Személyre szabott értékesítés személytelenül
A legújabb sikeres technikák, kommunikációk
2016. szeptember 8.
Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
A Social Media és a hírlevél-, adatbázis-kommunikáció adta lehetőségek gyökeres szemlélet- és technológiaváltást hoztak az értékesítésben. Nagyon sok áru eladásában a személyes beszélgetésre, találkozásra alapozó sales-esek eredményessége messze elmarad az egyszerre több, nagyobb tömegeket megszólítóétól. De csak akkor, ha a személytelen tömegelérésben megvalósítjuk a személyességet. Tudjuk ugyanis, hogy az ügyfélre ráhangolódó, a cégre testreszabott ajánlatok ma a nyerők. Hogyan valósítható meg a személyesség a személytelenség eszközeivel?
A legjobb szakemberektől és a legsikeresebb esetekből megtudhatjuk, hogyan kell az ügyfélhez közel kerülni, meggyőzni, hitelességünket átadni, érzelmeikre hangolódni és megszerezni és megtartani. A konferencián a legjobb sales-esek adják át gyakorlati tudásukat, tapasztalataikat kkv-vezetőknek és sales-es kollégáknak.
Személyre szabott értékesítés személytelenül
A legújabb sikeres technikák, kommunikációk
Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit
Időpont: 2016. szeptember 8. csütörtök, 10.00−15.50
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.20 A Google AdWords hirdetési lehetőségek és személyessé tétel. A remarketing lehetőségek kihasználásának új megoldásai.
Előadó: Szaladják Linda Google Adwords hirdetési specialista, online marketing szakértő
10.20−10.40 Hogyan lesz a honlap-látogatókból vásárló, megrendelő, üzleti kapcsolat?
Előadó: Göcző Ágnes ügyvezető, Marketing Jam Kft.
10.40−11.00 Tartalommarketing a személytelen személyes értékesítés szolgálatában. Hogyan használhatóak eredményesen az akciók és árengedmények?
Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.
11.00−11.20 Adatbázis, hírlevél stílusának személyessé tétele. Adatbázis-fejlesztés értékesítési céllal? A hírlevél üzletszerzésre használatának titkai. Milyen a jó személyes hírlevél, üzenet? A túl sok és a túl kevés információ csapdái. Hol az optimális mérték? Példák, esetek, sikeres megoldások.
Előadó: Dely Gábor termékfejlesztési vezető, d-code Kft., DIMSZ E-mail marketing tagozati elnök
11.20−11.40 Használhatóak-e a hagyományos hirdetések személyes üzenetekre? A legújabb hirdetési stílusok, formák, megoldások.
Előadó: Varga Dániel portfolióigazgató, ADS Interactive
11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.10−12.30 Hogyan adjunk el érzéseket személytelen eszközökkel? Hogyan tartsuk fenn az érzelmi alapú kötődéseket? Jól bevált módszerek, megoldások az örömszerzésre és az érdeklődés felkeltésére.
Előadó: Zeisky Ákos esszencialista, ESSENTIA (www.alegjobbat.hu)
12.30−12.50 A telemarketing kulisszatitkai – avagy hogyan lesz sikeres még ma is?
Előadó: Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, call center szakértő, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.
12.50−13.10 Hogyan konvertáljunk érdeklődőből vásárlót, majd törzsvásárlót az email marketing segítségével?
Előadó: Kálmán Tamás ügyvezető igazgató, Wanadis Kft. – Maileon email marketing
13.10−13.30 Viselkedés és vásárlási ciklus szerinti digitális stratégiák Facebook és Google hálózatán. Hogyan javítható a vállalkozás online elérése, márkája, értékesítése?
Előadó: Kocsis Márk igazgató, MTT Media
13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
14.10−14.30 A Facebook-értékesítés sikerének titka és praktikái. Hogyan használják a legsikeresebbek az FB-t? Új lehetőségek és változások az FB-n. Like-ból forintot! Az interaktivitás megteremtése és annak felhasználása vevőszerzésre.
Előadó: Talabos Viktória a kasszarobbantó Facebook oldalak specialistája
14.30−14.50 A jó ügyfél megtalálásának technikái. Hogyan lehet a vevőkről információkat szerezni a személyes megszólításra, ha nem ismerjük őket, nem találkoztunk soha velük?
Előadó: Ézsiás Tünde key account manager, Opten Informatikai Kft.
14.50−15.10 A pontos, részletes, összetett adatelemzés fortélyai. Hogyan tudhatunk meg mindent az ügyfelekről?
Előadó: Árvai Péter tulajdonos, Aquarius Hand
15.10−15.30 A mobilos weboptimalizálás és az értékesítésnövelés. Óriási mértékben megugrott az okostelefonról vásárlók száma. Hogyan hozzuk ki ennek előnyét?
Előadó: Sepsey Barna ügyvezető, The Pitch Online marketing blog (www.thepitch.hu)
15.30−15.50 Mi a szerepe a látványnak, design-nak, a színeknek, a csomagolásnak az eredményes eladásban?
Előadó: Varga Ferenc creative director, Brandcontrol
15.50−16.10 konzultáció az előadókkal
16.00−16.30 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
A KKV-AKADÉMIA 2016 őszi félév témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:
1. Szeptember 8. csütörtök – Személyre szabott értékesítés személytelenül
2. Szeptember 22. csütörtök – A növekedés csapdái
3. Október 6. csütörtök – 2016. Küzdelem a munkaerőért
4. Október 20. csütörtök – A jó vállalati és vezetői PR
5. November 3. csütörtök – Lengyel−Magyar Üzleti Fórum
6. November 29. kedd – Sikeres vállalatvezetési stílusok
7. December 8. csütörtök – EU-pályázatok fóruma
A rendezvények leírását, szinopszisát ezen a LINKEN tekintheti meg.
Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Az összes 7 témára együttes regisztráció 84.000 Ft+áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 63.000 Ft + áfa (9.000 Ft + áfa/rendezvény).
3. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).
4. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).
5. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).
FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).
6. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
*BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály és BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
További konferenciák
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
![](https://ppkonferencia.hu/uploads/2024/07/800x210-452x120.jpg)
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
![](https://ppkonferencia.hu/uploads/2024/07/Fejlec_800x210-452x120.jpg)
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
![](https://ppkonferencia.hu/uploads/2024/06/800x210_1-452x120.jpg)
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.
![](https://ppkonferencia.hu/uploads/2024/06/800x210-2-452x120.jpg)