Építsük be a cégbe az MI-t!

Kevesebb idő, költség, több eredmény!

2024. március 13.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Ki ne akarna sokkal olcsóbban és gyorsabban termelni és növekedni? A hatékonyságot növelő, jelentős költségmegtakarítást hozó mesterséges intelligencia beemelése a cég munkafolyamataiba már tömeges méreteket öltött. Ide biztosan érdemes befektetni!

Megindult az MI-integrációja a hazai kkv-knál is. 2024-ben a generatív AI új szintre lép az üzleti alkalmazásokban. A komolyabb cégek 88 %-a már MI-felelőst alkalmaz, aki a mesterséges intelligencia fejlesztésével és adaptálásával foglalkozik.

A szoftverfejlesztést az AI beemelése elképesztő távlatokba lökte. De tarol a népszerűsége a cégek körében az ügyfélkapcsolatok, a szöveges tartalmak, a gyártás, a marketing, az oktatás, a munkaerőpótlás, a folyamatok automatizálása, a szolgáltatásmenedzsment, az adatelemzés és piackutatás területén. A kutatásban és az oktatásban is új távlatokat nyit.

A cégekre testreszabott, saját mesterséges intelligencia alkalmazások szolgáltatási piaca nagyon fellendült. Hamar megértették ugyanis a cégek, hogy az ingyenes AI-modelleket nem szabad cégen belül használni az adatvédelem okán. A kereslet és a kínálat is rohamtempóban nő.

A vállalati felhasználásra szánt adatbiztonságos MI megoldások lesznek az év legkeresettebb termékei!

Itt az ideje a mesterséges intelligencia beemelésének a cég működésébe!

Várjuk az MI-ről meggyőzött, a piacon maradni akaró, fejlesztésre, költségcsökkentésre, hatékonyságnövelésre, időspórolásra elszánt kkv-döntéshozókat. Ne térjünk le a fejlődési irányról!

 

Várjuk a cégek folyamatait hatékonyabbá tevő mesterséges intelligencia alapú alkalmazásokat, rendszereket fejlesztő cégek jelentkezését a konferencia-workshopon bemutatkozásra.

Már csak két hely maradt!

A Bemutatkozás feltételeiről érdeklődjön a

konferencia@ppkonferencia.hu emailcímen.

 

Earlybird-kedvezményes regisztráció február 28-ig!

Építsük be a cégbe az MI-t!

Kevesebb idő, költség, több eredmény!

Konferencia-Workshop az MI-alapú üzleti megoldásokról kkv-knak

 

Időpont: március 13. szerda 9.30–16.10

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: március 14. 12. órától március 23.-ig

 

A kkv-k szerint az MI legnagyobb hozadéka a költségcsökkenés. Lépjünk!

Csak cégekre szabott, egyedi MI-alkalmazásokat használjunk!

A workshopon bemutatkozhatnak a kkv-kra szabott legjobb alkalmazások!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program 

9.00-tól Regisztráció a helyszínen. 

Regisztráció videómegtekintésre: március 14.12 órától március 23.-ig jelszóval  

9.30–9.35 Moderátor bevezetője 

9.35–10.00 A vállalatok legjobb gyakorlat-AI.
Fekete Csaba Csongor AI-szakértő, HolistiCRM 

10.00–10.25 Mire hat a MI a „MI” vállalkozói világunkban? A mesterséges intelligencia alkalmazásának kihívásai a szervezetekre és menedzsmentjére.
Noszkay Erzsébet egyetemi tanár, a VOE tiszteletbeli elnöke 

Workshop blokk 

10.25–10.50 Webáruházunk hatékonyságának növelése az AI segítségével. 
Szabó Balázs PPC divízió vezető, HD marketing  

10.50–11.10 Mesterséges intelligencia a gyakorlatban. Hogyan formálják át a szoftverrobotok a KKV-k működését?
Tari Tamás értékesítési menedzser Goodroid Kft. 

 

11.10–11.40. Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal 

 

11.40-12.05 Építsünk saját GPT-t! Adatelemzés exelből, SEO-zás az AI-segítségével.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, üzletfejlesztési igazgató, BP Digital SEO ügynökség 

12.05–12.30  Mesterséges intelligencia a marketingben. Szövegírás, hirdetés MI-vel közösen.
Lévai Richárd marketingspecialista, Liftup Kft.  

Workshop blokk 

12.30–12.50 Ne osszunk meg érzékeny adatokat ingyenes MI alkalmazásokkal! 
Béres Péter IT vezető, Sicontact Kft.  

12.50–13.10 Az MI integrálása a vállalatok üzleti és IT-rendszerébe.
Radványi Miklós ügyvezető, Mynds.ai Kft. 

 

13.10–13.45 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal 

 

13.45–14.10 Hogyan használják a mesterséges intelligenciát a hazai vállalatok? Eredmények a Magyar Mesterséges Intelligencia Körkép kutatásából.
Barta Gergő vezető Menedzser, vezető MI szakértő, Deloitte 

Workshop blokk 

14.10–14.30  Cégek folyamatainak optimalizálása a mesterséges intelligencia segítségével
Bartos Richárd startup 

14.30–14.50 Az MI és a CRM összekapcsolásának bevételnövelésre gyakorolt hatása.
Fóti Balázs sales executive, Bitmist 

14.50–15.20
+2 Bemutatkozó egyeztetés alatt 

15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal 

15.35-16.10 Networking különprogram  

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

13 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Építsük be a cégbe az MI-t! - Helyszínen személyes részvétel

2. Építsük be a cégbe az MI-t! - Távoli részvétel (videóközvetítés)

3. Építsük be a cégbe az MI-t! - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

1. Építsük be a cégbe az MI-t! - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

Earlybird-kedvezményes ár:

15500 Ft + áfa

13500 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. Építsük be a cégbe az MI-t! - Távoli részvétel (videóközvetítés)

Regisztrációs díj:

Earlybird-kedvezményes ár:

17500 Ft + áfa

15500 Ft + áfa

Grátisz!

A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.
  • Az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását a résztvevőknek az előadó engedélyezi) már a jelszóval bejelentkezés (12 óra) előtt letölthetővé válnak.
  • Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre, és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez

A részvételi díj tartalmazza a videófilmszerkesztés és -közvetítés egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!

Jegy vásárlás

3. Építsük be a cégbe az MI-t! - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

Regisztrációs díj:

Earlybird-kedvezményes ár:

23500 Ft + áfa

21500 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

­A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció. Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt.
  • Az élő konferencia utáni napon 12 órától és még további 9 napon keresztül (benne 2 hétvége) a szerkesztett konferenciavideó jelszóval bármennyiszer megnézhető.
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint tartalmazza a videófilmgyártás technikai költségét.

Jegy vásárlás