Cégöröklés
Időben készüljünk rá!
Mi lesz, ha valami váratlan történik velünk? Mi lesz a megteremtett értékeinkkel, vagyonunkkal és a céggel? Biztonságban van a család, a vagyon? A cég tovább tud majd működni zavartalanul?
Lépjünk még ma, hogy biztosan úgy történjen minden a jövőben, ahogyan szeretnénk! Nem is hinnénk, hogy már most, a társasági szerződéseinkben is mennyi mindent meghatározhatunk másként, az öröklés általános jogi szabályozásán kívül. Számoljunk az öröklést, a vagyon biztonságba helyezését, a család érdekeinek figyelembe vételét segítő jogi és pénzügyi, adózási lehetőségekkel.
Ki fogja vezetni a céget? Mit vesz át tőlünk az utód? Nélkülünk is működőképeset, átláthatót, könnyen irányíthatót? Erről is nekünk kell gondoskodnunk. Fejlesszünk, gondolkodjunk úgy, hogy nélkülünk is tovább éljenek a megteremtett értékeink!
Ne hagyja bizonytalanságban a cége, saját maga, és a családja sorsát! Gondoljon mindenre időben!
Várjuk a tulajdonos cégvezetőket, generációváltókat és a még ott nem tartókat a konferenciára, ahol azonnal hasznosítható tudásokat osztanak meg a legjobb szakértők.

Nélkülünk is működőképes a cég? Azé lesz majd a vagyon, akinek szánjuk?
Helyezzük biztonságba a megteremtett értékeket, a cégműködést!
Program
Regisztráció: 9.00–
9.30–9.50 Az öröklési jog és a cégek. Hogyan tovább, ha elhunyt a cég tulajdonosa?
Előadó: Dr. Weidinger Péter LL.M., act legal, Bán és Karika Ügyvédi Társulás
9.50–10.10 Legyen benne a társasági szerződésben! Ki dönt? A törvény, vagy az örökhagyó?
Előadó: Dr. Szabó Gergely ügyvéd, partner, Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda
10.10–10.30 Hogyan kerüljük el a komoly adókockázatokat!
Előadó: Vigyikán Gergely adótanácsadó, okleveles adószakértő, Sárhegyi Tax and Business Kft.
10.30–10.50 Bizalmi vagyonkezelés. Miért válasszuk ketté a jogi és a gazdasági értelemben vett tulajdonjogot?
Előadó: Dr. Antall György igazgatósági tag, APELSO TRUST Vagyonkezelő Zrt.
10.50–11.10 Vezetésátadás gondolkodásmóddal és digitális háttérrel együtt.
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.
11.10– 11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.40–12.00 Átadnám, de hogyan? A tudatos visszavonulás lépései.
Előadó: Szalai Gergely igazgató partner, Resultator Kft.
12.00–12.15 Profi, folyamatszervezett céget könnyű átvenni.
Előadó: Gordos Koppány üzletfejlesztési igazgató, xFLOWer Csoport
12.15–12.35 A spontaneitás és szubjektivitás nélküli innovatív vállalat.
Előadó: Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa Kft.
12.35–12.55 Családtagok holdingtársasága a vagyon védelméért. Cégcsoporttá válás. Cégvagyon eladás.
Előadó: Dr. Csővári István ügyvéd, partner, Jalsovszky Ügyvédi iroda
12.55–13. 45 Konzultáció az előadókkal, ebéd
13.45–14.05 Vigyázz! Mindig legyen aláíró meghatalmazottad! Rengetegen érintettek.
Előadó: Dr. Rudas László elnök, Családi Vállalkozások Országos Egyesülete
14.05–14.25 Könnyítsük meg az utód helyzetét. A pénzügyi biztonság megoldása.
Előadó: Nemes-Nagy Helga kiemelt vállalati pénzügyi tanácsadó
14.25–14.45 Családi alkotmány. Készítsünk, de miért?
Előadó: Horváth Dénes menedzsment tanácsadó, S.Horváth Csoport
14.45–15.00 Másképp, mint az elődök. Nem félünk a fejlődéstől.
Előadó: Magó Botond értékesítési vezető, Augusztini Krisztián értékesítő és termékmenedzser, Onbox.
15.00–15.30 Konzultáció az előadókkal
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Regisztráljon előre a KKV-AKADÉMIA 2. féléves konferenciáira extra, akár 25 %-os előkedvezménnyel!
Több témában a legfrissebb üzleti gyakorlatokat adjuk át!
Várjuk az üzleti döntéshozók továbbképzésére 2019-ben is!
Részvételi feltételek
-
- A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
- A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
- Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
- Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. október 18. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
- Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.
Lemondási feltételek
-
- A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
- Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, Krisztina körút 99
További konferenciák
Új befektetési irányok 2025
A cégvagyon legjobb helye!
2025. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.

Hogy állsz az ESG-vel?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.

Növekedés okosan 2025
Min változtassunk a bevétel növeléséért?
2025. február 13.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
