XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
A magyar ügyfélszolgálati iparág képviselőinek országos találkozója
Tizenharmadik alkalommal gyűlnek össze az ország ügyfélkapcsolati, ügyfélszolgálati és contact center iparágának a képviselői, hogy megismerjék az iparág trendjeit, az új innovációkat s nem utolsósorban eszmét, gyakorlatot cseréljenek egymással. Az országos tanácskozáson az állami és a versenyszféra képviselői a közös és eltérő gyakorlatokból új tudást meríthetnek, s az üzleti kapcsolódást is szélesebb bázisra helyezhetik.
Az előző években rendkívül sikeres, telt házas rendezvény idén még szélesebbre tárja kapuit a versenyszektor képviselői előtt, s bemutatkozási, üzletépítési lehetőséget ad az ügyfélszolgálati szektort kiszolgálóknak is.
XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
A magyar ügyfélszolgálati iparág képviselőinek országos találkozója
Konferencia és kiállítás
Helyszín: Sümeg, Hotel Kapitány (Tóth Tivadar u. 19.)
Időpont: 2017. május 24–26. (szerda 14 órától péntek 14 óráig)
Program
Május 24 Szerda délután
14.00–14.10 Megnyitó
Szedlacsek Ferenc konferenciaalapító, Demcsák Mária rendező, a konferencia háziasszonya
14.10–14.30
Pomázi Gyula iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium előadója: A kormány piaci környezetet erősítő tervei.
14.30–14.50
Dr. Kolozsi Sándor főosztályvezető Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, Fogyasztóvédelmi Főosztály (MEKH): A közszolgáltatás felelőssége, a szabályozás aktuális kérdései.
A munkatárs, a csapat és a vezető
14.50–15.10
Kovács Eszter pszichológus, tréner, Profil Training Kft.: Az egyén, a szervezet és a csapat. A kompetenciák és a motiváció szerepe a sikerben. A folyamatos tanulás, visszacsatolás szerepe.
15.10–15.30
Gombos Mónika AVS tréner, neurocoach tanácsadó: A neurotechnológia gyakorlati megvalósításai a hatékony stresszkezelésben.
Technológiai trendek
Nyitóelőadás
15.30–15.50
Papp Roland vezető munkatárs, Nagyvállalati és kormányzati igazgtóság, Invitech Solutions: Ügyfélszolgálat tegnap, ma és holnap – a contact center evolúciója a technológia és az ügyféligények tükrében.
15.50–16.10 Kávészünet tombolasorsolással
A szakmát támogató innovációk bemutatkozása
Villámprezentációk, Best Practice-ek
16.10–16.20
Tóth Szabolcs Managing Director, VCC Live: Követeléskezelés azonnal, bankkártyával és telefonnal.
16.20–16.35
Molnár Gábor ügyvezető igazgató, L Tender Consulting Kft.: Adatvédelelem és információbiztonság az ügyfélszolgálati munkában.
16.35–16.45
Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft.: A 21. századi call- és contact center. Miért jó az omnichanel ügyfélszolgálati megoldás?
16.45–16.55
Pozsár Balázs CEO, Calgo: Contact centerek magas rendelkezésre állásának építőelemei.
16.55–17.05
Toldi Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.: Az új generációs szervezeti gamification szerepe a viselkedés változtatásában. Esettanulmányok és tapasztalatok az elmúlt öt évből. Kitekintés a jövőre.
17.05–17.20
Nagy Ádám Gusztáv PwC Magyarország menedzser: Ügyfélélmény és hatékonyság növelése digitális megoldásokkal.
17.20–17.30
Szabó János ügyvezető igazgató, Chatler.ai Kft.: Út a chat automatizáláshoz.
18.00–19.30 Vacsora
Esti műsor
19.30–23.00 DJ és élőzene a lobbiban
20.00–21.00 Kabaré
Varga Ferenc József Karinthy-gyűrűs és Aradi Tibor Bonbon-díjas humorista műsora
Május 25. Csütörtök délelőtt
Moderátor: Sebők Orsolya főszerkesztő, Piac & Profit
10.00–10.25
Nyitóelőadás
Hajzer Károly helyettes államtitkár, Belügyminisztérium: Az e-közigazgatás, az e-kormányzati ügyfélszolgálati rendszerek fejlesztése.
Kulcs a munkaerő megszerzéséhez és megtartásához
10.25–10.45
Borbély László ügyvezető igazgató, szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.: Biorobot vagy csapattag? A szervezeti kultúra szerepe a munkaerő megtartásában.
10.45–11.05
Mérő László, az ELTE professzora, a Darwin’s Marketing Evolution alapító tulajdonosa: A munkaerő megtalálásának memetikai alapjai. Miért éppen az terjed el a munkavállalók fejében, Irányíthatjuk-e?
