Spóroljunk az adminisztráción!
Időt, energiát, pénzt hozó megoldások
2015. április 9.
Sajnos nem fordíthatunk hátat adminisztrációs kötelezettségeinknek. Ha nem akarunk káoszt a cégnél, s a NAV és a hatóságok bírságait sem tudjuk rendszeresen finanszírozni, akkor meg kell vele birkóznunk. Rengeteg hatékony, pénzt és időt spóroló megoldások léteznek adminisztrációs terheink csökkentésére. Sőt, munkánkat, cégvezetési hatékonyságunkat is növelhetjük általuk, ha ésszerűen, egymással jól összehangolva választjuk ki a testhez állókat. Szakmai tanácsadók és az adminisztrációcsökkentés témájában szolgáltatók segítségével sok ötletet, megoldást szedtünk egy csokorba. Érdemes meghallgatni, megismerkedni a legújabb jelentős megtakarítást hozó megoldásokkal!
Spóroljunk az adminisztráción!
Időt, energiát, pénzt hozó megoldások
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2015. április 9. (csütörtök) 10.00-15.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99.
Támogatja: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.20 Integrált vállalatirányítási rendszerben rejlő lehetőségek okos kihasználása. Hogyan lehet a kis- és középvállalati SAP vállalatirányítást használni a jövedelmezőségi mutatók javításához, valamint az ellenőrzés és az üzleti folyamatok átlátásának, a vezetői döntések megkönnyítéséhez.
Előadó: Váradi László c. egyetemi docens, értékesítési vezető, itelligence Hungary Kft.
10.20−10.40 Vállalkozás 3.0: workflow, a nagyobb sebességre kapcsolás lehetőségei. Hogyan lehet a jelenleg manuális munkát igénylő összes feladatot automatizálni, átláthatóvá tenni?
Előadó: Fábián Zoltán értékesítési vezető, LLP Hungary Kft.
10.40−11.00 A környezettudatos, idő- és költséghatékony archiválás előnyei
Előadó: Hortobágyi Ágoston ügyvezető igazgató, DO-Q-MENT Digitális Irat-archiváló, Adatszolgáltató és Irattározó Kft.
11.00−11.20 Milliós szoftverrendszer beruházása vagy fájdalommentes felhőbérlés? Összekomponált, jól átgondolt rendszereket építsünk, melyek folyamatosan fejleszthetőek, s nem kidobásra ítéltek pár év múlva. Hogyan?
Előadó: Juhász Attila stratégiai tanácsadó, MiniCRM Zrt.
11.20−11.50 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
11.50−12.15 Számlázás okosan (nem okosba) egyszerűen és gyorsan. Átokból áldás az e-számla, a felhő-ügyintézés és az automatizálás „smart” használatával.
Előadó: Stygár László fejlesztési vezető, Számlázz.hu
12.15−12.40 Az online kassza előnyei, az adminisztráció könnyítésére használható tulajdonságai. A NAV-felé adminisztrációs kötelezettség, a cég számára hasznos információhalmaz és a nyilvántartási terhek csökkentése.
Előadó: Szeip Zsolt Innovációs, Projektmenedzsment és Fiskalizációs üzletágigazgató, Laurel Kft.
12.40−13.10 Iroda felhőben. Minden adat, irat, munkavégzés egy helyen, mindenhonnan elérhetően. Bérleti díj, irodaberendezések, fűtés, világítás, közlekedési költség stb. Mindezen költségek minimálissá redukálása a felhő alapú informatikai rendszerekkel.
Előadó: Hegyi György, ABESSE Informatikai Tanácsadó Zrt.
13.10−13.30 Az EKÁER-rel kapcsolatos adminisztrációs és pénzügyi nyilvántartás elektronizálása okos programok segítségével.
Előadó: Poór Károly partner, Pannon Szoftver Kft, a Dyntell Softver üzemeltetője
13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal és ebéd
14.10−14.40 Üzleti kézfogó
A résztvevők bemutatkozása üzleti célú kapcsolatépítés szándékával. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
A KKV-AKADÉMIA 2015 tavaszi félév további témái, időpontjai,melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:
- Spóroljunk az adminisztráción! (április 9. csütörtök)
- Cégvezetési trendek 2015 (április 29. szerda)
Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény.
2. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint az előadások prezentációit.
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2023 – Budapest
Aktuális pénzügyi segítségek kkv-knak
2023. december 14.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Brandépítés – 2024
Vigyázzunk a márka reputációjára!
2023. december 7.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Lemaradt 2023 tavasza leghasznosabb üzleti konferenciáiról?
16 PP – BKIK konferencia videón utólag megnézhető!
2023. június 15. - december 20.
