Itt a tartós stressz és a krízisek éve!
Tanuljunk meg együtt élni vele!
Zúdulnak ránk a rossz hírek a világból. Elérte mindennapi életünket a globális válság. Szívünk összeszorul az aggodalomtól, félelemtől. Mi lesz velünk? Mi lesz a cégünkkel, családunkkal?
A globális gazdasági válság réme kiszámíthatatlan jövőt vetít előre, s hosszú ideig velünk marad. Készüljünk fel az egyre erősödő stresszes környezetre és a gyakori, még soha meg nem élt krízisekre!
Hogyan lehet folyamatosan magas stresszben élni és sikeresen működni? Hogyan kerüljük el emberi és cégszervezetünk lebetegedését?
A stressz viszont a munkavégzésben, alkotásban rendkívüli teljesítményeket hoz ki belőlünk. Erre kell koncentrálni! –vélik a szakértő tanácsadók. A negatív stresszeket átkonvertálni alkotóvá, inspirálóvá!
Magas stresszfaktorú munkahelyen visszaesik a teljesítmény, a motiváció és a lojalitás is. Meg kell és meg lehet fordítanunk a stresszes helyzetekhez való hozzáállást!
Várjuk azokat a kkv-döntéshozókat és munkatársaikat a konferenciára, akik előre fel akarnak készülni a tartós stresszekre és krízisekre. Sok segítséget adnak szakértő előadóink a nehéz időszak átvészelésére, annak lehetőségként, pozitív változásként megélésére, a bennük levő erőforrások előhozására.
Itt a tartós stressz és a krízisek éve!
Tanuljunk meg együtt élni vele!
Időpont: 2022. június 16. 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. Távolról résztvevőknek interneten keresztül jelszóval.
Növekszik az aggodalom és félelem a jövőtől? Hogyan tegyünk ellene?
Hogyan lehet megszokni az egyensúlyvesztett környezetben élést?
Hogyan szilárdítsuk meg az alapokat a cégben és magánéletben egyaránt?
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!
Demcsák Zsuzsa műsorvezető köszöntője
A globális multitaskingtól a semmittevésig.
Dr. Ludvigh Károly ügyvezető, Stratego Kft.
Munkahelyi krízis komplex kezelése a szervezetpszichológus eszköztárával.
Szatmáriné Balogh Mária munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft.
A túlzott stressz mentális és fizikai tünetei. Mit tehetünk, hogy megelőzzük a menedzserbetegségek kialakulását?
dr. Valló Ágnes tréner, terapeuta, pszichoszomatikus belgyógyász
Mozaikkép a szervezeti vitalitásról. Hogyan hívjuk elő az éltető energiát a cégben?
Hegedűs Márta CMC minősített vezetési tanácsadó, Homo Regius Tanácsadó Iroda
Elérkezett az idő! Alakítsuk át a gondolkodásunkat! A szervezeti burn out megoldásai. A pozitív gondolkodás csodatevő ereje!
Borbély László szervezetfejlesztő, coach, SPA Tudásbázis Kft.
Szervezeti boldogság, mint a munkahelyi stressz legjobb prevenciós eszköze.
Schubauer Krisztina business coach, Future Mind
Stresszoldás a művészet eszközeivel. Neurografika, a csodálatos módszer.
Beszélgetés Carla Galli life és business coach-csal
A nem tudás rongálja a mentális egészséget!
Gyulay Tibor ügyvezető, KM EXPERT Tanácsadó Kft.
A változásképesség a stresszből kivezető egyik legjobb út.
Katona Melinda ügyvezető, Borealis Consulting Kft.
Mikor van szükség rezilienciára, rugalmasságra és alkalmazkodásra?
Ruzsa Ágota szakmai igazgató, SOL Intézet, VOE
Interaktív kerekasztal-beszélgetés:
Nagy baj, ha a kényes kérdésekről nem beszélünk! Mondjuk ki a problémát! A munkahelyi belső konfliktusok, feszültségek kezelése. A kompromisszum és a tolerancia túlsúlyának veszélyei. A krízishelyzeten átsegítő viselkedéstechnikák.
Beszélgetőpartnerek:
Gyulay Tibor ügyvezető, KM EXPERT Tanácsadó Kft.
Ruzsa Ágota szakmai igazgató, SOL Intézet, VOE
Szatmáriné Balogh Mária munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft.
Demcsák Mária ügyvezető, PP Konferenciaközpont
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
Választható részvételi lehetőségek
1. Helyszínen személyes részvétel (Grátisz: Networking Programon részvétel)
2. Távoli részvétel élő videóközvetítésen keresztül. (Grátisz: 7 napig nézhető)
3. Kombinált részvétel (helyszín és utólagos videómegtekintés (Grátisz: networking és 3 nap videón visszanézés)
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
BKIK Székház, Krisztina körút 99.
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2024 – Szeged
Megjött a várva várt pénzeső!
2024. április 23.
Szeged, CSKIK Székház, Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Német – Magyar Üzleti Fórum
Fókuszban Bajorország és Baden-Württemberg
2024. április 18.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Digitális iroda – 2024
Emeld az IT-büdzsét! Nagyon megéri!
2024. április 11.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
ESG nélkül kivet az üzleti világ?
Válj felelős vállalattá!
2024. április 4.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Webáruházi trendek – 2024
Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
2024. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Befektetésajánló cégtulajdonosoknak!
Hogyan tedd értékállóvá a cégvagyont?
2024. március 21.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
10 KKV-AKADÉMIA konferencia 2024 1. félév
Előregisztráció nagy csomagos kedvezménnyel!
2024. január 18. - június 13.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig