Social Media – 2024

Nincs marketing AI nélkül!

2023. szeptember 7.

Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.

Tematika nyomtatása

Eldőlt a vita! A digitális marketing területén a mesterséges intelligencia új alkalmazásai forradalmat hoztak, diadalt arattak. Gyorsak, kreatívak, ötletdúsak. A ChatGPT berobbanásától számítva néhány hónap alatt a százszámra megalkotott MI- marketingprogramok egyértelműen bebizonyították a profithozó képességeiket. Az AI-alkalmazások azonban csak a marketingesekkel együtt tudnak fantasztikus eredményt produkálni.

Meg kell tehát tanulni az AI-val dolgozni.

A közösségi média még mindig a legtöbb bevételt hozza a cégek számára. De a leggyorsabban változó világ, melynek követése a siker kulcsa. Mik a legújabb trendek a közösségi média világában?

A Social Media idei őszi, immár 16. nagy találkozójának középpontjában a mesterséges intelligencia alapú megoldások, rendszerek nagyon konkrét, praktikus használata áll. De a social media marketing minden területére kiterjedő forradalmi változásokról is teljes körűen beszámolnak a legjobb digitális marketing szakemberek.

A kedvenc előadóitok most is ott lesznek!

Bámulatos mennyiségű és értékű új információ vár rátok!

Ott a helyed, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketing szakemberként a te dolgod a cégnél a social media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni tudásodat a legújabb trendekkel.

(P)

Social Media – 2024

Nincs marketing AI nélkül!

 

Időpont: 2023. szeptember 7. 9.00–16.30

Helyszín: Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Távolról résztvevőknek: a következő nap 12 órától + 9 napig jelszóval videón.

 

Egyértelmű bevételnövekedést hozó újdonságokról a legjobbaktól.

A social media forradalmának nyertese akarsz lenni? AI nélkül nincs esély!

Facebook, Instagram, Google, YouTube, LinkedIn, Tik-Tok trendek.

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

8.30–tól Regisztráció a helyszínen
Videókonferencia közvetítés jelszóval szeptember 8. 12 órától szeptember 17. 24 óráig nézhető.

9.00– 9.05 Demcsák Zsuzsa moderátor bevezetője

9.05–9.25 Tényleg új korszak, vagy csak újabb hype? Mire jó a mesterséges intelligencia a marketingben?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

9.25–9.45 Új social media marketingstratégia és teljes átszervezés. Új hangsúlyok és módszerek a csatornák között.
Klausz Melinda marketingspecialista, (kozossegi-media.com)

9.45–10.05 Az MI különböző platformokban használt előnyei. (TikTok, YouTube, Facebook, Instagram, Google, Linkedin)
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.

10.05–10.25 AI és egyéb okos automatizációs megoldások a keresőoptimalizálás (SEO) területén.
Csabai Ádám SEO szakértő, @ The Pitch

10.25–10.45 Mi most a menő stílus a marketingszövegek, hírlevelek PR-anyagok területén? A személyre szabottság távlatai.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.
(P)

10.45–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

(P)
11.20–11.40
A Google Ads kampányok hatékonyságának növelése a mesterséges intelligencia segítségével.
Szaladják Linda Google Ads hirdetési szakértő, Lindcom Marketing Kft.

11.40–12.00 Nagy különbség lehet egy AI és egy profi copy szövege között azonos input esetén. A magyar nyelv még akadály!
Kanicsár Ádám head of social, Positive Adamsky

12.00–12.20 Social listening. A piackutatás, trendfigyelés, márkakövetés jövője.
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

12.20–12.40 A legújabb, legjobb AI-programok bemutatkozása. A jó drága is!
Bíró Nóra kommunikációs szakember, értékesítési tréner, Master of Sales Training (MOST)

12.40–13.00 Célzottabb hirdetési kampányok, jobb, változatosabb tartalom. Új trendek.
Berta Gergő ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft.

13.00–13.15 Miért fontos a digitális személyvédelem? Az MI észrevétlenül hozhat kellemetlen helyzetbe.
Eőry Csaba Örs adatkezelés-mentor, magándetektív, vezérigazgató, DIMENTOR ZRT.
(P)

13.15–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
(P)

13.50–14.10 Hogyan lehet profin, de gyorsan kezelni manapság egy insta oldalt?
Bognár Anna Head of Social and Creative, Eazy Digital

14.10–14.30 AI videó: ötlettől a scripten át a videó felvételéig. Hogyan csináld?
Szántó Péter branding szakértő, vlogger

14.30–14.50 Az MI profizmusát ne hagyd ki a csatornák összekapcsolásakor!
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

14.50–15.10 Újraszabályozás. Erős keretet kell húzni a gépi intelligenciának. Miben gondolkodnak a jogalkotók?
Ormós Zoltán ügyvéd, elnökségi tag, Ecommerce Hungary


15.10–15.30 Konzultáció az előadókkal


15.25–16.10 Grátisz n
etworking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Figyelem! Az Önök igényeihez igazodva változtattunk a részvételi feltételeken.

A PP Konferenciaközpont 2023 2. felében is hibrid konferenciákat rendez. Helyszínre és videón keresztül távolról is várjuk a résztvevőket, mint eddig. Ezen nem változtatunk. Óriási igény van mindkettőre. De egy kicsit jobban igazodnánk a legfrissebb üzleti tudásért hozzánk jövő konferencia-résztvevőink időbeosztásához.  

3 éves hibrid konferenciaszervezési tapasztalataink alapján azt látjuk, hogy aki aznap, a konferencia napján ráért, eljött a helyszínre, mert szeret társaságban lenni és szereti az élő előadás adta élményt. Aki nem ért rá aznap, illetve nagyon sok idejét és pénzét elvitte volna az utazási költség, kiszámíthatatlanabb volt előre az időbeosztása, egész napot nem tudott egyben rászánni a tanulásra, az a videón távolról részvételt választotta.

Az első nap nagyon kevesen kapcsolódtak be az élő videóközvetítésbe. A többség jobban preferálta a konferencia után másnap reggelre megszerkesztett videófilmet, amiben sokkal jobban és gyorsabban tájékozódott. De sokak számára kevésnek bizonyult a maradék 6 nap arra, hogy megnézzék utólag a konferenciák összes előadását, s kérték az idő meghosszabbítását. A kéréseket teljesítjük.

Min változtatunk?

Elhagyjuk a helyszínes konferencia aznap élőben közvetítését, de már másnap 12 órától, a profin megszerkesztett videófilmet 7 nap helyett 9,5 napig fent hagyjuk a konferencia oldalán. Ebbe az időintervallumba 2 hétvége is belefér. Az előadók prezentációit már a videóindulás előtt átküldjük. Nem csak nekik, hanem az előző nap élő konferencián részt vett helyszíneseknek is. Mindenki hamarabb jut hozzá az előadók elérhetőségeihez is, melyeket azért adtak át a résztvevőknek, hogy nyugodtan keressék őket a szakmai érdeklődéseikkel.

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 2. féléves konferenciáira!

11 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.