Értékesítés – 2017

Új irányok, technikák, gondolkodásmód az értékesítésben

2017. március 23.

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Tematika nyomtatása

Nincs üzlet eladás nélkül! A piaci versenyt a legújabb technológiákat, trendeket azonnal átvevő és azt a legfejlettebb technikákkal és a legjobb értékesítési módszerekkel, legképzettebb sales-esekkel dolgozó cégek nyerik.

A BKIK és Piac & Profit közös konferenciája immár hatodik alkalommal mutatja be az értékesítés legújabb technológiáit, módszereit, az új gondolkodásmódot és a nyerő értékesítési praktikákat.

Rendezők: BKIK –Piac & Profit

Időpont: 2017. március 23. csütörtök, 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7.emelet

Program

9.00–­9.30 Regisztráció

9.30­–10.00 Az értékesítők új, eszköztára. A 21. századi értékesítés. Az új tiltott lista.

Előadó: Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach

10.00–10.20 A pszichológiai értékesítés új útjai.

Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, Master of Sales Training

10.20­–10-40 Vásárlási folyamat a közösségi médiában.

Előadó: Lévai Richárd közösségi marketingspecialista

10.40­–11.00 A Social Media legsikeresebb technológiái.

Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista, kozossegi-media.com

11.00–11.20 Értékesítés csapatban – az együttműködés alapú hatékonyság ereje, motivációs ötletek, gyakorlati példák.

Előadó: Békési Gábor MBA.Vállalati Vitalitás Index fejlesztő – SPA Tudásbázis

11.20­–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40­–12.00 Generációk megszólítása. Kommunikáljunk különbözőképpen!

Előadó: Szalai Károly marketing- és értékesítési szakértő

12.00–12.20 Értékesítői tech-szuperfegyver. A jövőmutató megoldások már a zsebünkben lapulnak!

Előadó: Szücs Gábor Vezető Salesforce Tanácsadó, United Consult K2 Kft.

12.20–12.40 Hogyan találjuk meg a jó ügyfelet céginformációs rendszer segítségével?

Előadó: Tichy Zsuzsanna ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.

12.40­–13.00 A testbeszéd művészete. Hogyan olvassuk az ügyfél gondolatait a gesztusai által?

Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, Master of Sales Training

13.00­–13.20 Sales és coaching két jó barát! – Coaching eszközök és megközelítések az értékesítés növelésében.

Előadó: Héjja Csaba tréner, coach

13.20­–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

6. emelet: Hogyan?

14.00–14.20 Az értékesítők arisztokratái – Alfa-értékesítők.

Előadó: Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach

14.20–14.40 A haszonérvelés három titka.

Előadó: Almási-Nagy Éva tanácsadó tréner, Master of Sales Training

14.45­–15.00 5 stratégia, hogy a visszatérő látogatóid imádjanak! Felhasználók ösztönzése több és rendszeres, visszatérő vásárlásra.

Előadó: Dunder Krisztián CEO Growww Digital

15.00­­–15.20 Interaktív fórum az előadókkal

7. emelet: Kivel, mivel?

14.00–14.20 A klasszikus ügyfélszolgáltatok kora lejárt. Contact centerből profitcenter.

Előadó: Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató Protocall Kft.

14.20-14.40 Keresőoptimalizálás –technológia vs. tartalom az eredményesebb eladásért.

Előadó: Sepsey Barna ügyvezető, The Pitch Kft.

14.40-15.00 A közvetlen ügyfélkapcsolat előnyei.

Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

 

15.30­–16.30  Külön program: Piac & Profit Klub Networking – az üzleti kapcsolatokért 6. emelet

A tematika változtatás jogát fenntartjuk!

 

 

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

Részvételi feltételek

Konferencia regisztráció

Részvételi díj  18.000 Ft+Áfa

Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A részvételi díj tartalmazza:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd
    • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa

    • Kizárólag az Értékesítés – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
    • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
      Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
    • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

__________________________________

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. március 10-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. március 10-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Krisztina körút 99.