Ősszel már csak 3 hibrid konferencia a KKV-AKADÉMIÁN!

Előregisztráció nagy csomagos kedvezménnyel!

2023. szeptember 5. - december 7.

Budapest, illetve interneten keresztül jelszóval

Tematika nyomtatása

Azok a kkv-döntéshozók, akik a tanulást választották 2023-ban is, amikor tömegestől zúdultak rájuk a váratlan, kiszámíthatatlan gazdasági változások, könnyebben élték meg a sokszor katartikus változásokat. A PP Konferenciaközpont – BKIK konferenciáin a legfrissebb tudásokat, megoldásokat kapták meg a mindig nagyon színvonalas, felkészült előadóktól. Jól jön ez az őszi évadban is. Nem várható sem megnyugvás, sem visszarendeződés. Csak a változás tempójának még erősebb fokozatra kapcsolása.

Ősszel is erre készítjük fel az üzleti szektor tulajdonosait, döntéshozóit. 

Ha a KKV-AKADÉMIA konferenciáira jár, nagyon kevés időráfordítással másként nem megszerezhető gyakorlati tudásokra, tapasztalatokra és a közeli jövőről elsődleges információkra tehet szert.

A jó döntések meghozatalához a PP Konferenciák kihagyhatatlanok!

Ősszel már csak 3 hibrid konferencia a KKV-AKADÉMIÁN!

Előregisztráció nagy csomagos kedvezménnyel!

 

Időszak: 2023. szeptember 7. – december 7.

Helyszín: Budapest, illetve interneten keresztül jelszóval

 

Nélkülözhetetlen, naprakész üzleti tudások, trendek a legjobbaktól.

Újdonság! A prezentációk másnap elérhetők. Videón 9,5 napig nézhető.

Előrendelésnél  az earlybirdnél is nagyobb kedvezmény!


2023. őszi konferenciák témái, időpontjai

XIV. Magyar Fenntarthatósági Csúcs             November 16.

Szavazz a cégcsoportra!                                      November 30.

Brandépítés – 2024                                                December 7.

 

Előregisztrációs kedvezményes csomagárak

  1. Helyszínen személyes részvétel esetén (az élő konferencia napján)

 

Egy konferencia alapára:       15 500 Ft + áfa/fő/konferencia

 

3 konferenciára együtt:       12 500 Ft + áfa /fő/konferencia

 

Grátisz! Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével. (A külön fizetős networkingre nem vonatkozik!)

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel. (A külön fizetős networkingre nem vonatkozik!)
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. 

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.

 

  1. Utólag távolról videón résztvevőknek (élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig videón)

Egy konferencia alapára:       17 500 Ft + áfa/fő/konferencia

 

3 konferenciára együtt:       14 500 Ft + áfa /fő/konferencia

 

Grátisz! A konferencia utáni nap 12 órától + 9 napig (benne 2 hétvége!)  a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  •  A konferencia utáni nap 12 órától + 9 napig (benne 2 hétvége!)  a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.
  • Az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását a résztvevőknek az előadó engedélyezi) már a jelszóval bejelentkezés (12 óra) előtt letölthetővé válnak.
  • Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre, és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez

A részvételi díj tartalmazza a videófilmszerkesztés és -közvetítés egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!

 

  1. Kombinált résztvevőknek (helyszínen személyesen és az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig videón)

Egy konferencia alapára:       23 500 Ft + áfa/fő/konferencia

 

3 konferenciára együtt:       19 500 Ft + áfa /fő/konferencia

 

Grátisz!

– Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével. (A külön fizetős networkingre nem vonatkozik!)

­– A konferencia utáni nap 12 órától + 9 napig (benne 2 hétvége!)  a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

Kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció. Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel. (A külön fizetős networkingre nem vonatkozik!)
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt.
  • Az élő konferencia utáni napon 12 órától és még további 9 napon keresztül (benne 2 hétvége) a szerkesztett konferenciavideó jelszóval bármennyiszer megnézhető.
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint tartalmazza a videófilmgyártás technikai költségét.

Az Önök igényeihez igazodva változtattunk a részvételi feltételeken.

A PP Konferenciaközpont 2023 2. felében is hibrid konferenciákat rendez. Helyszínre és videón keresztül távolról is várjuk a résztvevőket, mint eddig. Ezen nem változtatunk. Óriási igény van mindkettőre. De egy kicsit jobban igazodnánk a legfrissebb üzleti tudásért hozzánk jövő konferencia-résztvevőink időbeosztásához.  

3 éves hibrid konferenciaszervezési tapasztalataink alapján azt látjuk, hogy aki aznap, a konferencia napján ráért, eljött a helyszínre, mert szeret társaságban lenni és szereti az élő előadás adta élményt. Aki nem ért rá aznap, illetve nagyon sok idejét és pénzét elvitte volna az utazási költség, kiszámíthatatlanabb volt előre az időbeosztása, egész napot nem tudott egyben rászánni a tanulásra, az a videón távolról részvételt választotta.

Az első nap nagyon kevesen kapcsolódtak be az élő videóközvetítésbe. A többség jobban preferálta a konferencia után másnap reggelre megszerkesztett videófilmet, amiben sokkal jobban és gyorsabban tájékozódott. De sokak számára kevésnek bizonyult a maradék 6 nap arra, hogy megnézzék utólag a konferenciák összes előadását, s kérték az idő meghosszabbítását. A kéréseket teljesítjük.

Min változtatunk?

Elhagyjuk a helyszínes konferencia aznap élőben közvetítését, de már másnap 12 órától, a profin megszerkesztett videófilmet 7 nap helyett 9,5 napig fent hagyjuk a konferencia oldalán. Ebbe az időintervallumba 2 hétvége is belefér. Az előadók prezentációit már a videóindulás előtt átküldjük. Nem csak nekik, hanem az előző nap élő konferencián részt vett helyszíneseknek is. Mindenki hamarabb jut hozzá az előadók elérhetőségeihez is, melyeket azért adtak át a résztvevőknek, hogy nyugodtan keressék őket a szakmai érdeklődéseikkel.

 

Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (emailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu