Pénz, de honnan?
A pályázatok utolsó nagy rohama-2019
FIGYELEM! A konferencia helyszíne a nagy érdeklődés miatt megváltozott!
Új helyszín: Miskolc, Népkerti Vigadó (3528 Miskolc, Görgey Artúr út 23.)
2019-ben befejeződik az EU-pályázati ciklus. Minden forintot ki kell osztani, mert különben elveszítjük. Rengeteg forrásról, több ezer milliárd forintról van szó. Támogatásokról és rendkívül kedvező hitelekről. Sok 50-100 %-os támogatottságú EU-pályázat is nyitva áll. A visszatérítendő pályázatok és az NHP 1000 milliárd forintos hitelprogramja is rengeteg fejlesztési lehetőséget tartogat, nagyon olcsón. Töredékpénzek is maradtak jócskán az előző pályázati keretekből.
Még mindig a digitalizálás, automatizálás, a gyártási és szervezeti folyamatok technológiai fejlesztése a legjobb megoldás a munkaerőhiány és a növekvő bérterhek ellensúlyozására. A foglalkoztatás terheinek enyhítésére is nagyon sok segítséget találunk.
A Piac & Profit Pénz, de honnan? roadshowja idén is teljes körű áttekintést nyújt a rendelkezésre álló piaci és támogatott forrásokról és a legcélszerűbb, piaci előnyöket nyújtó fejlesztési irányokról, konkrét, gyakorlati megoldásokról. A konferencián személyesen konzultálhatnak résztvevőink a legkompetensebb előadó szakértőkkel.
A konferencián az utolsó hely is elfogyott!
További regisztrációt már nem tudunk fogadni a helyszínen sem. Megértésüket köszönjük!

Piac & Profit roadshow kkv-döntéshozóknak
Miskolc (Észak-Magyarország Régió)
Időpont: 2019. Február 28. (csütörtök) 9.15–14.00
Helyszín: Miskolc, Népkerti Vigadó (3528 Miskolc, Görgey Artúr út 23.)
Többezer milliárd forintot kell kiosztani még az idén!
Ne féljünk a visszatérítendő támogatásoktól, olcsó hitelektől sem!
Program
Regisztráció: 8.30-9.10
9.15-9.30 Megnyitó: Kiss László alelnök, BAZ Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
9.30-9.50 Kopátsy Sándor történész-közgazdász 97 éves. Születésnapi köszöntő.
9.50-10.20 A kormány gazdaságfejlesztési programja. Előtérben az innováció és a foglalkoztatás fejlesztése.
Előadó: Pomázi Gyula helyettes államtitkár, Innovációs és Technológiai Minisztérium Iparági Stratégiáért és Szabályozásért felelős Államtitkárság
10.20-10.40 NHP. Növekedési Hitelprogram. 1000 milliárd forint beruházásra. Visszatérítendő EU-pályázatok.
Előadó: Dr. Melegh Géza MFB termékszakértő, OTP Business
10.40-11.00 Ipar 4.0 Mintagyárak kiemelt projekt a kkv-k digitális transzformációjáért.
Előadó: Pomázi Zoltán iparfejlesztési tanácsadó, Ipar 4.0 Mintagyárak kiemelt projekt (GINOP-1.1.3-16), IFKA Kft.
11.00-11.20 Finanszírozás az első lépésektől a tőzsdéig.
Előadó: Török József üzletfejlesztési és startup igazgató, Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt.
11.20-11.40 Az EU-pályázatok utolsó nagy rohama. Nyitott és kiírás előtt álló vissza nem térítendő pályázatok.
Előadó: Siető Andrea vezető fejlesztési tanácsadó, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.
11.40-12.00 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
12.00-12.20 Mielőtt megszólítod, tudj meg róla mindent! Az adatalapú háttér.
Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélmenedzser, Opten Kft.
12.20-12.35 Innovációban a jövő. Hosszú távú megoldás a versenyképességre.
Előadó: Csépány Zsuzsa regionális igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.
12.35-12.55 Szervezetfejlesztési trendek. Automatizáció és digitalizálás a szervezetben.
Előadó: Gordos Koppány technológiai tanácsadó, xFLOWer Group Kft.
12.55-13.05 Út a sikeres kínai üzlethez.
Előadó: Gál Zsuzsanna üzletfejlesztési vezető, Cecz Közép-Európai Kft.
13.05-13.25 A foglalkoztatást segítő támogatások, pályázatok.
Előadó: Lórántné Orosz Edit vezető, Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kormányhivatal Foglalkoztatási Főosztály
13.25-13.45 Konzultáció az előadókkal, ebéd
A Piac & Profit roadshow első féléves helyszínei és időpontjai:
Február 28. (csütörtök) Miskolc
Március 21. (csütörtök) Szombathely
Április 11. (csütörtök) Szeged
Május 16. (csütörtök) Debrecen
Június 6. (csütörtök) Budapest
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
3528 Miskolc, Görgey Artúr út 23.
További konferenciák
Új befektetési irányok 2025
A cégvagyon legjobb helye!
2025. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.

Hogy állsz az ESG-vel?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
