Smart Company-2020

Víruskrízis ellen csak okosan!

Időpont: 2020. október 21. , Helyszín: Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)

A digitális transzformáció fejlődése holtversenyben van a vírus terjedésével. Az időben okossá tett cég vírusállónak bizonyult. De itt a második és ki tudja majd még mennyi hullám. Még nem késő beléptetni a cégedet a Smart Company cégek közé!

A kényszer felgyorsította a cégek digitalizációs fejlesztéseit. Amit addig halasztottunk, rohamszerűen bepótoltunk. Kiderült, hogy nem csak a gyártási, szervezeti folyamatokat lehet automatizálni, hanem a kommunikációt, az információáramlást, és még az ügyfélkezelést is. Rengeteg költség vált köddé. Nem utaztunk, nem pazaroltunk órákat meetingekre, minimálisra csökkentettük a döntési szinteket, a kontroll humán szükségletét.

A vállalati szervezetbe beépített technológiák, az innovativitás, az  alkalmazkodóképesség, a változásokhoz, krízisekhez idomulás gyorsasága biztos recept a fennmaradáshoz még világgazdasági válság esetén is. 

A BKIK – PP Konferenciaközpont előadói számos új, nagyon bevált megoldást mutatnak be, bebizonyítva, hogy nem csak a nagyoknak hoz hasznot a technológia-fejlesztés.

smart800x210

Smart Company – 2020

Víruskrízis ellen csak okosan!

p

Időpont: 2020. október 21. szerda, 9.30–16.00

Helyszín: élő videókonferencia (7 napig visszanézhető)

 

Tedd gyorsan okossá a cégedet, hogy derekasan állja a vírustámadást!

Nem is hinnéd! Rengeteg költség válik köddé a technológiák bevezetésével.

Az okos cég azonnal alkalmazkodik a változásokhoz, krízisekhez.

p

A résztvevők között menedzserszűrés programot sorsolunk ki!

p

 

Program

9.00–­ Videóközvetítésbe jelszóval bekapcsolódás

9.30–10.00 Digitális transzformáció. Versenyben a járvánnyal.
Vityi Péter ügyvezető, Kürt Akadémia

10.00–10.25 A valóság virtuális leképezése. Így találkozunk a „szép új világban”!
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft.

10.25–10.50 A gyártásdigitalizáció legfontosabb szabálya.
Masa Attila fejlesztésvezető, Robot-X Hungary Kft.

10.50–11.15 Mezőgazdaság 4.1 – Dimenzióváltás az agráriumban.
Dr. Balla István stratégiai főigazgató-helyettes, NAIK (Agrárgazdasági Kutatóintézet)

11.15–11.40 Hatékonyságnövelő telekommunikációs megoldások.
Bodorkós Balázs termékmenedzser, Invitech ICT Services Kft.

11.40–12.10  Konzultáció a facebook zárt csoportban, szünet

12.10–12.35 Amikor a dokumentumkezelés beköltözik a lakásunkba. A Covid hatása az ügyvitel digitalizációjára.
Bardóczy Gergely értékesítési igazgató, DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

12.35–13.00  A legmegbízhatóbb munkatárs. Építs az adatokra!
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

13.00–13.25 Nem lehetsz okos, ha nincs hatékony adatkezelés, adatbizonság és adatfeldolgozás.
Loss István 
a Spinoff és Startup Egyesület Informatikai szakosztályának vezetője. Védelem Holding Zrt.

13.25–13.50 Folyamat alapú cégszervezés és működtetés.
Szederkényi Zsolt ügyvezető  xFLOWer Csoport

13.50–14.20 Konzultáció a facebook zárt csoportban, ebédszünet

14.20–14.45 A szakemberek megtartása a siker egyik kulcsa. Hogyan tartsam meg őket, akár veszteség nélkül?
Domokos Olivér prémium vállalati tanácsadó Klassis Z Kft.

14.45–15.10 A vírus utáni világ.
Dr. Rácz Gábor az MPRSZ örökös tagja

15.10–15.35 Egyszerű automatizáció mindenkinek.
Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

15.35– Konzultáció a facebook zárt csoportban

Figyelem! Az előadókkal személyes konzultációs lehetőség a konferencia Facebook zárt csoportjában. A videóközvetítés aznap és még 6 napig visszanézhető!

p

p

Az élő videókonferencia részvételi díja 14.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen és facebook zárt csoportban).
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;
  • a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig használatát.

p

button_regisztracio

p

Jelentkezés a KKV-AKADÉMIA  2020 őszi konferenciáira

6 témában 90 előadás akár 30 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

 

Részvételi díj

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)


1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa


Helyszínen részvétel earlybird kedvezményes részvételi díja: 12 000 + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),

  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),

  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Élő videókonferencián részvétel earlybird kedvezményes díja: 14 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,

  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.


A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 



Részvételi feltételek


  • A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  • A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  • Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  • Lemondástcsak írásban (e-mailen) fogadunk el  a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  • Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  • Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapokban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  • A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  • Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni

  • Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail:konferencia@ppkonferencia.hu



Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)

Országos élő videókonferencia. (7 napig visszanézhető!)

További konferenciák