Webáruházi trendek – 2020

Csak az e-kereskedelemnek van esélye?

2020. április 16.

élő videókonferencia

Tematika nyomtatása

 Amíg vírusveszély van, áttértünk a videókonferenciákra!
Nem kell ott lenned, hogy ott legyél!
Ráadásul visszanézhető 7 napig!

Ha van a cégednek webes értékesítése, e-commerce tevékenysége, azonnal helyezzétek át a teljes vevőkiszolgálásotokat a netre! Ha nem volt ilyen, villámgyorsan szervezzétek meg! A cég túlélését jelenti a járványkatasztrófa idején. Nem kevés beruházást, átalakítást kell elvégezni, de nincs más megoldás. Az áru csomagolása, eljuttatása a megrendelőhöz, a fizetési rendszer teljes átalakítása nagy próbatétel, de nem megoldhatatlan.

Új vásárlók tömegével kell számolni, olyanokkal, akik egyáltalán nem gyakorlottak az online vásárlásokban. A marketing és a leegyszerűsített, átlátható, gyors és kényelmes megrendelés, áruátvétel hatalmasra növő igényét éljük meg hosszú hónapokig. Azután pedig biztosan nem lesz visszarendeződés.

A vásárlók megmaradnak, ha sikerült jó élményeket szerezniük

Várjuk az élő videókonferenciára a webáruházakat üzemeltető vállalkozások döntéshozóit. Segítünk felkészülni a váratlan, elemi erejű változásokra!

Webáruházi trendek – 2020

Csak az e-kereskedelemnek van esélye?

Élő videókonferencia

Időpont: 2020. április 16. 9.30-15.00

Helyszín: élő videókonferencia (A konferencia 7 napig visszanézhető!)

p

Az online kereskedelem nem tiltott, sőt! Ajánlott.

Helyezd át, akár a teljes vevőkiszolgálást villámgyorsan a netre!

Kulcskérdés az áru eljuttatása a vevőhöz.

p

Program

9.30–9.40 Moderátori felvezető

9.40–10.10 Személyre szabott kereskedelem. Hogyan adunk el és vásárolunk 2020-ban?
Nagy Sándor elnök, Ecommerce Hungary

10.10–10.35 Hol áll az e-kereskedelem a térfoglalásban? És a hazai piaci szereplők?
Madar Norbert üzletágvezető, GKI Digital

10.35­–11.00 A webshoplogisztika paradigmaváltásának kora.
Rácz Péter ügyvezető, Complexpress Logisztika Kft.

11.00–11.25 Dropshipping – nincs saját áru, és logisztika. Fullfilment – van saját áru, nincs logisztika. Melyiket érdemes választani?
Perényi András tulajdonos, Dropshippy, Webshippy,

11.25–11.55  Pihenő

p

11.55–12.15 Felkészültél már a PSD2 azonnali átutalás rendszerére? Nem olyan könnyű, mint gondolnád!
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway

12.15–12.35 Rajongók és vevők termelése 4+4 lépésben. Automatizált vevőgyár webshopoknak.
Csepregi Balázs ügyvezető, SalesAutopilot

12.35–12.55 Érdeklődők szerzése tömegesen a honlapon. Az eredményes eDM.
Jagodics Rita ügyvezető igazgató, Kereskedelmi Marketing Trendek

12.55–13.15 Webshopok kibervédelme. Kihívások, kockázatok, megoldások.
Gerner Viktor 
technológiai szaktanácsadó, Invitech ICT Services Kft.

13.15–13.40 Pihenő

 

13.40–14.00 Terméktrendek 2020-ban.
Mezei Zsanett webáruház indítási szakértő, Shoprenter

14.00–14.20 Virtuális és valóságos boltok összekapcsolása. Offline-online variációk a gyakorlatban.
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup

14.20–14.40 A kosárelhagyás okai és ellenszerei.
Pál Judit marketingvezető, Optimonk

14.40–15.00 A marketingköltéseken tényleg spórolhatsz? Google-Shopping.
Molnár Tamás ügynökségi vezető, EAZY Digital

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

élő videókonferencia