Digitális iroda-2021

Tegyünk rendet a home office-okban is!

2021. március 25.

Országos élő videókonferencia.

Tematika nyomtatása

Folyik ki a pénz és az idő a cégből? Akkor az irodai ügyvitelt sürgősen át kell szervezni! A gondot még tetézi, hogy az otthoni munkavégzés miatt alkalmatlanná váltak az eddig jól bevált irodai technológiák? Az adminisztrációs rendetlenség, dokumentumkezelés még nagyobb problémává vált. A home office megmarad.  Új, a munkatársak otthonaira is  kiterjedt irodai térhez alkalmazkodó technológiákra van szükség, ahol a rendezettség uralkodik a nehezebb terep ellenére.
A digitális iroda piaca rohamosan alkalmazkodott a pandémia okozta új kihívásokra. A rugalmasságot, agilitást elváró igényekre kényelmes, költségeket csökkentő megoldások születtek, a digitalizáltság a cégek többségében rendkívüli méretekben megnőtt, s egyre inkább eluralkodik az irodai munka minden területén.

Várjuk a kis- és középvállalati döntéshozókat a napjainkban kikerülhetetlen feladat: a  digitális iroda kiépítéséről, az új technológiákról és a költségeket csökkentő, biztonságot adó megoldásokról szóló élő videókonferenciára. Nagyon sok, azonnal hasznosítható, bevezethető gyakorlattal ismerkedhetnek meg előadóink segítségével.

Digitális iroda – 2021

Tegyünk rendet a home office-okban is!

 P

Időpont: 2021. március 25. csütörtök, 9.30–16.00 (aznap és még 6 napig megtekinthető)

Helyszín: Országos élő videókonferencia (interneten, mobilon, tableten)

A rendetlenség az irodában nagyon sok pénzbe kerül. Ne hagyjuk!

Szétterjedt a munkavégzés helyszíne? Új technológiákkal rendezhető!

Kapcsoljuk össze a  könyvelői, banki, NAV és saját adatbázisainkat!

p

A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!

Program

9.00– Regisztráció megkezdése a videóközvetítési felületre jelszóval (7 napig nézhető)

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa moderátor

9.35–10.00 Hatékonyabb munkavégzés és munkaszervezés fizikai korlátok nélkül. Hogyan tartsuk meg eközben a vezetői kontrollt?
Schramm Károly ügyvezető, SmartFront Kft.

10.00–10.25 Az online szerződések és az elektronikus aláírás berobbant a gyakorlatba. Ügyeljünk a jogi és a gyakorlatban elfogadott formáira, előírásaira is!
dr. Kovács Attila irodavezető partner, Kovács Réti Szegheő Ügyvédi Iroda

10.25–10.50 Az idő pénz! Száguldó pénzügyek a digitális sztrádán.
Kökény Roland kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője, K&H Bank

10.50–11.15 eCÉG. Cégmenedzsment az interneten. A banki számlaforgalom és a NAV számlákkal szinkronizálásban rejlő előnyök.
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft

11.15–11.40 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal

11.40–12.00 Dokumentumkezelés akár otthonról is.
Piskóti Dalma kiemelt ügyfélmenedzser, DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.

12.00–12.20 A hitelesített dokumentumok reneszánszát éljük. Hol, mire használható?
GDPR-kérdések home-office-ban céges adatokkal dolgozás esetén.
dr. Pajor Dávid ügyvéd

12.20–12.40 A távmunka is biztonságban: központosított céges jelszókezelés.
Boldog Árpád ügyvezető, Moresimp Kft.

12.40–13.00 A Vállalatirányítási rendszerek új funkciói, melyek megnyugtatják, a home office-ban dolgozó cégek vezetőit.
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.

13.00–13.20 Papírmentes működés és elektronikus aláírás. Kihívások és megoldások.
Tőzsér Imre 
e-aláírás üzletágvezető, Cursor Insight Hungary Kft.

13.20–13.40 Ebédszünet, személyes konzultáció az előadókkal

13.40–14.00 A kommunikáció megoldása személyesség nélkül, a digitalizáció segítségével.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)

14.00–14.20 Nem számít, hogy hol dolgozunk! A munkavégzés legyen hatékony és élvezetes. Keretrendszerek és megoldások szervezeti egységeknek.
Gál András ITS szakmai tanácsadó, Konica Minolta Magyarország Kft.

14.20–14.40 Tanulás bárhol, kkv-vezetőknek is. Digitális tréningek és konferenciák.
Személyi László, a Future-Now Consulting Kft ügyvezetője, a BiB EKKV Program Vezetője

14.40–15.00 Az adatkezelés és -feldolgozás informatikai és információbiztonsági problémái  és azok kezelése home office-ban.
Loss István, a Spinoff és Startup Egyesület Informatikai szakosztályának vezetője. Védelem Holding Zrt.

15.00-15.20 Adatvezérelt szervezeti kultúrafejlesztés.
Schubauer Krisztina business coach, szervezetfejlesztő, kommunikációs szakértő, Future Mind

15.20–15.40 Kommunikáció egy rendszerben: videókonferencia, CRM, ügyfélszolgálat.
Korvin B. Bence alapító tulajdonos, Cégmenedzsment.com

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Országos élő videókonferencia.