Csapatépítési trendek – 2023

Építs válságban is nyerő csapatot!

2023. február 2.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Nagy kihívások előtt állnak a céges csapatokat vezetők. Óriási problémahalmazban kell csodákat kihozniuk magukból és a csapatukból. A munkatársak térben (home office) és generációkban egymástól nagyon távol vannak. S mire összerázódnának már a fele felmond, s kezdődhet elölről az új tagokkal a csapatépítés. Manapság minden második munkatárs egy éven belül legalább egyszer munkahelyet vált. Az új munkatársak egyre romló minőségi színvonala csak „megkoronázza” a nehézségeket.  

A krízisek közben soha nem látott mértékben zúdulnak ránk a külvilágból, egyre erőteljesebb válságkezelést, innovációt, alkalmazkodást, változásképességet követelve a csapatoktól.  

Nem kis feladat ilyen nehezített körülmények között, folyamatos megújulás mellett 100 %-os életmentő, cégmentő tetteket kihozni a csapatokból.  

Hogyan építsünk nyerő csapatot a hatalmas nehézség közepette is?  

Várjuk a cégek első számú vezetőit és a csapatok, divíziók vezetői, akik tapasztalják az egyre fokozódó nehézségeket, hogy nem működnek már a régi csapatmegtartó technológiák. S valami egészen más világban és más emberi mentalitásokkal kell teljesíteniük. Előadóink gyakorlati segítségeket, tanácsokat adnak, amit akár már másnap hasznosítani tudnak kkv-döntéshozó résztvevőink.  

Csapatépítési trendek – 2023

Építs válságban is nyerő csapatot! 

 

Időpont: 2023. február 2. csütörtök, 9.30–16.30 

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet. 

Távolról résztvevőknek: 7 napon át az internetes oldalunkon jelszóval.

 

Gond van az együttműködéssel, motiváltsággal? Orvosoljuk időben! 

Pótolható az emberi érintkezés öröme? Nincs közösség nélküle! 

Hogyan oldjuk fel a generációk közötti kommunikációs nehézségeket? 

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program

9.00– Regisztráció a helyszínen és a távolról videón bekapcsolódóknak.

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–9.55 A csapatépítés kihívásai, amikor nem csak az irodából, hanem otthonról is dolgozunk. Hogyan integráljuk az új belépőket egy ilyen hibrid csapatba?
Kápolnás Vera alapító tréner, OFFICE@HOME

9.55–10.15 Döntésképes vezetők és cselekvő csapatok a BANI világban.
Cser Alexandra ügyvezető, Skilltogo Kft.

10.15–10.35 Több együttműködés, kevesebb energia!
Kosztra Balázs ügyvezető partner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.

10.35–10.55 Mit tegyünk, ha gond van a csapat egységében, együttműködésében?
Szabó Csaba vezérigazgató, Develor Zrt.

10.55–11.15 Éppen az első menedzsment csapatodat építed? Amikor már nem a tulajdonos irányít.
Krausz Zoltán vállalatépítési szakértő, Vállalatépítés.hu

 

11.15–11.45 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

 

11.45–12.05 Személyes márkaépítés cégen belül. Így is építheted a csapatod! Használd ki a csapatod szuperképességeit!
Bíró Nóra kommunikációs szakember, értékesítési tréner, Master of Sales Training (MOST)

12.05–12.25 Coaching eszközök vezetőknek. Túlélési eszköztár válság idején.
Borbély László executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

12.25–12.45 Nélkülözhetetlen csapatépítő-vezetői képesség válságos időkben. Érted-e motivátorok nyelvét?
Czagler Zsuzsa motivációs szakértő, VIP Coaching Center,

12.45–13.05 Új kollektív és szervezeti intelligencia.
Ruzsa Ágota szervezetfejlesztő, coach, Sol Intézet

13.05–13.25 Gondolatok a „Vezetők csapatáról”. Salzmann-féle „ÉPÍTEM A CÉGEM” mesterelme csoport.
Salzmann Zoltán vezetési tanácsadó, Salzmann&Partners

 

13.25–13.55 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal.

 

13.55–14.15 Hogyan tegyük hatékonnyá a pattanásig feszült munkatársakat?
Asbóth Hedvig life és business coach, mediátor

14.15–14.35 A nyerő csapat 2023-ban. Mekkora szerepe van ebben EQ-nak?
Nardai Brigitta ügyvezető, System Bridges Kft.

14.35–14.55 Vezető és csapat – kölcsönös nyomásból együttes teremtés.
Toldi  Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

14.55–15.15 Ne fesd az ördögöt a falra, de készülj a megjelenésére! A változás- és a válságmenedzselés megkülönböztetése a csapatműködésben.
Hegedűs Márta vezetési tanácsadó, ügyvezető, Homo Regius Tanácsadó Iroda

15.15– 15.35 Fából vaskarika, vagy az új jövő? Történetek és tanulságok egy 2 napos online csapatépítőről.
Szirtesi-Nagy Réka tréner, megoldásfókuszú coach, mediátor, a DFT-Hungária Zrt. szervezetfejlesztési igazgatója

 

15.35–15.50 Konzultáció az előadókkal

 

15.45–16.20 Networking különprogram

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!

15 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.