Social Media –2021
Újratervezés!
Újra kell terveznünk a social media aktivitásunkat, mert az emberek egyre tudatosabban rendelkeznek saját adataik felhasználásáról. Május óta az iOS-felhasználóknak már több mint kétharmada (az okostelefont használók több, mint 5 milliárdan vannak) nem adja meg az engedélyt adataik felhasználására az alkalmazások között. A Facebook vergődik. A hirdetések egyre drágábbak, az eredményességük egyre rosszabb. A felhasználók követése rendkívül megnehezült. Kinccsé vált a jó adat.
A feladat nem egyszerű, de nem megoldhatatlan. Okos, automatizált és személyre szabott követőrendszerekkel pedig biztos a siker. Időben készüljünk fel az újratervezésre! Egy percet sem hagyhatunk ki a változások követésében. Különben az értékesítési bevételünkben meglepő visszaeséseket tapasztalhatunk. A social media ugyanis még mindig a legjobb értékesítési, brandépítési felület.
Ismerjük meg a legfrissebb trendeket, készüljünk fel a közeli nagy változásokra!
Előadóink a social media legjobb ismerői. Segítségükkel megtudjuk, hol találjuk meg a vevőinket, hogyan szólítsuk meg őket, hol költsük el hatékonyan a hirdetési, marketing büdzsénket. S nem utolsó sorban, hogyan kövessük a vevőinket, célcsoportunkat, érdeklődőinket a megnehezített körülmények között.
A 12. Social Media nagykonferenciára várjuk a kis-, közép- és nagyvállalati döntéshozókat, a vállalkozások, vállalatok marketingvezetőit, tanácsadókat, a marketingszakma trendeket megismerni akaró képviselőit. Találkozzunk újra, személyesen!

Social Media –2021
Újratervezés!
Időpont: 2021. szeptember 9. csütörtök, 9.00–16.15
Helyszín: Budapest, Experience Center (Szentmihályi út 171. 3. emelet. Konferenciaterem)
Részvételi lehetőségek: helyszínen, távolról és mindkettő együtt.
Megnehezült az érdeklődők nyomon követése? Az adatokért harcolni kell?
Drágább, eredménytelenebb és új algoritmusokkal kísérletező Facebook?
Hallgasd meg az üzleti eredményt növelő új technológiákról a legjobbakat!
p
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Siess a hely foglalásával, a létszám korlátozott!
Helyszínen kívül választhatod a videóközvetítést vagy mindkettőt!
Program
8.30–tól Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítéshez
9.00–9.05 Demcsák Zsuzsa műsorvezető
9.05–9.25 Másként, mint a COVID előtt! Mi változott? Minden.
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.
9.25–9.45 Hogyan tovább Facebook? Tényleg fizetős lehet? Segítség! Megint algoritmus-váltás!
Klausz Melinda közösségi marketingspecialista, Közösségi-media.com
9.45–10.05 X, Y, Z a közösségi médiában.
Kurucz Imre kutatási igazgató, NRC
10.05–10.25 Kikerülhetetlen! Mesterséges intelligencia használata a marketingben.
Bonyhádi Gábor eOptika marketing igazgatója, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
10.25–10.45 Google Ads. Újratervezés a hatékonyabb kampányokért.
Szaladják Linda Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.
10.45–11.10 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.10–11.30 Az FB-hirdetések egye drágábbak? Menekülés a közösségi médiából Lead-hirdetésekkel.
Dr. Teker Orsolya L.L.M adatbiztonsági és adatvédelmi szakjogász, Liftup Kft.
11.30–11.50 Merre tart a keresőoptimalizálás 2021-ben? Így optimalizálj 2022-től!
Papp Gábor SEO szakértő, The Pitch
11.50–12.10 Videós tartalom a Facebookon: mégsem olyan magas ez a küszöb?
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll
12.10–12.30 A B2B és a Linkedin. A jó céges profil hozadéka.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
12.30–12.50 Webáruházi social media értékesítési trendek egy csokorban.
Nótin Szabolcs CEO, Marketing21 Digitális Ügynökség
12.50–13.30 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
13.30-13.50 Miért hirdessük és legyünk jelen az Instagramon? A kiismerhető Instagram algoritmusok.
Bognár Anna social media vezető, EAZY Digital
13.50-14.10 Jól bevált vevőszerző kampányok a social mediában.
Körző Nóra Senior Social Media tanácsadó, HD marketing
14.10–14.30 Minimalizmus a közösségi médiában – Egyszerű képi világ. Egyszerű humor. Egyszerű nyelvezet.
Kanicsár Ádám head of social, Pozitive Adamsky
14.30–14.50 Így változtak a vevői visszajelzések. Közösségépítés és panaszkezelés a közösségi médiában.
Vas Dóra, az MPRSZ Etikai Bizottságának elnöke
p
14.50–15.10 Hatékony ROI mérés 2021-ben. Így nem lesz kidobott pénz a közösségi média költésünk.
Szabácsik Gergely tulajdonos ügyvezető, Yellow Bird Hungary Kft.
15.15–16.15
Grátisz Networking program.
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
P
Helyszínen részvételre csak védettségi igazolvány birtokában regisztrálj!
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, Experience Center. Szentmihályi út 171. 3. emelet
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2025 – Pécs
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. május 22.
Pécs, Pécsi Kereskedelmi Központ, Majorossy Imre utca 36.

X-faktor – A hiányzó láncszem
Építsd fel magadat!
2025. május 15.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt 99. 6. emelet

Kiút az energiacsapdából!
Best of energy!
2025. április 24.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
