Szavazz a cégcsoportra!

Alapítvánnyal vagy vagyonkezelővel?

2023. november 30.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Azért dolgoztál, hogy maradandó értéket teremts a cégeddel? Hogy megmaradjon a családnak több generáción keresztül is a biztonságos megélhetése? A jog már régen megteremtette erre a kedvező feltételeket. Akkor még mire vársz?

A cégformákban, csoportosulási struktúrákban ugyanis nagyon sok biztonságot növelő lehetőség van. Gazdasági válságok, infláció, szabályozóváltozások, piaci felborulások esetén a közvetlenül veszélybe került tevékenység nem rántja magával a többit, nem terül szét a kockázat a teljes cégrendszerre.   

Idén tömegesen alapítottak cégcsoportokat, hozzá családi vagyonkezelőket, alapítványokat a cégek, hogy még kihasználják a vagyon piaci értéken bevitelét vagyonkezelői szervezetekbe adómentesen.  

A szigorítás csak meggyorsította az amúgy is ésszerű döntést: a családi cégekkel generációkon keresztül is gondolkodást, s a gazdaság hektikusságának erősen kitett tevékenységekben levő vagyon biztonságba helyezését, cégcsoportba burkolva.

A cégcsoportban működésnek és vagyonkezelővel összekapcsolásának még számos előnye maradt adózásban, kockázatcsökkentésben, biztonságnövelésben egyaránt.  

Minden családi alapon gondolkodó cégtulajdonosnak érdemes kihasználnia, akár egy, akár több cége van. Rövidtávon és generációkon átlépve egyaránt.

Még jócskán akad olyan kis-, közép- és nagyvállalat, amely családi alapokon áll, s nem rendezte cégét, cégeit cégcsoportba. A PP-BKIK konferencián érdemes megismerni a jó gyakorlatokat. Színes, változatos megoldásokat, már kiforrott, bevált cégszerkezeteket, vagyonkezelési megoldásokat tárnak fel előadóink a legjobb megoldást kereső cégtulajdonosok számára.    P

Szavazz a cégcsoportra!

Alapítvánnyal vagy vagyonkezelővel?

Időpont: 2023. november 30. 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet.

Távolról résztvevőknek: december 1. 12 órától december 10.-ig jelszóval.

 

Még nem szerveztél cégcsoportot a cégedből? Mire vársz? Csak előnye van!

Vagyonkezelő is tartozik hozzá. Nem mindegy, melyiket választod!

A családi alapú vállalatoknak a legjobb formáció a vagyon rendezésére!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

9.00– től Regisztráció a helyszínen

Videón távolról jelszóval december 1. 12 órától december 10.-ig nézhető.

9.30–9.35 Demcsák Mária moderátor bevezetője

9.35–10.05 Kiforrott a gyakorlat szülte cégcsoportos variációk gyártóknak, kereskedőknek, szolgáltatóknak, kicsiknek, nagyoknak. Alapmodell és kiágazásai. Milyen vagyonelemek kerüljenek mindenképpen a vagyonkezelőhöz, amit kockázatos benne hagynunk a cégcsoport cégeiben?
Dr. Csővári István ügyvéd Csővári Ügyvédi iroda

10.05–10.20 A közönség kérdez, Csővári István válaszol

10.20–10.50 Mindegyik megoldásban segíthet a vagyonkezelő és a családi vagyonkezelés! Eseti-, üzleti bizalmi vagyonkezelésben vagy vagyonkezelő alapítványban gondolkodjunk? Mik az előnyök és hátrányok? 
Dr. Rosta István vezérigazgató-helyettes, CONFIDO Bizalmi Vagyonkezelő Zrt.

10.50–11.05 A közönség kérdez, dr. Rosta István válaszol

11.05–11.35 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal

11.35–12.05 Milyen társasági formában működtethető a cégcsoport vagyonkezelő tagja? Milyen eltérő szabályozások tartoznak e tevékenységhez? Milyen engedélyek kellenek az üzletszerű és a nem üzletszerű vagyonkezelésekhez, Családi vagy vagyonkezelői alapítványhoz? Egy cégből több cég. Kiválás, szétválás, összeolvadás. Divíziók külön cégbe rendezése.
Dr. Tömösvári Andrea ügyvéd, Tömösvári Ügyvédi Iroda

12.05–12.20 A közönség kérdez, dr. Tömösvári Andrea válaszol

12.20–12.50 A cégcsoporttá alakulás biztonsági, gazdasági és adóelőnyei. Csoportos áfa-alanyiság és társasági adózás előnyeinek kihasználása. A kapcsolt vállalkozások helyzete cégcsoport esetében.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

12.50-13.05 A közönség kérdez, Papp Tibor válaszol

13.05–13.40 Ebéd, konzultáció az előadókkal

13.40–14.40 Kerekasztal-beszélgetés az előadókkal és a közönséggel
Külön cégként működnek a cégcsoportba tartozó cégek. Erejük, nagyságuk nem adódik össze hivatalosan. És mégis! Amitől egybe tartoznak, az a mögöttük levő azonos tulajdonosi kör. Mit szónak ehhez a hitelezők, cégminősítők, a NAV és a jogszabályalkotók?
A beszélgetés résztvevői: Dr. Tömösvári Andrea ügyvéd, Tömösvári Ügyvédi iroda, Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt., Dr. Csővári István ügyvéd Csővári Ügyvédi iroda, Dr. Rosta István vezérigazgató-helyettes, CONFIDO Bizalmi Vagyonkezelő Zrt.

14.40–15.05 Milyen megnövekedett vagyoni kockázatokkal kell számolni, ha egy cégben van minden tevékenység? Cégkombinációk komplikált esetekre szabva. Miért véd meg baj esetén egy tulajdonosi szerkezet szempontjából is jól átgondolt cégcsoport?
Dr. Kovács István Attila vezető ügyvéd, Dean & St. Üzleti Tanácsadó Iroda

 

15.05– 16.00 Grátisz Networking Program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.