Smart Company – 2021

Kis céget is csak okosan!

Időpont: 2021. október 14. , Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.

Nagyon megokosodtak a kkv-k a pandémia kényszere alatt. A kkv smart companyk (KSC), okos cégek száma nagyságrendekkel nőtt. Bebizonyosodott, hogy nem tőkeerő kérdése a fejlett technológiai alapra váltás. A válság alatt okossá váló cégek nagyon jó döntést hoztak. Könnyebben átvészelték a válságot, mint a hagyományos intelligenciájúak és stabilan állják az újabbnál újabb hullámokat. Miért? A gyors technológiaváltás, a digitális beruházásokra koncentrálás mellett, a túlélés kényszerében óriási tempóban tértek át a folyamatban, komplex, összekapcsolt rendszerben működésre. Gyorsan megértették, hogy a cég csak egyforma technológiai fejlettséggel felszerelt egységek hálózatban működtetésével maradhat talpon.
Megtapasztalhatták, hogy az automatizálás, a robotizáció és a digitalizáció nem csak a nagyok privilégiuma.
Aki még nem tette meg, dobja ki
gyorsan a régit, a fejlett és fejletlen részek egymástól elkülönült működtetését. Hozza egy technológiai szintre és kapcsolja össze a könyvelést, az értékesítést, a pénzügyeket, az irányítást, az irodai adminisztrációt, a gyártást, marketingkommunikációt, ügyfélszolgálatot!
Még nem késő erre az útra térni, melynek eredménye egy stabil, válságálló, rugalmas, alkalmazkodóképes. és nem utolsósorban nagyságrendekkel hatékonyabban működő cég.

Kkv-döntéshozóknak szólunk. Szakértő és tapasztalt, cégeket irányító  előadóinktól ismerje meg és azonnal építse be vállalata üzletvitelébe, gondolkodásába a legújabb „okos” trendeket. Megéri a napot ráfordítani! Sehol nem megszerezhető tudások egyben, egy nap alatt a Smart company konferencián.

Earlybird kedvezménnyel indulunk!

800x210

Smart Company ­– 2021

Kis céget is csak okosan!

 

 Időpont: 2021. október 14. 9.30–17.00

Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.

Részvételi lehetőségek: helyszínen, távolról és mindkettőn.

 

Csak egyforma technológiai fejlettségű részekkel működhet jól a céged!  

A részek összekapcsoltságával elérheted a válságimmunitást. Tedd meg! 

A kis cégek versenyelőnye a hatékonyságban és nem a sok pénzben van!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!

Siessen a hely foglalásával, a létszám korlátozott!

Helyszínen kívül választhatja a videóközvetítést vagy mindkettőt!

 

Program 

9.00–tól:  Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítéshez 

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető felvezetője 

9.35–10.00 Komplex, folyamatba szervezett, minden részben smart. Csak ez hatékony!
Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Csoport 

10.00–10.20 A beépített innovativitás. Hogyan valósítsuk meg? 
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa System 

10.20–10.40 Az okos cég 5 fő szabálya.
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft

10.40–11.10 Kutatás-fejlesztés és az utána járó kedvezmények a szoftverfejlesztés és digitalizáció területén.
Szmollár Katalin osztályvezető, SZTNH K+F Innovációs Osztály 

11.10–11.30 A legmegbízhatóbb munkatársÉpíts az adatokra!
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft 

11.30–12.00 Kávészünet, konzultáció az előadókkal 

12.00–12.20 Mi a cégek jövője a virtuális világban?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft. 

12.20–12.40 Szoftverrobotok az emberek szolgálatában. Érted dolgoznak, nélküled!
Balog Tamás szolgáltatás menedzser, Goodroid – Goodwill Cégcsoport 

12.40–13.00 Jelenlét, távollét okosan! A home office napi munkaszervezési és adminisztrációs feladatai.
Danyi József, ügyvezető, Ixenit Kft.

13.00–13.20 Az elektronikus aláírás gyakorlati és jogi kérdései.
Pajor Dávid ügyvéd 

13.20–13.40 Téma és előadó egyeztetés alatt 

13.40–14.20 Ebédszünet, Konzultáció az előadókkal 

14.20–14.40 Az online tér is lehet személyes. 
Személyi László ügyvezető, Future Now 

14.40–15.00 A GDPR várható új szabályozásai (ePrivacy, AI) szabályai és gyakorlatai az adatvezéreltséghez kapcsolódóan.
dr. Domokos Márton,a DIMSZ Adatvédelmi és Adatbiztonsági Tagozatának vezetője, szenior tanácsadó, CMS CameronMcKenna Nabarro ügyvédi iroda 

15.00–15.20 A robottechnológia alkalmazásának realitása kis cégekben.
Dr. Sántha György elnökségi tag VTMSZ 

15.20–15.40 Irodai ügyvitel, adminisztráció okos módon.
Az okosok integrált vállalatirányítási rendszerének jellemzői. Így válaszd ki!
Téma és előadó egyeztetés alatt 

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal 

15.50– 16.50 Grátisz networking program a helyszínen résztvevőknek

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

p
Earlybird kedvezménnyel indulunk!

