Munkaerő – 2017
Munkáltatók országos konferenciája
A munkáltatók országos konferenciájának fókuszában: a bérnövekedésből és munkaerőhiányból fakadó problémák, valamint az arra adható jó válaszok állnak.
A konferencián külön networking program várja az üzleti kapcsolatok bővítésében érdekelt döntéshozókat.
Munkaerő – 2017
Munkáltatók országos konferenciája
Fókuszban a bérnövekedés és a munkaerőhiány
Rendezők: BKIK – Piac & Profit
Időpont: 2017. február 23., csütörtök 09.30–15.20
Helyszín: Budapest, BKIK Székház, I. ker. Krisztina körút 99. 7. emelet
A BKIK IX. és XXVIII. Osztálya szakmai támogatásával.
Program
9.00−9.30 Regisztráció
9.30−10.00 Munkaerő-piaci helyzet – 2017. A munkaerőhiány okozta problémák a versenyszektorban. A kormány és az üzleti szektor válaszai a megoldásra.
Előadó: dr. Simon Attila István a Nemzetgazdasági Minisztérium munkaerőpiacért felelős helyettes államtitkára
10.00−10.20 Új trendek a munkaerő-keresésben és –megtartásban.
Előadó: Szűts Ildikó az OHE elnöke, a NEXpont Kft. ügyvezető igazgatója
10.20−10.40 A kis céget még a fluktuáció is húzza: hogyan küzdjünk meg a legjobb munkavállalókért KKV-ként.
Előadó: Csikós Nagy Katalin ügyvezető igazgató, HR Evolution
10.40−11.00 Merre tart a munkaerőpiac? Milyen a rugalmas munkaerő? A digitalizációs átalakulás, a social media kezelése.
Előadó: Toldi Gábor, a Social Talent partnere
11.00−11.30 Kávészünet
11.30−11.50 Ahol szívesen dolgoznak az emberek. A bevonás, a boldog munkavégzés, az innováció, a változásképesség, a flow megteremtésének receptje.
Előadó: dr. Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.
11.50−12.10 Forgatókönyvek munkaerőhiány esetére. Munkaviszony létesítése, megszüntetése munkaidő-beosztási módok, tippek.
Előadó: dr. Kéri Ádám ügyvéd/NILO-tag, Kovács Réti Szegheő ügyvédi iroda
12.10-12.30 VEKOP 8.11 Út a munkaerőpiacra. Létszámbővítés esetén, munkaadóknak bértámogatás/bérköltség támogatás.
Előadó: Szabolcsi Viktor projektmenedzser, Pest Megyei Kormányhivatal
12.30-12.50 A munkaerő kiválasztásban használatos tesztek, illetve kiválasztási szoftverek.
Előadó: Darmó Magdolna – szakmai ügyvezető igazgató – Consilium HR
12.50−13.10 Mi van, ha nincs elég jelentkező? Garantáltan működő online toborzási technikák!
Elődó: Nagy Gábor tulajdonos, OnlineToborzás.hu
13.10−14.00 Ebédszünet
I. Terem
A legjobb embert a legjobb helyre! Kiválasztás és megtartás
14.00−14.20 Megfelelő embert a megfelelő munkahelyre! Hogyan találjuk meg és válasszuk ki a legjobban hozzánk illőt?
Előadó: Sóti Anett társalapító, Dreamjobs
14.20−14.40 Munkaerő-krízis. Válságra megoldások a gyakorlatból. Rugalmas foglalkoztatás.
Előadó: Cserey Miklós szervezetfejlesztő (a Szervezetfejlesztők Magyarországi Társaságának elnöke), IFKA Iparfejlesztési Közhasznú Nonprofit Kft.
14.40−15.00 Össztársadalmi érdek a „Fordulat nyugdíj ügyben”. Munkaerő-megtartás az öngondoskodás ösztönzésével.
Előadó: dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ (Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének) elnöke
15.00−15.20 A munkaerő-kiválasztás és -megtartás legújabb módszerei, technikái. Megfelelő embert a megfelelő helyre! Kompetenciák, alkalmasság, képességek, készségek felismerésének módszerei.
Előadó: Vinkó Bence ügyvezető igazgató, EPAM Systems
II. Terem
A munkáltató eszköztára 2017-ben
14.00−14.20 Újdonságok a munkaerő motiválásában . Korosztályok, cégbrand, képzés, bér. Az elkötelezettség elérése.
Előadók: Venesz-Kormos Judit, az Elkötelezettség üzletág vezetője és György Máté, a Legjobb Munkahely Felmérés projektvezetője, Aon Hewitt Magyarország
14.20−14.40 A munkáltatót segítő eszköztár: hosszú távú videó marketing stratégia.
Előadó: Trib Gergő ügyvezető igazgató, Totalsight
14.40−15.00 Munkavállalók teljesítményértékelésének globális kihívásai. Sikeres hazai és nemzetközi példák.
Előadó: Vadász Attila ügyvezető igazgató, TcT Group
15.30−16.30 Különprogram
Különprogram
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking program hostessei az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
Részvételi feltételek
Konferencia regisztráció
Részvételi díj 18.000 Ft+Áfa
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második fő 10%-os kedvezménnyel, míg a harmadik személytől 30 %-os kedvezménnyel vehetnek részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
-
- egy éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció
a Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 9.000.- + Áfa
-
- Kizárólag a Munkaerő – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója vehet rajta részt!
-
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
-
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
__________________________________
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. február 10-ig. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását 2017. február 10-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, Krisztina körút 99.
További konferenciák
Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.
Van már ESG-d?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.
Növekedés okosan 2025
Recesszióban újratervezés!
2025. február 13.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégfinanszírozás 2025
Sorra nyílnak a pénzcsapok!
2025. február 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Zalaegerszeg
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. január 30.
Zalaegerszeg, ZVKIK Székház
KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.