Értékesítés – 2017
Új irányok, technikák, gondolkodásmód az értékesítésben
Nincs üzlet eladás nélkül! A piaci versenyt a legújabb technológiákat, trendeket azonnal átvevő és azt a legfejlettebb technikákkal és a legjobb értékesítési módszerekkel, legképzettebb sales-esekkel dolgozó cégek nyerik.
A BKIK és Piac & Profit közös konferenciája immár hatodik alkalommal mutatja be az értékesítés legújabb technológiáit, módszereit, az új gondolkodásmódot és a nyerő értékesítési praktikákat.

Rendezők: BKIK –Piac & Profit
Időpont: 2017. március 23. csütörtök, 9.30–16.30
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7.emelet
Program
9.00–9.30 Regisztráció
9.30–10.00 Az értékesítők új, eszköztára. A 21. századi értékesítés. Az új tiltott lista.
Előadó: Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach
10.00–10.20 A pszichológiai értékesítés új útjai.
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, Master of Sales Training
10.20–10-40 Vásárlási folyamat a közösségi médiában.
Előadó: Lévai Richárd közösségi marketingspecialista
10.40–11.00 A Social Media legsikeresebb technológiái.
Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista, kozossegi-media.com
11.00–11.20 Értékesítés csapatban – az együttműködés alapú hatékonyság ereje, motivációs ötletek, gyakorlati példák.
Előadó: Békési Gábor MBA.Vállalati Vitalitás Index fejlesztő – SPA Tudásbázis
11.20–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.40–12.00 Generációk megszólítása. Kommunikáljunk különbözőképpen!
Előadó: Szalai Károly marketing- és értékesítési szakértő
12.00–12.20 Értékesítői tech-szuperfegyver. A jövőmutató megoldások már a zsebünkben lapulnak!
Előadó: Szücs Gábor Vezető Salesforce Tanácsadó, United Consult K2 Kft.
12.20–12.40 Hogyan találjuk meg a jó ügyfelet céginformációs rendszer segítségével?
Előadó: Tichy Zsuzsanna ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.
12.40–13.00 A testbeszéd művészete. Hogyan olvassuk az ügyfél gondolatait a gesztusai által?
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, Master of Sales Training
13.00–13.20 Sales és coaching két jó barát! – Coaching eszközök és megközelítések az értékesítés növelésében.
Előadó: Héjja Csaba tréner, coach
13.20–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
6. emelet: Hogyan?
14.00–14.20 Az értékesítők arisztokratái – Alfa-értékesítők.
Előadó: Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach
14.20–14.40 A haszonérvelés három titka.
Előadó: Almási-Nagy Éva tanácsadó tréner, Master of Sales Training
14.45–15.00 5 stratégia, hogy a visszatérő látogatóid imádjanak! Felhasználók ösztönzése több és rendszeres, visszatérő vásárlásra.
Előadó: Dunder Krisztián CEO Growww Digital
15.00–15.20 Interaktív fórum az előadókkal
7. emelet: Kivel, mivel?
14.00–14.20 A klasszikus ügyfélszolgáltatok kora lejárt. Contact centerből profitcenter.
Előadó: Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató Protocall Kft.
14.20-14.40 Keresőoptimalizálás –technológia vs. tartalom az eredményesebb eladásért.
Előadó: Sepsey Barna ügyvezető, The Pitch Kft.
14.40-15.00 A közvetlen ügyfélkapcsolat előnyei.
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.
15.30–16.30 Külön program: Piac & Profit Klub Networking – az üzleti kapcsolatokért 6. emelet
A tematika változtatás jogát fenntartjuk!
Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
Részvételi feltételek
Konferencia regisztráció
Részvételi díj 18.000 Ft+Áfa
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
-
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa
-
- Kizárólag az Értékesítés – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
-
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
-
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
__________________________________
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. március 10-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását 2017. március 10-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, Krisztina körút 99.
További konferenciák
Biznisz az ingatlanban 2025
Szálljunk be a lakáspiacba!
2025. április 16.
Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Start to Business
Adj 5 évet a sikernek!
2025. április 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Nyíregyháza
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. április 3.
Nyíregyháza, SZABKAM, Széchenyi u. 2.

Új befektetési irányok 2025
A cégvagyon legjobb helye!
2025. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
