Sales World 2025

Az áron múlik?

2025. január 23.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

Szeretnél 2025-ben legalább 20-30%-kal több eredményt hozó új értékesítési gondolkodásmódot, technológiákat megismerni? 

A jó cégben mindenki az értékesítési eredmények emeléséért dolgozik. Nálatok is?

Az értékesítő munkatársakon nagy a teher? Milyen tréningek, oktatások ma a leghasznosabbak számukra? A legjobb sales-es az első számú vezető, vagy a cég arca. Most milyen közegben van a legnagyobb sikerük? Online vagy személyesen könnyebb boldogulni?

Az ügyféllel törődés, az empátia nálatok is fókuszban van? Mire használjuk a social médiát, az adatokat? Mire a személyes megjelenést, kapcsolatfelvételt? Hol találjuk az új vevőt, hogyan tartsuk meg a régit? 

Az értékesítők trendkonferenciáján az eladástechnikai módszerekről, a stílusok változásáról, a sales stratégiák váltásának irányáról, a sales csapatok felkészítéséről, a sales-es csapatvezetők új kihívásairól a legjobb szakértők szólalnak meg.

Várjuk a cégek első számú vezetőit, az értékesítést irányítókat és csapattagjaikat, a cégek ügyfélszolgálatosait, marketingeseit, HR-eseit és adatbázis-szakértőit, ha meg akarják tudni, miben változtassanak gyorsan az eladás növelése érdekében.

Sales World 2025

Az áron múlik?

Várunk az értékesítői szakma nagy találkozójára!

 

Időpont: 2025. január 23. csütörtök 9.30–16.30

Videósoknak 2025. január 24. péntek 12 órától a következő hét végéig.

 

A jó, a rossz és a visszautasíthatatlan ajánlat. Van ilyen?

A marketing és az értékesítés párban jár! Ne válaszd szét! Fűzd egybe!

Az új hármas: Emberismeret, empátia, törődés. Nem csak divat!

 

Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!

A helyszíneseknek Networking különprogram!

Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!

 

Program

9.00–tól Regisztráció a helyszínen

Videósoknak belépés utólagos megtekintésre szeptember 24-én 12 órától

 

9.30–9.35 Demcsák Mária felvezetője

9.35–10.00 Az értékesítés különleges erőforrása.
Hegedűs Márta
vezetési tanácsadó, ügyvezető, Homo Regius Tanácsadó Iroda

10.00–10.25 Az értékajánlat-tervezés. A jó, a rossz és a visszautasíthatatlan ajánlat.
Sipos Zoltán
marketing stratéga, Kreatív Kontroll Kft.

10.25–10.50 Bizalom és kapcsolat = H+H (Human+Human).
Kováts Péter
branding tanácsadó

10.50–11.15 Nem elég, ha jó a terméked, szolgáltatásod! A marketing és értékesítés együtt jár!
Mátyás Ferenc
The Nomad CRO

 

11.15–11.40 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal

 

11.40–12.10 Pódium
Hol találjuk a jó értékesítőket? A szakma megtanítható?
Beszélgetés Kováts Péterrel és Mátyás Ferenccel a szakma helyzetéről.

12.10–12.35 Különleges övezet: webáruházas értékesítés. A kedvezmények és az álomvilág-teremtés terepe.
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

12.35–13.00 Generációkhoz idomuló emberközpontú ügyfélmegközelítés.
Békési Gábor HR egyetemi mesteroktató (BGE)

13.00–13.25 Webshop sales felpörgetve Marketing stratégiák a sikerhez.
Szabó Árpád  Strategic Marketing Consultant, Klikkmánia Kft.

 

 

13.25–14.05 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal

 

14.05–14.30 Mit jelent az MI világában az ügyfélközpontúság? Bővítsd magad az MI-vel!
Klausz Melinda közösségi marketingspecialista, Közösségi-media.com

14.30–14.55 B2B. Tarol a bizalom, a személyes kapcsolatok. Linkedin jelenlét, kampányok!
Dénes Vanda ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft.

14.55–15.30 Interaktív pódiumbeszélgetés
Támogatás, megtartás, törődés. És új ügyfelek. A mai népszerű találkozási színterek. Networking 2025-ben.
A beszélgetés résztvevői: Dénes Vanda ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft., Demcsák Mária ügyvezető, PP Konferencia, és a közönség.

15.30–15.50 A telefon reneszánsza az értékesítésben.
Németh Attila telefonálási specialista

 

15.50–16.05 Konzultáció az előadókkal

 

16.05–16.30 Networking különprogram

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet