Ügyviteli trendek – 2019

Először belül tegyünk rendet!

2019. április 3.

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.

Tematika nyomtatása

Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlikA jól szervezett ügyvitelen múlik minden.  Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen.

Az okos vezetés először belül tesz rendet, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.

A Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!

Folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt!

Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!

A legújabb ügyviteli technikák, módszerek mutatkoznak be. Döntsön jól!

 

Keynote speakerek

Dulkai Miklós, Hortobágyi Ágoston, Solcz-Ujvári Magdolna,
Szederkényi Zsolt

 

Program

Regisztráció: 8.40–9.30

9.30–9.50 A komplex, integrált vállalatirányítási rendszerek újraértelmezése.
Előadó: Gordos Koppány  technológiai tanácsadóxFLOWer Group Kft.

9.50–10.10 Dokumentumkezelés – gondolkodásmód, folyamatszervezés, jog és technológia találkozása.
Előadó: Hortobágyi  Ágoston ügyvezető, DO-Q-MENT Kft.

10.10–10.25 Bemutatkozás

Smart ERP – intelligens, felhő alapú ügyviteli megoldás.
Előadó: 
Schramm Károly ügyvezető, Smartfront Kft.

10.25–10.40  Bemutatkozás

Így automatizáljuk a könyvelésünket: gyakorlati példák, lehetőségek
Előadó: 
Kabai József ügyvezető,Távügyvitel Kft.

10.40–11.00 Online, elektronikus számla – A NAV és a könyvelő kapcsolati hálózatában.
Előadó: 
Dulkai Miklós kereskedelmi igazgató, Kulcs-Soft Nyrt.

11.00–11.15  Bemutatkozás

Vállalatirányítási rendszer. Választási know-how!
Előadó: Juhász Zsolt Revolution partner, kereskedelmi igazgató, REVOLUTION Software Kft.

11.15–11.45 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal, kávészünet

11.45–12.05 Az irodai adminisztráció. Az ügyfélkezeléstől a postázásig.
Előadó: 
Solcz-Ujvári Magdolna csoportvezető, Dokumentum menedzsment csoport, FŐTÁV Zrt.

12.05–12.20  Bemutatkozás

„Zárás” van.  Tartsa kézben zárügyeit!
Előadó: 
Szelthafner Zoltán üzletfejlesztési vezető, Hoge Kft.

12.20–12.35 Bemutatkozás

Amíg  a papírmentes iroda álom, addig marad az iratmegsemmisítés.
Előadó: 
Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kereskedelmi Kft.

12.35–12.55 Az ügyviteli szoftver alkalmazásának előnyei és GDPR kockázatai
Előadó: 
Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.

12.55–13.10 Bemutatkozás

Online számlázás integrációja a vállalati ügyvitelben.
Előadó: Katona Andrea termékfelelős, Billzone.eu

13.10–13.30 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal.

13.30–14.10 Ebéd

14.10–14.30 Ügyvitel csak folyamatba szervezetten.
Előadó: 
Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOW-er Group

14.30–14.50 A vállalati szarkák ellen ügyviteli módszerekkel. Az árbevétel 2-4 %-át kitevő veszteségek okozói!
Előadó: Róth Dénes vezető tanácsadó, Vestigo

14.50–15.10 Digitális átállás, avagy hogyan tanítsuk meg az elefántot táncolni?
Előadó: Szekrényi Péter ügyvezető, AmTech Kft.

15.10–15.30 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal

Részvételi díj

Workshop-konferenciarészvétel feltételei

A Workshop-konferencia részvételi díja 14.000 Ft + áfa
A Workshop-konferencia résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd
    • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. március 22. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Örs vezér tere 24.