Klausz Melinda közösségi médiaspecialista (közösségi-media.com)

14.55–15.20 A többcsatornás online értékesítés trendjei 2024-ben. A webáruházak szétaprózódásának kora jön?
Mátéh Csaba webáruház tanácsadó

15.20–15.40 Telefonos ügyfélszolgálat. Mitől lesz versenyelőny?
Németh Attila
telefonálási specialista
(P)

15.40–15.55 Konzultáció az előadókkal


15.45–16.20
Grátisz Networking Program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

19 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet