Támogatási dömping az agráriumnak!

Kicsiknek, nagyoknak bőven jut!

2024. március 7.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Az Unióval Közös Agrártámogatási Program (KAP) idén februártól már ontja a jobbnál jobb támogatásokat.

Idén összesen 11 program 69 pályázatára lehet jelentkezni támogatásért az agrárium és élelmiszerfeldolgozó-ipar majd minden területéről. 

2027-ig az agrárium teljes megújulása, változásállósága várható a 2900 milliárd forint keretösszegű, uniós és hazai pénzből összerakott támogatástól. 1500 milliárd jut gazdaságfejlesztésre, 1000 milliárd pedig a zöld jövőre.

A konferencián ismertetjük a már kiírt pályázatok részletes feltételeit, s mellette az egész éves menetrendet, pályázatkiírási címeket is.

Rendkívül változatos és nagyon előnyös intenzitású pályázati kiírásokra számítsunk!

Előre készüljünk fel! A sikeres pályázathoz sokat segítenek előadóink friss, exkluzív információkkal!

Éppen időben vagyunk! Az elmúlt 2 év piaci zavarai miatt meg kell erősíteni a szektor szereplőink alkalmazkodóképességét, több lábon állását, termelési szerkezetük diverzifikálását.

Várjuk a kis, közepes és nagy agrárvállalkozókat, vállalatokat, élelmiszeripari tevékenységet folytató cégek vezetőit, pénzügyeseit. Mindannyian tudjuk, hogy a legelőnyösebb fejlődési lehetőség a gazdák, vállalkozók, vállalkozások számára a támogatásokból lehetséges.  

Meghosszabbítottuk a kedvezményes regisztrációt!

Támogatási dömping az agráriumnak!

Kicsiknek, nagyoknak bőven jut!

 

Időpont: 2024. március 7. csütörtök, 10.00–13.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek időpont: március 8. péntek, 12. órától március 17.-ig jelszóval

 

2900 milliárd forint támogatási keret. Ebben az évben 69 pályázati kiírás!

Az agráriumban és élelmiszeriparban vállalkozók nagy esélye a váltásra!

Előre készüljünk fel! Az ez éves pályázati naptárt is megmutatjuk!


Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program
Regisztráció a helyszínen: március 7. csütörtök, 9.30-tól
Regisztráció távolról résztvevőknek: március 8.-tól március 17.-ig


10.00–10.40 Érkeznek a pályázatok az agrárium számára!
Nem szabad késlekedni, nincs sok idő a felkészülésre!
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

10.40–11.10 Kedvező, kamattámogatott hitel a mezőgazdaság számára is elérhető. De milyen feltételekkel?
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.(P)

11.10–11.40 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal

11.40–12.10 Plenáris kérdésekre válaszadás
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

12.10–12.40 Csökkentse költségeit, növelje hatékonyságát! Milyen energetikai fejlesztések kedvezhetnek gazdaságának?
Kószó Ádám energetikai szolgáltatás koordinátor, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

12.40–13.00 Személyes konzultáció az előadókkal

(P)
A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

 


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

12 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet