Az üzletbarát PR-kommunikáció

Hogy átmenjen az üzenet!

2016. október 20.

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Tematika nyomtatása

Szeretnénk, ha a külvilág jól ítélne meg bennünket, mégsem az megy át, amit szeretnénk? Ha nem jó a kommunikációnk, ki vagyunk téve a véletlennek. Egyre nagyobb fontosságot kap a vállalati kommunikációban a cég és a vezetők PR-je is. A  hírnév, az ismertség, az elismertség, a cégről és vezetőjéről alkotott vélemények a világban, az üzleti életben, az ügyfeleknél ma már dominánsan meghatározza a cég üzleti sikereit. A kiterjedt kommunikáció világában, amikor bárki bármit írhat a facebook-on, amikor a kommentek regulázhatatlanok, amikor a cég egy másodperc alatt lejáratódhat egy rosszindulatú bejegyzéssel, igen nagyon oda kell figyelni, mit mondunk, mit írunk, milyen válaszokat adunk. Nagy veszélyeket rejt az is magában, ha egy cégről vagy vezetőjéről kiderül pártokhoz, nézetekhez kötődése a nagyarányú politikai megosztottság miatt.

A konferencián rendkívül praktikus tudásokat osztanak meg velünk a PR-szakemberek legjobbjai, illetve sok tanulságos példát ismerhetünk meg, hol nyerhetünk és hol bukhatunk.

fejlec_800x210 kkv_cimnelkul_bkik

Az üzletbarát PR-kommunikáció

Hogy átmenjen az üzenet!

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

Szakmai főtámogató: Magyar Public Relations Szövetség

Időpont: 2016. október 20. csütörtök, 10.00−15.40
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet

Program

Regisztráció: 9.30−10.00

Megnyitó: Szányi Gabriella PR-marketing igazgató, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara PR-Marketing Osztály

10-00−10.20 A kommunikáció nagyhatalom lett. A cég céljait elérni segítő kommunikáció nélkül nincs siker. Mi múlik a jó pr-en ma, a 21. században? Kihívások a vállalatok pr-osai számára.

Előadó: Lakatos Zsófia a Magyar Public Relations Szövetség elnöke

10.20−10.40 A public relations szakma erőteljesen átalakult az elmúlt évtizedben, és nem csupán előnyére: a hosszú távú stratégia helyett a rövid távú marketingkommunikációs gondolkodás került előtérbe. PR-trendek, melyek ma a leghatékonyabban segíthetik a vállalatok eredményességét.

Előadó: Petrányi-Széll András, az MPRSZ alelnöke, a PS:PRovocative PR-ügynökség tulajdonosa

10.40−11.00 Az igazság úgyis kiderül! Legyünk azzá, amit szeretnénk magunkról elhitetni. Híresekké vagy hírhedtekké válunk? A kettő közötti vonal határozott és tudatos meghúzása. Az ismertség és elismertség közti különbség. Gyakorlati példák, hogyan érjük el, azt tudják rólunk, amit szeretnénk.

Előadó: Ferling József alapító, Ferling Ügynökség

11.00−11.20 Hol a határ a PR-cikk és a hirdetés között. Fogyasztóvédelem, gazdasági versenyjog és reklámtörvény.

Előadó: dr. Szamosi Katalin vezető ügyvéd, SBGK Ügyvédi Iroda

11.20−11.40 A társadalmi felelősségvállalás kommunikáció a törvény ellenére. A média és a reklámszakma megegyezése a hatóság egyetértésével. Működik vagy sem?

Előadó: Fazekas Ildikó főtitkár, Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.10−12.30 A sajtókommunikáció új technikái. Hogyan érjük el, hogy nyilvánosság elé kerüljenek az üzeneteink?

 Előadó: Halász Ambrus, a Flow PR kreatív igazgatója

12.30−12.50  A cég arca. Olyan a cég, mint a vezetője. A vezetői brand építése és annak kommunikálása nem csak a pr-os feladata. A vezető és a cég brandje azonosságának elérése. Personal branding.

Előadó: Lakatos Zsófia a Magyar Public Relations Szövetség elnöke

12.50−13.10 A kommunikáció világában a titok nem marad titok. A lejárató-kampányok kezelése modern és hagyományos eszközökkel. Kríziskommunikáció.

Előadó: Bőhm Kornél Kríziskommunikációs tagozatvezető, MPRSZ

13.10−13.30 Használjuk a social mediát is! Nehézségek és előnyök a világháló-kommunikációval. A kommentek kezelése. Új szakmai hihívás pr-osok számára? Közösségépítés a pr eszközeivel.

Előadó: Bradács András, a Front Page Communications vezető tanácsadója

13.30−14.10 Konzultáció az eladókkal, ebédszünet

14.10−14.30 Hogyan kell szakmai cikket írni, amit a cég jó hírnevének erősítésére is lehet használni és törvényes, valamint a lapok is leközlik?

Előadó: Timár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online

14.30−14.50 A társadalmi felelősségvállalás nem kommunikáció és nem tartalomgyártás! Miért éri meg felelősen működni? Hogyan és miért csinálják a „nagyok”? Vannak követendő példák!

Előadó: Mayer Zsolt a Magyar Public Relations Szövetség alelnöke

14.50−15.10 Mi is az az employer branding, és miért kell rá figyelmet fordítanunk?

Előadó: Kádár Balázs Employer branding tagozatvezető (MPRSZ)

15.10−15.30 Hogyan érjük el a legfiatalabb generációt – digitális bennszülötteket, a Z generációt?

Előadó: Sós Péter János ügyvezető, B.SWAN Partners Kft.

15.30−15.50 A kkv-k legkorszerűbb pr eszköztára. Sikeres gyakorlatok bemutatkozása.

Előadó: Siska Mátyás kommunikációs tanácsadó, az MPRSZ elnökségi tagja

15.50−16.10 Konzultáció az előadókkal

16.00−16.30 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

 

A KKV-AKADÉMIA 2016 őszi félév témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

1.Október 20. csütörtök – Az üzletbarát PR-kommunikáció
2. November 3. csütörtök – Lengyel−Magyar Üzleti Fórum  
3. November 29. kedd – Sikeres vállalatvezetési stílusok
4. December 8. csütörtök – EU-pályázatok fóruma

rendezvények leírását, szinopszisát ezen a LINKEN tekintheti meg.

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).

3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

*BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály és BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet