Smart Company-2020
Víruskrízis ellen csak okosan!
A digitális transzformáció fejlődése holtversenyben van a vírus terjedésével. Az időben okossá tett cég vírusállónak bizonyult. De itt a második és ki tudja majd még mennyi hullám. Még nem késő beléptetni a cégedet a Smart Company cégek közé!
A kényszer felgyorsította a cégek digitalizációs fejlesztéseit. Amit addig halasztottunk, rohamszerűen bepótoltunk. Kiderült, hogy nem csak a gyártási, szervezeti folyamatokat lehet automatizálni, hanem a kommunikációt, az információáramlást, és még az ügyfélkezelést is. Rengeteg költség vált köddé. Nem utaztunk, nem pazaroltunk órákat meetingekre, minimálisra csökkentettük a döntési szinteket, a kontroll humán szükségletét.
A vállalati szervezetbe beépített technológiák, az innovativitás, az alkalmazkodóképesség, a változásokhoz, krízisekhez idomulás gyorsasága biztos recept a fennmaradáshoz még világgazdasági válság esetén is.
A BKIK – PP Konferenciaközpont előadói számos új, nagyon bevált megoldást mutatnak be, bebizonyítva, hogy nem csak a nagyoknak hoz hasznot a technológia-fejlesztés.
Smart Company – 2020
Víruskrízis ellen csak okosan!
p
Időpont: 2020. október 21. szerda, 9.30–16.00
Helyszín: élő videókonferencia (7 napig visszanézhető)
Tedd gyorsan okossá a cégedet, hogy derekasan állja a vírustámadást!
Nem is hinnéd! Rengeteg költség válik köddé a technológiák bevezetésével.
Az okos cég azonnal alkalmazkodik a változásokhoz, krízisekhez.
p
Program
9.00– Videóközvetítésbe jelszóval bekapcsolódás
9.30–10.00 Digitális transzformáció. Versenyben a járvánnyal.
Vityi Péter ügyvezető, Kürt Akadémia
10.00–10.25 A valóság virtuális leképezése. Így találkozunk a „szép új világban”!
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft.
10.25–10.50 A gyártásdigitalizáció legfontosabb szabálya.
Masa Attila fejlesztésvezető, Robot-X Hungary Kft.
10.50–11.15 Mezőgazdaság 4.1 – Dimenzióváltás az agráriumban.
Dr. Balla István stratégiai főigazgató-helyettes, NAIK (Agrárgazdasági Kutatóintézet)
11.15–11.40 Hatékonyságnövelő telekommunikációs megoldások.
Bodorkós Balázs termékmenedzser, Invitech ICT Services Kft.
11.40–12.10 Konzultáció a facebook zárt csoportban, szünet
12.10–12.35 Amikor a dokumentumkezelés beköltözik a lakásunkba. A Covid hatása az ügyvitel digitalizációjára.
Bardóczy Gergely értékesítési igazgató, DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
12.35–13.00 A legmegbízhatóbb munkatárs. Építs az adatokra!
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.
13.00–13.25 Nem lehetsz okos, ha nincs hatékony adatkezelés, adatbizonság és adatfeldolgozás.
Loss István a Spinoff és Startup Egyesület Informatikai szakosztályának vezetője. Védelem Holding Zrt.
13.25–13.50 Folyamat alapú cégszervezés és működtetés.
Szederkényi Zsolt ügyvezető xFLOWer Csoport
13.50–14.20 Konzultáció a facebook zárt csoportban, ebédszünet
14.20–14.45 A szakemberek megtartása a siker egyik kulcsa. Hogyan tartsam meg őket, akár veszteség nélkül?
Domokos Olivér prémium vállalati tanácsadó Klassis Z Kft.
14.45–15.10 A vírus utáni világ.
Dr. Rácz Gábor az MPRSZ örökös tagja
15.10–15.35 Egyszerű automatizáció mindenkinek.
Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting
15.35– Konzultáció a facebook zárt csoportban
Figyelem! Az előadókkal személyes konzultációs lehetőség a konferencia Facebook zárt csoportjában. A videóközvetítés aznap és még 6 napig visszanézhető!
p
p
Az élő videókonferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:
- a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen és facebook zárt csoportban).
- az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;
- a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig használatát.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
Országos élő videókonferencia.
További konferenciák
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Van az a pénz!
2024. október 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
Pénz, de honnan? 2024 – Székesfehérvár
Ősztől végre lesz vissza nem térítendő!
2024. szeptember 26.
Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.
Human & Technology
Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
2024. szeptember 19.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.