Smart Company-2020

Víruskrízis ellen csak okosan!

Időpont: 2020. október 21. , Helyszín: Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)

A digitális transzformáció fejlődése holtversenyben van a vírus terjedésével. Az időben okossá tett cég vírusállónak bizonyult. De itt a második és ki tudja majd még mennyi hullám. Még nem késő beléptetni a cégedet a Smart Company cégek közé!

A kényszer felgyorsította a cégek digitalizációs fejlesztéseit. Amit addig halasztottunk, rohamszerűen bepótoltunk. Kiderült, hogy nem csak a gyártási, szervezeti folyamatokat lehet automatizálni, hanem a kommunikációt, az információáramlást, és még az ügyfélkezelést is. Rengeteg költség vált köddé. Nem utaztunk, nem pazaroltunk órákat meetingekre, minimálisra csökkentettük a döntési szinteket, a kontroll humán szükségletét.

A vállalati szervezetbe beépített technológiák, az innovativitás, az  alkalmazkodóképesség, a változásokhoz, krízisekhez idomulás gyorsasága biztos recept a fennmaradáshoz még világgazdasági válság esetén is. 

A BKIK – PP Konferenciaközpont előadói számos új, nagyon bevált megoldást mutatnak be, bebizonyítva, hogy nem csak a nagyoknak hoz hasznot a technológia-fejlesztés.

smart800x210

Smart Company – 2020

Víruskrízis ellen csak okosan!

p

Időpont: 2020. október 21. szerda, 9.30–16.00

Helyszín: élő videókonferencia (7 napig visszanézhető)

 

Tedd gyorsan okossá a cégedet, hogy derekasan állja a vírustámadást!

Nem is hinnéd! Rengeteg költség válik köddé a technológiák bevezetésével.

Az okos cég azonnal alkalmazkodik a változásokhoz, krízisekhez.

 

p

 

Program

9.00–­ Videóközvetítésbe jelszóval bekapcsolódás

9.30–10.00 Digitális transzformáció. Versenyben a járvánnyal.
Vityi Péter ügyvezető, Kürt Akadémia

10.00–10.25 A valóság virtuális leképezése. Így találkozunk a „szép új világban”!
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft.

10.25–10.50 A gyártásdigitalizáció legfontosabb szabálya.
Masa Attila fejlesztésvezető, Robot-X Hungary Kft.

10.50–11.15 Mezőgazdaság 4.1 – Dimenzióváltás az agráriumban.
Dr. Balla István stratégiai főigazgató-helyettes, NAIK (Agrárgazdasági Kutatóintézet)

11.15–11.40 Hatékonyságnövelő telekommunikációs megoldások.
Bodorkós Balázs termékmenedzser, Invitech ICT Services Kft.

11.40–12.10  Konzultáció a facebook zárt csoportban, szünet

12.10–12.35 Amikor a dokumentumkezelés beköltözik a lakásunkba. A Covid hatása az ügyvitel digitalizációjára.
Bardóczy Gergely értékesítési igazgató, DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

12.35–13.00  A legmegbízhatóbb munkatárs. Építs az adatokra!
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

13.00–13.25 Nem lehetsz okos, ha nincs hatékony adatkezelés, adatbizonság és adatfeldolgozás.
Loss István 
a Spinoff és Startup Egyesület Informatikai szakosztályának vezetője. Védelem Holding Zrt.

13.25–13.50 Folyamat alapú cégszervezés és működtetés.
Szederkényi Zsolt ügyvezető  xFLOWer Csoport

13.50–14.20 Konzultáció a facebook zárt csoportban, ebédszünet

14.20–14.45 A szakemberek megtartása a siker egyik kulcsa. Hogyan tartsam meg őket, akár veszteség nélkül?
Domokos Olivér prémium vállalati tanácsadó Klassis Z Kft.

14.45–15.10 A vírus utáni világ.
Dr. Rácz Gábor az MPRSZ örökös tagja

15.10–15.35 Egyszerű automatizáció mindenkinek.
Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

15.35– Konzultáció a facebook zárt csoportban

Figyelem! Az előadókkal személyes konzultációs lehetőség a konferencia Facebook zárt csoportjában. A videóközvetítés aznap és még 6 napig visszanézhető!

p

p

Az élő videókonferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen és facebook zárt csoportban).
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;
  • a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig használatát.

p

button_regisztracio

p

Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA  2020 őszi konferenciáira

6 témában 90 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

 

Részvételi díj

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)


1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa


Helyszínen részvétel earlybird kedvezményes részvételi díja: 12 000 + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),

  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),

  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Élő videókonferencián részvétel earlybird kedvezményes díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,

  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.


A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 



Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondástcsak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@ppkonferencia.hu



Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)

Rendező

Kiemelt szakmai támogatók

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák

Újranyitás!

máj
27

Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)