Smart Company – 2021

Kis céget is csak okosan!

2021. október 14.

BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.

Tematika nyomtatása

Nagyon megokosodtak a kkv-k a pandémia kényszere alatt. A kkv smart companyk (KSC), okos cégek száma nagyságrendekkel nőtt. Bebizonyosodott, hogy nem tőkeerő kérdése a fejlett technológiai alapra váltás. A válság alatt okossá váló cégek nagyon jó döntést hoztak. Könnyebben átvészelték a válságot, mint a hagyományos intelligenciájúak és stabilan állják az újabbnál újabb hullámokat. Miért? A gyors technológiaváltás, a digitális beruházásokra koncentrálás mellett, a túlélés kényszerében óriási tempóban tértek át a folyamatban, komplex, összekapcsolt rendszerben működésre. Gyorsan megértették, hogy a cég csak egyforma technológiai fejlettséggel felszerelt egységek hálózatban működtetésével maradhat talpon.
Megtapasztalhatták, hogy az automatizálás, a robotizáció és a digitalizáció nem csak a nagyok privilégiuma.
Aki még nem tette meg, dobja ki
 gyorsan a régit, a fejlett és fejletlen részek egymástól elkülönült működtetését. Hozza egy technológiai szintre és kapcsolja össze a könyvelést, az értékesítést, a pénzügyeket, az irányítást, az irodai adminisztrációt, a gyártást, marketingkommunikációt, ügyfélszolgálatot!
Még nem késő erre az útra térni, melynek eredménye egy stabil, válságálló, rugalmas, alkalmazkodóképes. és nem utolsósorban nagyságrendekkel hatékonyabban működő cég.

Kkv-döntéshozóknak szólunk. Szakértő és tapasztalt, cégeket irányító  előadóinktól ismerje meg és azonnal építse be vállalata üzletvitelébe, gondolkodásába a legújabb „okos” trendeketMegéri a napot ráfordítani! Sehol nem megszerezhető tudások egyben, egy nap alatt a Smart company konferencián.

Smart Company ­– 2021

Kis céget is csak okosan!

 Időpont: 2021. október 14. 9.30–17.00

Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.

Részvételi lehetőségek: helyszínen, távolról és mindkettőn.

 

Csak egyforma technológiai fejlettségű részekkel működhet jól a céged!  

A részek összekapcsoltságával elérheted a válságimmunitást. Tedd meg! 

A kis cégek versenyelőnye a hatékonyságban és nem a sok pénzben van!

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!

Siessen a hely foglalásával, a létszám korlátozott!

Helyszínen kívül választhatja a videóközvetítést vagy mindkettőt!

 

Program 

9.00–tól:  Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítéshez 

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető felvezetője 

9.35–10.00 Komplex, folyamatba szervezett, minden részben smart. Csak ez hatékony!
Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Csoport 

10.00–10.20 A beépített innovativitás. Hogyan valósítsuk meg? 
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa System 

10.20–10.40 Az okos cég 5 fő szabálya.
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft

10.40–11.10 Kutatás-fejlesztés és az utána járó kedvezmények a szoftverfejlesztés és digitalizáció területén.
Szmollár Katalin osztályvezető, SZTNH K+F Innovációs Osztály 

11.10–11.30 A legmegbízhatóbb munkatársÉpíts az adatokra!
Gáspár László stratégiai igazgató, Cégmenedzser Kft 

11.30–12.00 Kávészünet, konzultáció az előadókkal 

12.00–12.20 Mi a cégek jövője a virtuális világban?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft. 

12.20–12.40 Szoftverrobotok az emberek szolgálatában. Érted dolgoznak, nélküled!
Balog Tamás szolgáltatás menedzser, Goodroid – Goodwill Cégcsoport 

12.40–13.00 Jelenlét, távollét okosan! A home office napi munkaszervezési és adminisztrációs feladatai.
Danyi József, ügyvezető, Ixenit Kft.

13.00–13.20 Az elektronikus aláírás gyakorlati és jogi kérdései.
Pajor Dávid ügyvéd 

13.20–13.40 Melyik kkv-k lesznek a digitális átalakulás nyertesei?
Balogh Levente kereskedelmi képviselő, Smartfront Kft.

13.40–14.20 Ebédszünet, Konzultáció az előadókkal 

14.20–14.40 Irodai ügyvitel, adminisztráció okos módon.
Szabó Ervin vezérigazgató, Kulcs-Soft Nyrt.

14.40–15.00 Az online tér is lehet személyes. 
Személyi László ügyvezető, Future Now 

15.00–15.20 A GDPR várható új szabályozásai (ePrivacy, AI) szabályai és gyakorlatai az adatvezéreltséghez kapcsolódóan.
dr. Domokos Márton,a DIMSZ Adatvédelmi és Adatbiztonsági Tagozatának vezetője, szenior tanácsadó, CMS CameronMcKenna Nabarro ügyvédi iroda 

15.20–15.40 A robottechnológia alkalmazásának realitása kis cégekben.
Dr. Sántha György elnökségi tag VTMSZ 

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal 

15.50– 16.50 Grátisz networking program a helyszínen résztvevőknek

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

p

A helyszínre kérjük, hozza magával a védettséget igazoló okmányát!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

BKIK Székház, Budapest, Krisztina krt. 99.