XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia

A magyar ügyfélszolgálati iparág képviselőinek országos találkozója

2017. május 24. - május 26.

Hotel Kapitány (Tóth Tivadar u. 19.)

Tematika nyomtatása

Tizenharmadik alkalommal gyűlnek össze az ország ügyfélkapcsolati, ügyfélszolgálati és contact center iparágának a képviselői, hogy megismerjék az iparág trendjeit, az új innovációkat s nem utolsósorban eszmét, gyakorlatot cseréljenek egymással. Az országos tanácskozáson az állami és a versenyszféra képviselői a közös és eltérő gyakorlatokból új tudást meríthetnek, s az üzleti kapcsolódást is szélesebb bázisra helyezhetik.

Az előző években rendkívül sikeres, telt házas rendezvény idén még szélesebbre tárja kapuit a verseny­szektor képviselői előtt, s bemutatkozási, üzletépítési lehetőséget ad az ügyfélszolgálati szektort kiszol­gálóknak is.

XIII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia

A magyar ügyfélszolgálati iparág képviselőinek országos találkozója

Konferencia és kiállítás

Helyszín: Sümeg, Hotel Kapitány (Tóth Tivadar u. 19.)
Időpont: 2017. május 24–26. (szerda 14 órától péntek 14 óráig)

Program

 

Május 24 Szerda délután

14.00–14.10 Megnyitó

Szedlacsek Ferenc konferenciaalapító, Demcsák Mária rendező, a konferencia háziasszonya

14.10–14.30 

Pomázi Gyula iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium előadója: A kormány piaci környezetet erősítő tervei.

14.30­–14.50

Dr. Kolozsi Sándor főosztályvezető Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, Fogyasztóvédelmi Főosztály (MEKH): A közszolgáltatás felelőssége, a szabályozás aktuális kérdései.

A munkatárs, a csapat és a vezető

14.50­–15.10

Kovács Eszter pszichológus, tréner, Profil Training Kft.: Az egyén, a szervezet és a csapat. A kompetenciák és a motiváció szerepe a sikerben. A folyamatos tanulás, visszacsatolás szerepe. 

15.10–­15.30

Gombos Mónika AVS tréner, neurocoach tanácsadó:  A neurotechnológia gyakorlati megvalósításai a hatékony stresszkezelésben.

Technológiai trendek

Nyitóelőadás

15.30–15.50

Papp Roland vezető munkatárs, Nagyvállalati és kormányzati igazgtóság, Invitech Solutions: Ügyfélszolgálat tegnap, ma és holnap – a contact center evolúciója a technológia és az ügyféligények tükrében.

15.50­–16.10 Kávészünet tombolasorsolással

A szakmát támogató innovációk bemutatkozása

Villámprezentációk, Best Practice-ek

16.10­–16.20

Tóth Szabolcs Managing Director, VCC Live: Követeléskezelés azonnal, bankkártyával és telefonnal.

16.20­–16.35

Molnár Gábor ügyvezető igazgató, L Tender Consulting Kft.: Adatvédelelem és információbiztonság az ügyfélszolgálati munkában.

16.35–16.45

Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft.: A 21. századi call- és contact center. Miért jó az omnichanel  ügyfélszolgálati megoldás?

16.45–16.55

Pozsár Balázs CEO, Calgo: Contact centerek magas rendelkezésre állásának építőelemei.

16.55–17.05

Toldi Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.: Az új generációs szervezeti gamification szerepe a viselkedés változtatásában. Esettanulmányok és tapasztalatok az elmúlt öt évből. Kitekintés a jövőre.

17.05–17.20

Nagy Ádám Gusztáv PwC Magyarország menedzser: Ügyfélélmény és hatékonyság növelése digitális megoldásokkal.

17.20­–17.30

Szabó János ügyvezető igazgató, Chatler.ai Kft.: Út a chat automatizáláshoz.

18.00–19.30­ Vacsora

Esti műsor

19.30–23.00 DJ és élőzene a lobbiban

20.00­­–21.00 Kabaré

Varga Ferenc József Karinthy-gyűrűs és Aradi Tibor Bonbon-díjas humorista műsora

 

Május 25. Csütörtök délelőtt

Moderátor: Sebők Orsolya főszerkesztő, Piac & Profit

10.00­–10.25

Nyitóelőadás

Hajzer Károly helyettes államtitkár, Belügyminisztérium: Az e-közigazgatás, az e-kormányzati ügyfélszolgálati rendszerek fejlesztése.

Kulcs a munkaerő megszerzéséhez és megtartásához

10.25–10.45

Borbély László ügyvezető igazgató, szervezetfejlesztő, executive  coach, SPA Tudásbázis Kft.: Biorobot vagy csapattag? A szervezeti kultúra szerepe a munkaerő megtartásában.

10.45–11.05

Mérő László, az ELTE professzora, a Darwin’s Marketing Evolution alapító tulajdonosa: A munkaerő megtalálásának memetikai alapjai. Miért éppen az terjed el a munkavállalók fejében, Irányíthatjuk-e?

