Social Media –2021

Újratervezés!

2021. szeptember 9.

Budapest, Experience Center. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tematika nyomtatása

Újra kell terveznünk a social media aktivitásunkat, mert az emberek egyre tudatosabban rendelkeznek saját adataik felhasználásáról. Május óta az iOS-felhasználóknak már több mint kétharmada (az okostelefont használók több, mint 5 milliárdan vannak) nem adja meg az engedélyt adataik felhasználására az alkalmazások között. A Facebook vergődik. A hirdetések egyre drágábbak, az eredményességük egyre rosszabb. A felhasználók követése rendkívül megnehezült. Kinccsé vált a jó adat.
A feladat nem egyszerű, de nem megoldhatatlan. 
Okos, automatizált és személyre szabott követőrendszerekkel pedig biztos a siker. Időben készüljünk fel az újratervezésre! Egy percet sem hagyhatunk ki a változások követésében. Különben az értékesítési bevételünkben meglepő visszaeséseket tapasztalhatunk. A social media ugyanis még mindig a legjobb értékesítési, brandépítési felület.
Ismerjük meg a legfrissebb trendeket, készüljünk fel a közeli nagy változásokra!
Előadóink a social media legjobb ismerői.
 Segítségükkel megtudjuk, hol találjuk meg a vevőinket, hogyan szólítsuk meg őket, hol költsük el hatékonyan a hirdetési, marketing büdzsénket. S nem utolsó sorban, hogyan kövessük a vevőinket, célcsoportunkat, érdeklődőinket a megnehezített körülmények között.

A 12. Social Media nagykonferenciára várjuk a kis-, közép- és nagyvállalati döntéshozókat, a vállalkozások, vállalatok marketingvezetőit, tanácsadókat, a marketingszakma trendeket megismerni akaró képviselőit. Találkozzunk újra, személyesen!

Social Media –2021

Újratervezés!

 

Időpont: 2021. szeptember 9. csütörtök, 9.00–16.15

Helyszín: Budapest, Experience Center (Szentmihályi út 171. 3. emelet. Konferenciaterem)

Részvételi lehetőségek: helyszínen, távolról és mindkettő együtt.

 

Megnehezült az érdeklődők nyomon követése? Az adatokért harcolni kell?

Drágább, eredménytelenebb és új algoritmusokkal kísérletező Facebook?

Hallgasd meg az üzleti eredményt növelő új technológiákról a legjobbakat!

p

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Siess a hely foglalásával, a létszám korlátozott!
Helyszínen kívül választhatod a videóközvetítést vagy mindkettőt!

 

Program

8.30–tól Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítéshez

9.00–9.05 Demcsák Zsuzsa műsorvezető


9.05–9.25 Másként, mint a COVID előtt! Mi változott? Minden.
Lévai Richárd 
közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.


9.25–9.45 Hogyan tovább Facebook?
 Tényleg fizetős lehet? Segítség! Megint algoritmus-váltás!
Klausz Melinda közösségi marketingspecialista, Közösségi-media.com


9.45–10.05 X, Y, Z a közösségi médiában.
Kurucz Imre
 kutatási igazgató, NRC


10.05–10.25 Kikerülhetetlen! Mesterséges intelligencia használata a marketingben.
Bonyhádi Gábor
 eOptika marketing igazgatója, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.


10.25–10.45 Google Ads. Újratervezés a hatékonyabb kampányokért.
Szaladják Linda 
Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.


10.45–11.10 Kávészünet, konzultáció az előadókkal


11.10–11.30 Az FB-hirdetések egye drágábbak?
 Menekülés a közösségi médiából Lead-hirdetésekkel.
Dr. Teker Orsolya
 L.L.M adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, Liftup Kft.


11.30–11.50 Merre tart a keresőoptimalizálás 2021-ben?
 Így optimalizálj 2022-től!
Papp Gábor SEO szakértő, The Pitch


11.50–12.10 Videós tartalom a Facebookon: mégsem olyan magas ez a küszöb?
Sipos Zoltán
 ügyvezető, Kreatív Kontroll


12.10–12.30 A B2B és a Linkedin. A jó céges profil hozadéka.
Dénes Vanda 
ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.


12.30–12.50 Webáruházi social media értékesítési trendek
 egy csokorban.
Nótin Szabolcs CEO, Marketing21 Digitális Ügynökség


12.50–13.30 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal


13.30-13.50 Miért hirdessük és legyünk jelen az Instagramon?
 A kiismerhető Instagram algoritmusok.
Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital


13.50-14.10 Jól bevált vevőszerző kampányok a social mediában.
Körző Nóra 
Senior Social Media tanácsadó, HD marketing


14.10–14.30 Minimalizmus a közösségi médiában – Egyszerű képi világ. Egyszerű humor. Egyszerű nyelvezet.
Kanicsár Ádám
 head of social, Pozitive Adamsky


14.30–14.50 Így változtak a vevői visszajelzések. Közösségépítés és panaszkezelés a közösségi médiában.
Vas Dóra,
 az MPRSZ Etikai Bizottságának elnöke
p

14.50–15.10 Hatékony ROI mérés 2021-ben. Így nem lesz kidobott pénz a közösségi média költésünk.
Szabácsik Gergely
 tulajdonos ügyvezető, Yellow Bird Hungary Kft.


15.15–16.15
Grátisz Networking program.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.


Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával.  Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

P

Helyszínen részvételre csak védettségi igazolvány birtokában regisztrálj!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center. Szentmihályi út 171. 3. emelet