11.05–11.20
Bohács Bernadette HR ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország: Az Y generáció – pénz, karrier, vagy/és még valami más?
11.20–11.35
Vadász Attila ügyvezető igazgató, TcT Group: A munkavállalók teljesítményértékelésének globális kihívásai. Sikeres hazai és nemzetközi példák.
11.35–11.55 Kávészünet tombolasorsolással
Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei 1.
11.55–12.15
Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.: Mi a jövő? Contact-center, call-center?
12.15–12.35
Rosta Péter ügyfélkapcsolati vezető, ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft.: Mertünk jobbak lenni! Innováció az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélkapcsolati területén.
12.35–12.45
Philippovich Ákos ügyvezető igazgató: Geomant-Algotech Zrt.: Az ügyfélszolgálat technológiai trendjei.
13.00–14.00 Ebéd
Május 25. Csütörtök délután
Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei 2.
Moderátor: Demcsák Zsuzsa műsorvezető
14.00–14.20
Reisz Róbert lakossági bankfiókvezető,kereskedelmi áruházigazgató, SelfSell.hu:Einstein az ügyfélszolgálaton.
14.20–14.40
Podhorányi László ügyfélélmény-szakértő, Business Coach Kft.: Páratlan páros? A coaching ereje az ügyfélélmény fejlesztésében.
Új gyakorlatok bemutatkozása
14.40–14.55
Horváth Gergely COO, Calgo: Nemzetközi trendek a contact centerek világában.
14.55–15.10
Domján Dóra Sales Team Lead, TOPdesk Magyarország Kft.– Shift left – tegyük elérhetővé a tudást!
15.10–15.25
Fellegi Máté ügyfélszolgálati igazgató: Magyar Posta Zrt. : Az e-kereskedelem hatásai.
15.25–15.40
Tiba Gábor ügyfélszolgálati vezető, Wizzair: Panaszkezelés a 21. században.
15.40–15.55
Simon Zoltán IT-vezető, DÉMÁSZ Zrt.: Miért az SAP ügyfélszolgálati megoldását választotta a Démász a jövő kiszolgálására?
15.55–16.25
Interaktív kerekasztal-beszélgetés: Merre tart az ügyfélszolgálat?
Beszélgetőpartnerek: Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft.,Philippovich Ákos ügyvezető igazgató, Karikás Péter ügyvezető partner, Grow Csoport
A közönség bevonásával!
16.30–17.30
Networking-program az üzleti kapcsolatok építésére
Csak a programra külön regisztráltak számára!
Esti műsor
17.50 Gyülekezés a lobbiban. Lovasjátékokra átvonulás!
18.00–19.30 Történelmi Lovasjátékok bemutató
19.30–22.00 Középkori lakoma cigányzenével
24 óráig nyitva tartó Bár
Május 26. Péntek
Moderátor: Tímár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online
10.00–10.20
Nyitóelőadás
Scherer Zsolt igazgatóhelyettes, sajtófőnök, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, (MEKH): Közszolgáltatás – ügyfélcentrikusság – kommunikáció.
10.20–10.40
Hámori Virginia head of sales, Calgo: Nyakunkon a GDPR (az EU Adatvédelmi rendelete). Az ügyfélkapcsolati szektorra vonatkozó passzusok dióhéjban.
10.40–11.00
Ránki K. Richárd ügyvezető igazgató, HOA Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség: HOA SSC Benchmark Survey 2016 – Az SSC-szektor helyzete Magyarországon.
Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei 3.
11.00–11.15
Tóth Szabolcs Managing Director, VCC Live, dr. Gáber Al Absi Seif Head of Business Development and Sales Deputy CEO, OTP Mobil: Teljes körű fizetési és contact center megoldások ötvözése.
11.15–11.35
Karikás Péter ügyvezető partner, Grow csoport: A reziliencia szerepe az ügyfélszolgálati munkatársak megtartásában.
11.35–11.50
Trib Gergő tulajdonos, videóproducer, Totalsight Kft.: Csodák a látványcentrikus ügyfélszolgálattal.
11.50–12.10 Kávészünet tombolasorsolással
12.10–12.30
Demcsák Zsuzsa műsorvezető: Kommunikáció! Az ügyfélkezelés kulcsa.
12.30–12.45
Szolnoki Rita Sales Supervisor, Sixt Hungary: A név kötelez. Magas szinten maradni.
12.45–12.55
Németh-Buhin Ákos ügyvezető igazgató, Vendit Online Kft.: Humán értékesítők a chatbotokkal szemben.
13.10–14.10 Ebéd
A program változtatási jogát fenntartjuk!
Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
További konferenciák
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Van az a pénz!
2024. október 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
Pénz, de honnan? 2024 – Székesfehérvár
Ősztől végre lesz vissza nem térítendő!
2024. szeptember 26.
Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.
Human & Technology
Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
2024. szeptember 19.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.