11.05–11.20

Bohács Bernadette HR ügyvezető igazgató, Ericsson Magyarország: Az Y generáció – pénz, karrier, vagy/és még valami más?

11.20–­11.35

Vadász Attila ügyvezető igazgató, TcT Group: A munkavállalók teljesítményértékelésének globális kihívásai. Sikeres hazai és nemzetközi példák.

11.35–11.55 Kávészünet tombolasorsolással

Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei 1.

11.55–12.15

Lőrincz András üzletfejlesztési igazgató, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.: Mi a jövő? Contact-center, call-center?

12.15–12.35

Rosta Péter ügyfélkapcsolati vezető, ELMŰ-ÉMÁSZ Ügyfélszolgálati Kft.: Mertünk jobbak lenni! Innováció az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfélkapcsolati területén.

12.35–12.45

Philippovich Ákos ügyvezető igazgató: Geomant-Algotech Zrt.: Az ügyfélszolgálat technológiai trendjei.

13.00­–14.00 Ebéd

Május 25. Csütörtök délután

 Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei 2.

Moderátor: Demcsák Zsuzsa műsorvezető

14.00–14.20

Reisz Róbert lakossági bankfiókvezető,kereskedelmi áruházigazgató, SelfSell.hu:Einstein az ügyfélszolgálaton.

14.20–14.40

Podhorányi László ügyfélélmény-szakértő, Business Coach Kft.: Páratlan páros? A coaching ereje az ügyfélélmény fejlesztésében.

Új gyakorlatok bemutatkozása

14.40–14.55

Horváth Gergely COO, Calgo: Nemzetközi trendek a contact centerek világában.

14.55–15.10

Domján Dóra Sales Team Lead, TOPdesk Magyarország Kft.–  Shift left – tegyük elérhetővé a tudást!

15.10–15.25

Fellegi Máté ügyfélszolgálati igazgató: Magyar Posta Zrt. : Az e-kereskedelem hatásai. 

15.25–15.40

Tiba Gábor ügyfélszolgálati vezető, Wizzair: Panaszkezelés a 21. században.

15.40–15.55

Simon Zoltán  IT-vezető, DÉMÁSZ Zrt.: Miért az SAP ügyfélszolgálati megoldását választotta a Démász a jövő kiszolgálására?

15.55–16.25

Interaktív kerekasztal-beszélgetés: Merre tart az ügyfélszolgálat?

Beszélgetőpartnerek: Szekeres Viktor ügyvezető igazgató, Gloster Telekom Kft.,Philippovich Ákos ügyvezető igazgató, Karikás Péter ügyvezető partner, Grow Csoport

A közönség bevonásával!

16.30–17.30

Networking-program az üzleti kapcsolatok építésére 

Csak a programra külön regisztráltak számára!

Esti műsor

 

17.50 Gyülekezés a lobbiban. Lovasjátékokra átvonulás!

18.00–19.30 Történelmi Lovasjátékok bemutató

19.30–22.00 Középkori lakoma cigányzenével

24 óráig nyitva tartó Bár

 

Május 26. Péntek

Moderátor: Tímár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online

10.00–10.20

Nyitóelőadás

Scherer Zsolt igazgatóhelyettes, sajtófőnök, Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal, (MEKH): Közszolgáltatás – ügyfélcentrikusság – kommunikáció.

10.20–10.40

Hámori Virginia head of sales, Calgo: Nyakunkon a GDPR (az EU Adatvédelmi rendelete). Az ügyfélkapcsolati szektorra vonatkozó passzusok dióhéjban.

10.40–11.00

Ránki K. Richárd ügyvezető igazgató, HOA Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség: HOA SSC Benchmark Survey 2016 – Az SSC-szektor helyzete Magyarországon.

Centrumban az ügyfél! Az ügyfélszolgálat trendjei 3.

11.00­–11.15

Tóth Szabolcs Managing Director, VCC Live, dr. Gáber Al Absi Seif  Head of Business Development and Sales Deputy CEO, OTP Mobil: Teljes körű fizetési és contact center megoldások ötvözése.

11.15­–11.35

Karikás Péter ügyvezető partner, Grow csoport: A reziliencia szerepe az ügyfélszolgálati munkatársak megtartásában.

11.35­–11.50

Trib Gergő tulajdonos, videóproducer, Totalsight Kft.: Csodák  a látványcentrikus ügyfélszolgálattal.

11.50–12.10 Kávészünet tombolasorsolással

12.10­–12.30

Demcsák Zsuzsa műsorvezető: Kommunikáció! Az ügyfélkezelés kulcsa.

 

12.30–­12.45

Szolnoki Rita Sales Supervisor, Sixt Hungary: A név kötelez. Magas szinten maradni.

12.45–12.55

Németh-Buhin Ákos ügyvezető igazgató, Vendit Online Kft.: Humán értékesítők a chatbotokkal szemben.

 

13.10–14.10 Ebéd

A program változtatási jogát fenntartjuk!

Különprogram

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu