Smart Company-2020

Időpont: 2020. október 21. , Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

A digitális transzformáció fejlődése holtversenyben van a vírus terjedésével. Az időben okossá tett cég vírusállónak bizonyult. De itt a második és ki tudja majd még mennyi hullám. Még nem késő beléptetni a cégedet a Smart Company cégek közé!

A kényszer felgyorsította a cégek digitalizációs fejlesztéseit. Amit addig halasztottunk, rohamszerűen bepótoltunk. Kiderült, hogy nem csak a gyártási, szervezeti folyamatokat lehet automatizálni, hanem a kommunikációt, az információáramlást, és még azügyfélkezelést is. Rengeteg költség vált köddé. Nem utaztunk, nem pazaroltunk órákat meetingekre, minimálisra csökkentettük a döntési szinteket, a kontroll humán szükségletét.

Nagyot emelt a digitális írástudáson a vírusjárvány. Ez a tendencia tovább folytatódik. Miért? Mert nagyon ésszerű. Rájöttünk a bajban, hogy rengeteg költséget takarítunk meg az okos technológiák alkalmazásával.

A BKIK – PP Konferenciaközpont előadói számos új, nagyon bevált megoldást mutatnak be, bebizonyítva, hogy nem csak a nagyoknak hoz hasznot a technológia-fejlesztés.

smart800x210

Smart Company – 2020

Az okos cég életben marad

Időpont: 2020. október 21. csütörtök, 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (személyesen vagy videón)

 

Tedd gyorsan okossá a cégedet, mert derekasan állja a vírustámadást!

Nem is hinnéd! Rengeteg költség válik köddé a technológiák bevezetésével.

Nem csak a nagyoknak hoz hasznot a technológia fejlesztése.

p

Earlybird kedvezménnyel indulunk! Választhatsz: helyszín vagy videó

Figyelem! A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.

A résztvevők között menedzserszűrés programot sorsolunk ki!

p

Kiemelt témák

Tárgyalás, üzleti találkozók nélkül. A valóra vált virtuális kommunikáció.

Digitális transzformáció. Versenyben a járvánnyal.

Tévhit, hogy csak a nagyvállalatok válhatnak okossá. Kis cégek magas technológiai szinten.   

Most van a legnagyobb szükség a munkaerőpiac átalakulásának technológiai támogatására.

Tarol a mesterséges, embert helyettesítő intelligencia. Hol alkalmazható a kis cégek esetében?

A legmegbízhatóbb munkatárs. Építs az adatokra!

Adatvezéreltség megvalósulása a mindennapok gyakorlatában. Nem csak értékesítés és marketing.

Adat alapú vezetési technológiák vírusra és home-offica szabva.

Integrált IoT. Kapcsold össze egy felületté! Rendkívüli hatékonyság.

Nagyot ugrott a digitális írástudás szintje. Kisebbedtek a generációs szakadékok.

Jelenlétet nélkülöző virtuális terek képzése. Kommunikáció megvalósulása emberi érintkezés nélkül. Ez a jövő?

Rengeteget elvett, de rengeteget spórolt nekünk a vírus. Hol találtunk sűrű forintot okosodással?

Dokumentumkezelés leegyszerűsödése. Új digitális szokások az ügyviteli folyamatokban.

A vállalatirányítási rendszerek reneszánsza. A kkv-k miért vezetik be tömegesen?

Milyen üzleti folyamatokat könnyítsünk meg applikációk segítségével?

Az okos megoldások legnagyobb fogyasztója a webkereskedelem. Egyszerű automatizációk mindenkinek.

Céggyorsító és költségcsökkentő technológiák. Folyamatvezéreltség mesterfokon és olcsón.

Robottechnológia kicsiben. Nem csak a gyártásban használható.

Vezetés és szervezés okos folyamatvezéreltséggel. Egyszerűbb, mint hitted!

Kapcsold össze a külső és belső munkafolyamatokat egymással. Rengeteget spórolsz.

 

Felkért előadók:

Bardóczy Gergely értékesítési igazgató DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Kft., Domokos Olivér prémium vállalati tanácsadó Klassis Z Kft., Kocsi Tamás technológiai szaktanácsadó csoportvezető Invitech ICT Services Kft., Dr. Rácz Gábor az MPRSZ örökös tagja, Szabó Zoltán Kázmér elnök VOSZ Informatikai Szekció, Szederkényi Zsolt ügyvezető  xFLOW-er Csoport, Várdy Zoltán alapító, ügyvezető, The Launch Code, Vityi Péter ügyvezető Kürt Akadémia, és még sokan mások

Earlybird kedvezménnyel indulunk!

p

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)

p

1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

Helyszínen részvétel earlybird kedvezményes részvételi díja: 12 000 + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Élő videókonferencián részvétel earlybird kedvezményes díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,
  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.

A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 

p

button_regisztracio

p

Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA  2020 őszi konferenciáira

8 témában 110 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

 

Részvételi díj

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)


1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa


Helyszínen részvétel earlybird kedvezményes részvételi díja: 12 000 + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),

  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),

  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Élő videókonferencián részvétel earlybird kedvezményes díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,

  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.


A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 



Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondástcsak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@ppkonferencia.hu



Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Regisztrációs űrlap

Szervezeti adatok:
Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:
Adószám*: - -
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:

Számlázási adatok:
» Szervezeti adatok másolása a számlázási adatokhoz
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma

Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő: 1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:
Kupon kód:

Fizetendő összeg:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
 
Regisztráció elküldése
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Smart Company-2020

okt
21

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)