A helyszínre kérjük, hozza magával a védettséget igazoló okmányát!

PP - Konf - Részvételi díjak_nagy

button_regisztracio

 Figyelem!

  1. Személyes részvételt is tartalmazó jelentkezést csak a kormány aktuális rendelkezéseit figyelembe véve fogadunk. Ha az aktuális szabályok előírják, csak védettségi igazolvánnyal rendelkező személyek tartózkodhatnak a helyszínen. Ilyen jellegű korlátozások nélkül természetesen oltást igazoló dokumentumok nélkül látogathatók a PP konferenciák.
  2. Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
  3. Helyszíni rendezvények tiltása esetén a megváltott jegyek automatikusan érvényesek az élő videókonferenciára, annak összes jogosítványával együtt. Regisztrációt lemondási időn túl a kormányzati tiltásra hivatkozva nem fogadunk el, ugyanis a meghirdetett konferenciát minden körülmények között megtartjuk. Erről és a díjkülönbségekről a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.

__________________________________________________

Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2021 II. féléves konferenciáira!

 11 üzleti témában akár 35 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!

 Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

 P

rendezok

Kiemelt Szakmai támogató:
sztnh
Szakmai támogatók:

szakmai tám.

Prezentációt tartó támogató:

ixenit_logo_tagline_A4_CMYK

kiemelt szakmai partner_opten1

 Szakmai partnerek:

Future-now-logo-XL

szkk_logo_c_fekvo

mediatamogatok

 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát!
8. A kormány aktuális rendelkezései szerint, ha a konferenciákon való részvétel védettségi igazolványhoz kötött, a rendezvényszervező kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.
9. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínesre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.


A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.

A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.



Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Fontos tudnivaló rendezvénytiltás esetén!


1. Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.


A helyszínen személyes részvételi díjat fizetők esetében a catering-szolgáltatást a közvetítéshez való hozzáférés technikai díja váltja fel. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.


A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

A helyszíni rendezvények tiltására, ellehetetlenülésére hivatkozva lemondást nem fogadunk el. A konferencia programján távoli részvétel teljesített szolgáltatásnak számít.


2. Helyszíni részvétel esetén a kormány erről szóló rendeletének visszavonásáig a rendezvény szervezőjének, lebonyolítójának kötelessége és felelőssége elkérni a helyszínre érkezők védettségi igazolványát, illetve személyi igazolványát, mellyel résztvevő igazolni tudja, hogy védett a vírus ellen.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu



BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.

Regisztrációs űrlap

Cégforma / magánszemély / egyéb*:
Hivatalos cégnév*:

Cég székhelyének pontos címe:
Irányítószám*:
Település*:
Utca, házszám, emelet, stb.*:
Éves forgalom millió Ft-ban:
Szervezet tevékenységi köre:
Szervezet létszáma:

Számlázási adatok:
Vevő neve* (számlázáshoz):
Irányítószám* (számlázáshoz):
Település* (számlázáshoz):
Utca, házszám, emelet, stb.* (számlázáshoz):
Adószám*:
- -
Kapcsolattartó neve* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó e-mail cím* (számlázáshoz):
Kapcsolattartó telefon: (számlázáshoz)
Részvételi díj*:

Honnan hallott a konferenciáról?
Résztvevők száma
Résztvevők:

Kérem töltse ki a résztvevő(k) adatait, majd felvitel után nyomjon az Adatok jóváhagyása gombra.

Résztvevő:
1/1
Résztvevő neve*:
Beosztás*:
E-mail cím*:
Telefon*:
Fax:
Mobiltelefon:

Amikor az utolsó résztvevő adatait is jóváhagyta, kérem a következő kérdésekre még válaszoljon és kattintson a Regisztráció elküldése gombra.

Megjegyzés:

Fizetés módja*:
A regisztrációs adataival kapcsolatos további adatkezelési tájékoztatónkat itt találja.
A kártyás fizetés szolgáltatója:

További konferenciák

Cégöröklés

okt
07

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (Szentmihályi út 171. 3. emelet.)