eÁFA!

Kisvállalatoknak már megéri!

2024. június 6.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Idén elindult a NAV új szolgáltatása. Bevallástervezetet tesz minden áfakötelezett adózó elé. Egyelőre nem kötelező ezen keresztül beadni a bevallást. De az ÁNYK ideje lejárt. Az automatizált áfa-bevallás, ha tökéletessé válik, bizonyára elsöpri. Talán már jövőre?

Technikailag is sok új feladatot, tanulnivalót ad a könyvelőknek, pénzügyeseknek az új áfabevallási lehetőség. De a munkájuk jóval egyszerűbbé, gyorsabbá és biztonságosabbá válik.

Próbáljuk ki! Csak akkor láthatóak az előnyök!

Még nem tökéletes az eÁFA-rendszer. De a tesztidőszakban folyamatosan javítják. Még nem nélkülözi az adategyezőség ellenőrzésének időigényes folyamatát. De majd az is automatizálható lesz, ha az idén júliusra ígért gép-gép (M2M) kapcsolat megvalósul.

Kisebb számlaforgalmú cégek körében viszont már egyre népszerűbb a weben elérhető NAV áfabevallás tervezet segítségével beadható eÁFA-bevallás. Számukra már most egyszerűbb, gyorsabb és kevesebb adminisztrációval jár. A hibafaktor és a NAV ellenőrzések száma is drasztikusan csökkenni fog.

Mindenki jól jár!

A cég a NAV-os felületén ellenőrizheti, kiegészítheti, módosíthatja az adatokat. S a NAV ellenőrzése után egy gombnyomással beadható ezen a felületen is. A jóváhagyás csak az adókötelezett jogosítványa. A NAV önmagában nem képes automatizált bevallás készítésére. Még nem.

Várjuk a cégek vezetőit, pénzügyeseit, könyvelőit, a könyvelési szolgáltatókat, könyvvizsgálókat, a számviteli szakembereket, pénzügyi tanácsadókat! A legilletékesebbek adnak részletes tájékoztatást az eÁFA-rendszerről. Konzultáljanak a legjobb szakértőkkel, hogy eldönthessék, megéri-e igénybe venni a NAV új szolgáltatását.

(

Earlybird-kedvezményes regisztráció május 22-ig!

eÁFA!

Kisvállalatoknak már megéri!

 

Időpont: 2024. június 6. csütörtök 9.30–14.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99., 6. emelet

Távolról videón résztvevőknek: június 7. 12 órától június 16.-ig jelszóval

 

Nem kötelező! De az eÁFA-rendszer egyeduralkodó lesz. Próbáljuk ki!

Kisebb számlaforgalmú cégeknél már népszerű! Mert gyors, biztonságos.

A nagyobb cégek még várják az M2M fejlesztését. Júniusra ígérték!

 

Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

A konzultáció meghívott előadói és témakörei

9.30–11.00 1. blokk

Felkészülés az eÁFA-ra.

Az eÁFA működésének mechanizmusa., előnyei az adózó és a NAV számára.

A tesztidőszak és az éles időszak közötti különbség időben és fejlesztésben.

Mit tud és mit nem tud még az eÁFA-rendszer? A fejlesztések ütemterve.

Az Online Számla Rendszerből, mint forrásból jövő adatok köre. Tipikus hibák az adategyezőség ellenőrzésekor.

Mit kell megtanulni? A NAV egyéni adókódolását átvevő könyvelési szoftverek előnyei.

A webes felületen korrigált, beadott áfabevallás a kisebb számlaforgalmúak ajánlott.

 

Előadó: Horváth Tibor, a NAV Ellenőrzési Főosztályának vezetője, az eÁFA munkacsoport vezetője

Plenáris konzultáció az előadóval

 

11.00–11.30 Kávészünet. Konzultáció az előadóval

11.30–14.00 2. Blokk

A könyvelési szoftverek fejlesztésének irányai az eÁFA rendszerhez igazodva.
Kulcs-Soft Nyrt. előadó egyeztetés alatt

A jelenlegi adókódok megfeleltetése a standard (NAV) adókódokkal. Az M2M működési alapfeltétele a nagy számlaforgalmú cégeknél.
Előadó egyeztetés alatt

Az eÁFA jelen pillanatos gyermekbetegségei a könyvelők szempontjából.
Ruszin Zsolt alelnök, Magyar Könyvelők Országos Egyesülete

Interaktív Fórum az előadókkal

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

4 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. eÁFA! - Helyszínen személyes részvétel

2. eÁFA! - Távoli részvétel (videóközvetítés)

3. eÁFA! - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

1. eÁFA! - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

Earlybird kedvezményes díj:

14000 Ft + áfa

12000 Ft + áfa

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. eÁFA! - Távoli részvétel (videóközvetítés)

Regisztrációs díj:

Earlybird kedvezményes díj:

16000 Ft + áfa

14000 Ft + áfa

Grátisz!

A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.
  • Az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását a résztvevőknek az előadó engedélyezi) már a jelszóval bejelentkezés (12 óra) előtt letölthetővé válnak.
  • Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre, és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez

A részvételi díj tartalmazza a videófilmszerkesztés és -közvetítés egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!

Jegy vásárlás

3. eÁFA! - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

Regisztrációs díj:

Earlybird kedvezményes díj:

20000 Ft + áfa

18000 Ft + áfa

Grátisz!

­A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció. Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt.
  • Az élő konferencia utáni napon 12 órától és még további 9 napon keresztül (benne 2 hétvége) a szerkesztett konferenciavideó jelszóval bármennyiszer megnézhető.
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint tartalmazza a videófilmgyártás technikai költségét.

Jegy vásárlás