Marketingkommunikáció ─ A legjobb befektetés

Tréning kkv-vezetőknek, marketingmunkatársaknak

2012. április 19.

Budapest, I. kerület, Krisztina krt. 99. VII. emelet

Tematika nyomtatása

A kisvállalatok, de még a közepes nagyságrendűek is nagyon kevés erőforrást fordítanak a marketingkommunikációra. Sokan vagyunk, akik úgy gondoljuk, ha van egy jó termékünk projektünk, az önmagában elegendő a sikerhez. Pedig a sikerhez vezető út a jó kommunikációban rejlik. A rendezvény egyik célja, konkrét érvekkel meggyőzni a kkv-k vezetőit a marketingkommunikációs tudás nélkülözhetetlenségéről, az arra figyelés közvetlen és közvetett üzleti hasznáról.

A BKIK és Piac & Profit közös szervezésű tréningjén a szakértők végig vezetik a résztvevőket a jó marketingkommunikáció kialakításának tudnivalóin, hasznos tippeket, tanácsokat adnak a megvalósítás eszköztárának használatához, s egyedülállóan foglalkoznak a téma szubjektív, emberi vetületeivel, feltételrendszerével is.

Mert a sikeres kommunikáció nem csak tudás, hanem képesség is!
A tréning előadói különösen fókuszálnak arra, hogy a kis- és középvállalatok nem rendelkeznek a hagyományos marketingkommunikációhoz (hirdetések stb) szükséges pénzügyi forrásokkal, valamint magasan képzett, szakértő munkatársakkal.

Példákon keresztül kapnak a résztvevők útmutatásokat, hogyan lehet kevés pénzből nagyon jó kommunikációt kialakítani, akár a portékák eladása, akár a hírnév- és ismertség építése a cél.

Marketingkommunikáció – A legjobb befektetés

Tréning kkv-vezetőknek, marketing-munkatársaknakA BKIK és a Piac&Profit közös rendezvénye 
A legjobb termék sem tudja magát eladni önmagában, jól felépített marketingkommunikáció nélkül!  

Levezető elnök: Demcsák Mária, a Piac & Profit ügyvezető főszerkesztője

9.30─12.50 Délelőtti program
A marketingkommunikáció objektív oldala  

09.30─10.45
Horváth Krisztina
ügyvezető igazgató, egészségügyi marketingszakértő, Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.: Mit kell megtenni a sikeres és nélkülözhetetlen marketingkommunikációs stratégia érdekében? A Swot-elemzésről, a versenytárs-figyelésről, a konkurenciaelemzésről, a célcsoport meghatározásáról.

 

10.45─11.00 Kávészünet

 

A szubjektív vonal. A céged te vagy!

11.00─12.00 Dr. Puster János docens,Kodolányi János Főiskola: A kkv tulajdonosának, vezetőjének személyisége, adottságai, képességei és a jó marketingkommunikáció összefüggései. Használjuk ki adottságainkat cégünk imidzsének, ismertségének, arculatának, sikerének érdekében. A személyiség ismertségének, kapcsolatának előnyeinek szerepe. Mikre figyeljünk, amikor el akarjuk adni cégünk termékeit?

12.00─12.50 Horváth Krisztina: Termék- szolgáltatás- és árpolitika kialakítása. Médiatervezés, szelekció, testreszabott megoldások portfóliójának kialakítása, megszervezése hatékony, költségkímélő módon.

 

12.50─13.30 Ebédszünet
13.30─16.00 Délutáni program

 

Kkv-knak előnyös, testreszabott marketingkommunikációs eszközök, módszerek, technikák.

13.30─14.20 Dén Mátyás András ügyvezető igazgató, Opinion Leaders Kft.: Internetben, a keresőprogramokban, a közösségi oldalakban, saját honlapban levő olcsó, hatékony marketingkommunikációs technikák, lehetőségek üzleti partnerszerzésére.

14.20─15.00 Bonyhádi Gábor a MarkMyProfessor.com alapítója: Alternatív marketingkommunikáció gerilla szemléletmóddal.

15.00─15.20 Kitekintő: Keszthelyi Péter a World Chambers Network magyarországi képviselője: Az országhatáron kívüli ismertség, regisztráció előnyei.

15.20─16.00 Demcsák Mária főszerkesztő, Piac & Profit: e-DM, hírlevél, gerillamarketing, szórólap, kapcsolatrendszer, személyesen kialakított PR, imidzs, reklámajándék, üzleti kommunikációs technikák, közvetlen vevőelérésre hatékony egyéb módszerek stb.

Részvételi díj (tartalmazza a kávét, üdítőt, aprósüteményt, ebédet): 18 000 Ft + áfa

Részvételi létszám: max. 70 fő.

Budapest, I. kerület, Krisztina krt. 99. VII. emelet