Ügyviteli trendek – 2019
Először belül tegyünk rendet!
2019. április 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24.
Ha nincs rend a cég adminisztrációjában, dokumentumkezelésében, aktáiban, az törvényszerűen elbukáshoz, káoszhoz, működésképtelenséghez vezet. A cég ereje, hatékonysága az akták, iratok, adatok számlák, levelezések, szerződések, az ügymenet rendben tartásában rejlik. A jól szervezett ügyvitelen múlik minden. Papírral vagy/és digitálisan? Mindkettő. S lehetőleg a legfejlettebb technológiákon alapuljon és integrált rendszerekben szervezett legyen.
Az okos vezetés először belül tesz rendet, ott fejleszt, mégpedig folyamatosan, mert tudja, hogy az új terméket, portfóliót a régi háttér nem bírja el.
A Piac & Profit workshopon az ügyviteli trendek rendkívül gyakorlatias formában, azonnal hasznosítható megoldásokban mutatkoznak be. Szánja rá a napját! Szakértőink a gyakorlat, a felhasználók nyelvén beszélnek!
Folyik ki a pénz és az idő a cégből? Azonnal szervezze újjá az ügyvitelt!
Az ügyvitel fejlesztése mindig előzze meg az új projekt indulását!
A legújabb ügyviteli technikák, módszerek mutatkoznak be. Döntsön jól!
Keynote speakerek
Dulkai Miklós, Hortobágyi Ágoston, Solcz-Ujvári Magdolna,
Szederkényi Zsolt
Program
Regisztráció: 8.40–9.30
9.30–9.50 A komplex, integrált vállalatirányítási rendszerek újraértelmezése.
Előadó: Gordos Koppány technológiai tanácsadó, xFLOWer Group Kft.
9.50–10.10 Dokumentumkezelés – gondolkodásmód, folyamatszervezés, jog és technológia találkozása.
Előadó: Hortobágyi Ágoston ügyvezető, DO-Q-MENT Kft.
10.10–10.25 Bemutatkozás
Smart ERP – intelligens, felhő alapú ügyviteli megoldás.
Előadó: Schramm Károly ügyvezető, Smartfront Kft.
10.25–10.40 Bemutatkozás
Így automatizáljuk a könyvelésünket: gyakorlati példák, lehetőségek
Előadó: Kabai József ügyvezető,Távügyvitel Kft.
10.40–11.00 Online, elektronikus számla – A NAV és a könyvelő kapcsolati hálózatában.
Előadó: Dulkai Miklós kereskedelmi igazgató, Kulcs-Soft Nyrt.
11.00–11.15 Bemutatkozás
Vállalatirányítási rendszer. Választási know-how!
Előadó: Juhász Zsolt Revolution partner, kereskedelmi igazgató, REVOLUTION Software Kft.
11.15–11.45 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal, kávészünet
11.45–12.05 Az irodai adminisztráció. Az ügyfélkezeléstől a postázásig.
Előadó: Solcz-Ujvári Magdolna csoportvezető, Dokumentum menedzsment csoport, FŐTÁV Zrt.
12.05–12.20 Bemutatkozás
„Zárás” van. Tartsa kézben zárügyeit!
Előadó: Szelthafner Zoltán üzletfejlesztési vezető, Hoge Kft.
12.20–12.35 Bemutatkozás
Amíg a papírmentes iroda álom, addig marad az iratmegsemmisítés.
Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kereskedelmi Kft.
12.35–12.55 Az ügyviteli szoftver alkalmazásának előnyei és GDPR kockázatai
Előadó: Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.
12.55–13.10 Bemutatkozás
Online számlázás integrációja a vállalati ügyvitelben.
Előadó: Katona Andrea termékfelelős, Billzone.eu
13.10–13.30 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal.
13.30–14.10 Ebéd
14.10–14.30 Ügyvitel csak folyamatba szervezetten.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOW-er Group
14.30–14.50 A vállalati szarkák ellen ügyviteli módszerekkel. Az árbevétel 2-4 %-át kitevő veszteségek okozói!
Előadó: Róth Dénes vezető tanácsadó, Vestigo
14.50–15.10 Digitális átállás, avagy hogyan tanítsuk meg az elefántot táncolni?
Előadó: Szekrényi Péter ügyvezető, AmTech Kft.
15.10–15.30 Konzultáció az előadókkal, kiállítókkal
Részvételi díj
Workshop-konferenciarészvétel feltételei
A Workshop-konferencia részvételi díja 14.000 Ft + áfa
A Workshop-konferencia résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
-
- féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Részvételi feltételek
-
- A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
- A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
- Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
- Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. március 22. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
- Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.
Lemondási feltételek
-
- A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
- Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, Örs vezér tere 24.
További konferenciák
Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.
Van már ESG-d?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.
Növekedés okosan 2025
Recesszióban újratervezés!
2025. február 13.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégfinanszírozás 2025
Sorra nyílnak a pénzcsapok!
2025. február 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Zalaegerszeg
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. január 30.
Zalaegerszeg, ZVKIK Székház
KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.