Értékesítési trendek– 2023

Ami az árnál is fontosabb!

2023. január 19.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Hatalmas fordulat zajlik a sales-es gondolkodásmódban. Az ügyfélhűség a B2B-ban a legnagyobb értékké vált. Az árnál is többet számít a bizalom, az ügyfélhűség, a gondoskodó, törődő értékesítői magatartás, stílus.

A cégek egymás közötti eladásaiban a személyes ügyfélkezelés mindent visz. Hódítanak a speciális, személyre szabott ajánlatok. Az értékesítők szerepének nincs vége az eladással. Végig támogatják az ügyfelet a termék sikeres használatáig és azon túl is.

A technológia rohamos fejlődése és a hektikus életviszonyok miatt folyamatosan újítani kell a cég értékesítési stratégiáját is. Főként a B2C szegmensben van erre nagy szükség. Az eladás azonban az automatizáció, az omnichannelek, a közösségi média korszakában is csak értékesítő, pontosabban ügyféltámogató munkatársakkal a háttérben lehet eredményes.

A közösségi értékesítés csak a kapcsolatteremtésről, -építésről, -kezelésről szól.  A potenciális ügyfél a közösségi médiában is emberi kapcsolatra vágyik, arra, hogy a problémáit megoldják, megértsék.

Ilyen összetett szerepben helytállásban folyamatosan támogatni kell az értékesítő kollégákat, hogy ezeken a változásokon kiégés, frusztráltság nélkül, képességeik fejlesztésével átevezzenek.

Mert a feladat továbbra is a bevételek növelése, minél több portéka eladása. De vadonatúj módszerekkel.

A mindent megváltoztató új gondolkodásról hallhatunk rendkívül gyakorlatias előadásokat a 11. Értékesítési trendek konferencia előadóitól. Várjuk a cégek első számú és az értékesítési vezetőit, csapattagjaikat, a cégek ügyfélszolgálatosait, marketingeseit, adatbázis-szakértőit.

Értékesítési trendek – 2023

Ami az árnál is fontosabb!

 

Időpont: 2023. január 19. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín: Budapest BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet.

Távolról résztvevőknek: 7 napon át az internetes oldalunkon jelszóval.

 

A bizalom, az ügyfélhűség, a gondoskodás az árnál is fontosabb!

Az értékesítő új titulusa: ügyféltámogató. Vegyük elő ezeket a képességeket!

Az ügyfelek törődést, problémamegoldást vesznek, nem portékát!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program 

9.00– Regisztráció a helyszínen és videóközvetítésre bejelentkezés jelszóval 

9.30–9.35 Moderátori felvezetés 

9.35–10.00 Érték + érzelem + branding = sikeres értékesítés!
Kováts Péter, nemzetközi értékesítési és marketing igazgató, AnimalSoft Kft. 

10.00–10.25 Az értékesítők „gondozása” és fejlesztése. A készség- és képességfejlesztés irányai 2023-ban. 
Stremeny Gábor üzletfejlesztési igazgató, Develor Tanácsadó Zrt. 

10.25–10.45 Digitalizációs trendek az értékesítésben. Adatokból új ügyfél. Használd a big datát okosan! 
Dénes Vandaügyvezető tulajdonos, Open Online Kft. 

10.45–11.05 Adatbázis-építés, adatkezelés, listaépítés, eDM.
Bartal Iván partner, Oppenheim Ügyvédi Iroda 

11.05–11.25 A CRM irányváltása 2023-ban? Bevételnövelés az adatok finomhangolásából. 
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft. 

 

11.25–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal 

 

11.50–12.10 A test beszél. Ha olvasol belőle, előbb tudod meg az ügyfél döntését, rejtett gondolatait. Árulkodó jelek.
Bíró Nórakommunikációs szakember, értékesítési tréner, Master of Sales Training (MOST) 

12.10–12.30 Egyedi ügyféligények kinyerése a social mediából, de hogyan?
Klausz Melindaközösségi médiaspecialista (közösségi-media.com) 

12.30–12.55 A jó, a rossz és a visszautasíthatatlan ajánlat. Árképzés okosan!
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter 

12.55–13.15 Profit és mentálhigiéné? Igen!
Hegedűs MártaCMC – minősített vezetési tanácsadó, ügyvezető igazgató, Homo Regius Kft. 

13.15–13.40 Hihetünk-e egy trend egyetemességében? Szerezzünk bizonyosságot, hogy nyugodtan követhessük! 
Békési GáborHR partner, executive coach 

 

13.40–14.10 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal 

 

14.10–14.30 Ügyfélszerzés a LinkedInről – 2023.
Bende Máté ügyvezető, Pro\Lawyer Consulting 

14.30–14.50 Legyen ügy, küldetéstartalom az eladandó portéka mögött! Hassunk az érzelmekre, felelősségre!
Földi Miklós Dánielreklámpszichológus,neurokommunikációs szakértő 

14.50–15.10 UGC, avagy kommunikáljon az ügyfeled helyetted.
Sipos Zoltánügyvezető, Kreatív Kontroll Kft. 

15.10–15.40 Beszélgetés: Összehoznál valakivel? Üzletfejlesztés egy networking közösség tagjaként. Miért érdemes?
Dintsér Andrea, az MVÜK Női Vezetői Klubjának vezetője, Pataki Tünde ü
zletágvezető, Stratégiai és Kiemelt ügyfelek csoport , Invitech ICT Services Kft., Cserr-Madar Anita, ügyvezető, Multistone Center Kft.

 

15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal 

 

15.50–16.30 Networking Különprogram  

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

 

___________________________________________________________

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!

16 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.