Szervezetfejlesztési trendek – 2024

Teljes csere!

2023. szeptember 14.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

A mesterséges intelligencia (MI), az automatizáció és a digitalizáció nem tűri a hagyományos szervezeti modelleket. Ezt tudnunk kell, amikor fejlődés mellett döntünk. Mert perceken belül mindenhová be fog gyűrűzni a robbanásszerűen terjedő gépi intelligencia. Hatékonyságra, versenyképességre gyakorolt hatása miatt kihagyhatatlan.
Olyan vállalati szervezetet kell építeni, amely teljes digitális alapokon áll és MI-kompatibilis. Az új adatvezérelt szervezet legyen befogadó az MI egyre fejlettebb verzióira, azok könnyen, gyorsan beépüljenek és előnyeik azonnal kiaknázhatóak legyenek.  Megvalósuljon az ember és gép harmonikus együttműködése. A technológia feladata a produktivitás, a munkatársaké pedig a hozzáadott érték új szintre emelése.
Az új szervezet emellett rugalmas, alkalmazkodó- és változásképes, agilis és stressztűrő. Mert a bizonytalan világ még itt marad egy darabig.
A humántranszformáció lesz talán a legnehezebb. A digitális írástudás már nem elég. Ki kell terjeszteni a munkatársak szakértelmét az MI-alkalmazások pontos utasítására és ellenőrzésére.
Lépjük meg, különben elfut mellettünk a világ!

Várjuk azokat a kkv-döntéshozókat, vállalatvezetőket, akik már rájöttek, hogy mesterséges intelligencia, digitalizálás, adatvezéreltség használata nélkül jelentős versenyhátrányba kerül a cégük. S azt is megtapasztalták már, hogy bármelyik szervezeti részbe emelik be az MI-t, azonnal akadozni kezd a cég működése.
Sok hasznos, új tudást adnak át felkészült szakember előadóink a szervezeti transzformáció meglépéséhez.

(P)

Szervezetfejlesztési trendek – 2024

Teljes csere!

 

Időpont: 2023. szeptember 14. 9.30–16.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: a következő nap 12 órától + 9 napig jelszóval videón.

 

Csak adatvezérelt, MI-kompatibilis szervezet marad versenyképes!

Hogyan valósítsuk meg az ember és a gép harmonikus együttműködését?

Alkalmazkodó, válságálló, változóképes cég. Ide transzformer vezető kell!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

Program

9.00– tól Regisztráció a helyszínen

Videókonferencia közvetítés jelszóval szeptember 15. 12 órától szeptember 24.-ig nézhető.

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa moderátor bevezetője

9.35–10.00 Hálózattudomány a Trónok Harcától a szervezetfejlesztésig
Janosov Milán Chief Data Scientist

10.00–10.25 Szervezetfejlesztési trendek. „MI-ves” változások a tudásalapú szervezetek építésében.  
Noszkay Erzsébet egyetemi tanár, a VOE tiszteletbeli elnöke

10.25–10.50 Rugalmas, alkalmazkodó, felelős, agilis. A 21. század vállalata.
Szatmáriné Balogh Mária munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft.

10.50–11.10 Mikor fejlesszünk szervezetet és mikor építsünk vállalatot? 3 szempont a jó döntés meghozatalához.
Krausz Zoltán professzionális vállalatépítő, Vállalatépítés.hu

11.10–11.25 A szervezet múltja es a szervezeti traumák, mint az átalakulás gátja.
Ruzsa Ágota, szervezetfejlesztő, coach, Sol Intézet

 

 11.25–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.50–12.10 Transzformáló vezetés. A fenevadak kora újratöltve!
Borbély László szervezetfejlesztő, üzleti coach, S.P.A.Tudásbázis Kft.

Bemutatkozó blokk: 12.10-12.45
12.10–12.30 Back-office adatgyűjtés.  Mivel etessük a mesterséges intelligenciát?
Varga László üzletfejlesztési igazgató, DMS One Zrt.

12.30–12.45 Megoldjuk a digitális kihívásokat.  Az intelligens dokumentum feldolgozástól a teljes folyamatautomatizálásig.
Sorger Gábor szakmai vezető, Goodroid Kft.

12.45–13.05 Egészséges szervezet csak egészséges munkatársakkal.
Zöld Endre egészségbiztosítási szakértő

13.05–13.25 Hogyan lehet állandó készenléti állapotban működni? Felkészülten a váratlanra!
Toldi  Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

13.25–14.05 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal.

14.05–14.25 Viseld a változást! Változásképesség, válságállóság.
Mogyoróssy Ágnes üzleti coach, Sequence Kft.

14.25–14.45 Turnaround menedzsment. Fordítsd meg a helyzetedet!
Láncz Gábor partner, Láncz & Partners Kft., a BKIK XX. Tanácsadás Osztály alelnöke

14.45–15.05 Új szervezeti kultúra 360 fokos fordulatban. Ember és gép új munkamegosztásban. Új forráskódú gondolkodás
Katona Melinda ügyvezető, Borealis Consulting Kft.

15.05–15.25 A KKV-k szervezetfejlesztési dilemmái.
Drimál István senior tréner, Easy Learning Hungary Kft.

15.25–15.40 Konzultáció az előadókkal

 

15.40–16.20 Grátisz networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Figyelem! Az Önök igényeihez igazodva változtattunk a részvételi feltételeken.

A PP Konferenciaközpont 2023 2. felében is hibrid konferenciákat rendez. Helyszínre és videón keresztül távolról is várjuk a résztvevőket, mint eddig. Ezen nem változtatunk. Óriási igény van mindkettőre. De egy kicsit jobban igazodnánk a legfrissebb üzleti tudásért hozzánk jövő konferencia-résztvevőink időbeosztásához.  

3 éves hibrid konferenciaszervezési tapasztalataink alapján azt látjuk, hogy aki aznap, a konferencia napján ráért, eljött a helyszínre, mert szeret társaságban lenni és szereti az élő előadás adta élményt. Aki nem ért rá aznap, illetve nagyon sok idejét és pénzét elvitte volna az utazási költség, kiszámíthatatlanabb volt előre az időbeosztása, egész napot nem tudott egyben rászánni a tanulásra, az a videón távolról részvételt választotta.

Az első nap nagyon kevesen kapcsolódtak be az élő videóközvetítésbe. A többség jobban preferálta a konferencia után másnap reggelre megszerkesztett videófilmet, amiben sokkal jobban és gyorsabban tájékozódott. De sokak számára kevésnek bizonyult a maradék 6 nap arra, hogy megnézzék utólag a konferenciák összes előadását, s kérték az idő meghosszabbítását. A kéréseket teljesítjük.

Min változtatunk?

Elhagyjuk a helyszínes konferencia aznap élőben közvetítését, de már másnap 12 órától, a profin megszerkesztett videófilmet 7 nap helyett 9,5 napig fent hagyjuk a konferencia oldalán. Ebbe az időintervallumba 2 hétvége is belefér. Az előadók prezentációit már a videóindulás előtt átküldjük. Nem csak nekik, hanem az előző nap élő konferencián részt vett helyszíneseknek is. Mindenki hamarabb jut hozzá az előadók elérhetőségeihez is, melyeket azért adtak át a résztvevőknek, hogy nyugodtan keressék őket a szakmai érdeklődéseikkel.

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 2. féléves konferenciáira!

11 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.