Növekedés okosan 2025

Min változtassunk a bevétel növeléséért?

2025. február 13.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

A termelő ágazatok gyengélkedése miatt a többieknek is nehezebb. Nézzünk körül a cégünkben, miből generálhatunk bevételnövekedést, ha a kereslet oldaláról nincs még érdemi változás! Mi generálja a növekedést 2025-ben?

Alakítsuk profivá a cégstruktúrát és a vezetést! A biztonság legyen az átalakulás mozgatórugója! Nagy transzformációk nélkül a növekedés csak véletlenszerű lehet. Vágjunk bele gyorsan!

Nézzünk alaposan körül a cégünkben! Miben van még fejlődési potenciál?

Az első lépés a vállalati szervezet radikális átalakítása. 2025-ben a cégszervezet, az irányítási, a kommunikációs rendszer, a technológiai alapok transzformációja a legsürgetőbb feladat. Még akkor is, ha úgy érezzük, mindezen már túl vagyunk.

Honnan teremtsünk a növekedésre szellemi és pénzügyi fedezetet?

Térjünk át új irányítási, vezetési gondolkodásmódra, befektetési irányokra? Melyek lehetnek ezek? Növeljük a cég tőkeerejét és likviditását! Hol vannak rá erőforrások?

Tudjuk meg a legjobb szakemberektől, a legsikeresebbektől, milyen utak és eszközök vezetnek a biztos növekedés felé 2025-ben.

Várjuk a KKV-AKADÉMIA hibrid konferenciára a mindig tanulásra képes, újdonságokat befogadó, piaci versenyben jobb pozíciót elérni akaró, feltörekvő kkv-döntéshozókat, tulajdonosokat. Rengeteg jó tanáccsal és új megoldásokkal készülünk a növekedésben és stabilitásban hívő cégvezetők számára.

Növekedés okosan 2025

Min változtassunk a bevétel növeléséért?

 

Időpont helyszínre jövőknek: 2025. február 13. csütörtök 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Videón utólag: 2025. február 14. péntek 12. órától a következő hét végéig jelszóval

 

Először szervezetfejlesztéssel kezdjük! Szánjuk rá magunkat! Megéri!

Kutassuk fel tartalékainkat cégen kívül és belül. Hol találhatunk kincseket?

Utak és eszközök a biztonságos növekedés felé 2025-ben.

 

Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!
A helyszíneseknek Networking különprogram!
Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!

 

Program

9.00–tól Regisztráció a helyszínen.
Videóra regisztráltaknak február 14-től február 23-ig nézhetően, jelszóval.

9.30–9.35 Demcsák Mária felvezetője

9.35–10.00 Lesz a növekedéshez vállalkozástámogatói környezet?
Palócz Éva
vezérigazgató, Kopint-Tárki Konjunktúrakutató Intézet Zrt.

10.10–10.30 A vezető és a digitális ikertestvére: együtt a növekedésért.
Bőgel György
professzor, CEU

10.30–10.50 Okos növekedés = értéktermelő fejlődés.
Noszkay Erzsébet
egyetemi tanár, a VOE tiszteletbeli elnöke

10.50–11.10 Cégcsoporttá alakulás. Előnyök a vagyon biztonságba helyezésén túl.
Dr. Csővári István ügyvéd, Csővári Ügyvédi iroda

11.10–11.30 Értéknövelés másképp. Stratégia és menedzsment újragondolva.
Csepregi Ottó
tulajdonos-vezérigazgató, 3rdGEN Zrt.


11.30–11.55 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal.


11.55–12.15 Befektetési pszichológia a PMÁP árnyékában.
Nagy Attila vezető online vagyonkezelő, HOLD Alapkezelő

12.15–12.35 Cégértéknövelés szervezeti tanulással.
Gyulay Tibor
ügyvezető, KM Expert Kft.

12.35–12.55 Hogyan lehet maximális hozamot realizálni ingatlanbefektetéssel? Ingatlanbefektetési stratégiák.
Dr. Somogyi Patrícia tulajdonos és ügyvezető igazgató, MSP Home Staging

12.55–13.15 A munkaerő megtartása a növekedés egyik kulcskérdése. Hogyan?
Domokos Olivér
üzleti igazgató, Klasszis Z Kft.

13.15–13.35 Vállalati növekedés és fejlődés elengedhetetlen tőke nélkül! Kkv-kból tőzsdei vállalat építése.
Vitkovics Péter, a Változásmenedzserek.hu alapítója
(P)

13.35–14.05 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal.


14.05–14.25 Technológiafejlesztési irányok 2025. Technológiavezérelt vállalatban a jövő.

Barta Gergő vezető menedzser, Technológia & Transzformáció, Deloitte Magyarország

14.25–14.45 Fejlődés vagy növekedés? A fejlődés szervezetpszichológiai megközelítése a vezető szempontjából.
Szatmáriné Balogh Mária 
munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft.

14.45–15.05 A szellemi tulajdon feltárása és menedzselése, cégértékbe emelése.
Glósz Andrea
ügyvezető, Glósz és Társa System

15.05–15.25 Mikor értékeltetted fel a vagyonodat? A szellemi és fizikai vagyon valorizálásának fontossága.
Böröcz Ferenc
szellemi és fizikai vagyon értékbecslő, Ferinno Kft.

15.25–15.45 Növekedést támogató cégstruktúra.
Papp Tibor
vezérigazgató, Írisz Office Zrt.
(P)

15.45–16.00 Személyes konzultáció az előadókkal


15.55–16.30 Networking Program

 

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet