Digitális iroda – 2024

Emeld az IT-büdzsét! Nagyon megéri!

2024. április 11.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Gyökeres változáson mennek keresztül az irodai munkahelyek. Egy teljesen új igényű generáció érkezett a munkahelyekre, akiket máshogy kell kiszolgálni. A home office rendszer alapkövetelménnyé vált, tehát állandó tényezőként és nem ideiglenesen kell vele számolni. Többet kell a munkakörülményekre áldozni a nagy fluktuáció megakadályozása miatt.

A legnagyobb kihívás azonban a kiber- és adatbiztonság fenntartása!

A költségmegtakarításra törekvés lett a cégeknél az elsődleges. Többségük ezt az IT-büdzsé növelésével akarja rövid időn belül megoldani. 66 %-uk a szoftverfejlesztésben, az automatizálásban és a mesterséges intelligencia használatában látja a csodafegyvert!

2024 fókuszában az irodák erőteljesebb digitális alapokra helyezése áll a költségmegtakarítási hatása miatt.

Várjuk a kkv-döntéshozókat, az IT-vezetőket, a képzési szakembereket és a fejlesztőket, hogy előadóink új gondolkodásmóddal és új megoldásokkal segítsék törekvéseiket az irodai működés olcsóbbá és hatékonyabbá tételében.

Digitális iroda – 2024

Emeld az IT-büdzsét! Nagyon megéri!

 

Időpont: 2024. április 11. 9.30–15.50

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: április 12. 12 órától április 21.-ig jelszóval

 

A cégek többet költenek fejlesztésre. Azzal még többet spórolnak. Jó döntés!

Az adatbiztonság egyre nagyobb veszélyben van. Sürgős teendők várnak!

Sok jó megoldás, módszer van a költségek csökkentésére. Ismerjük meg!  

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program 

9.00-tól Regisztráció a helyszínen. 

Regisztráció videómegtekintésre: április 12. 12. órától április 21-ig jelszóval 

9.30–9.40 Moderátor felvezetője 

9.40–10.05 Céges és társadalmi digitális kitettségek a XXI. században.
Dén Mátyás András fintech-szakközgazdász, vezérigazgató, Proptech Digital Investment Zrt. 

10.05–10.30 Az EU AI Rendelete. A cégek feladatai az új szabályozásnak megfeleléssel.
dr. Domokos Márton szenior tanácsadó, CMS kordinátor, CEE Data Protection Practice, CMNO

10.30–10.45 Virtualizáció, online kommunikáció, kiszolgáltatottság. Kockázatok és válaszok, a felkészülés támogatása.
Eőry Csaba Örs vezérigazgató, DIMENTOR Zrt. 

10.45–11.10 Mesterséges intelligencia a hétköznapokban a hazai kisvállalatoknál.
Vicze Gábor, az IVSZ KKV Tagozat vezetője
(P)

11.10–11.40 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal

(P)
11.40–12.00
 Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass! HotDesk mobil applikációs megoldás a hibrid működésben dolgozó irodák számára.
Fábián Dóra értékesítési vezető, FERLING 

12.00–12.20 Mesterséges intelligencia a gyakorlatban. Hogyan formálják át a szoftverrobotok a kkv-k működését?
Tari Tamás értékesítési menedzser Goodroid Kft. 

12.20–12.30 Motiváció és hatékonyság – mindenkinek, mindenhol, egyszerre. 
Személyi László ügyvezető, Future-Now Consulting Kft. 

12.30–12.55 Az IT csapatokat érintő változások, trendek.
Hargitai Zsolt tesztelési tanácsadó, tesztmenedzser, oktató és minősített TMMi tesztelési folyamatfejlesztő, a TesterLab szakmai vezetője 

12.55– 13.25 Interaktív beszélgetés a digitalizáció, a mesterséges intelligencia és az emberek együttélésének korlátairól és előnyeiről. 
A beszélgetés résztvevői: Hargitai Zsolt, Személyi László, Fábián Dóra, Tari Tamás.
(P)

13.25–13.55 Ebéd. Személyes konzultáció az előadókkal

(P)
13.55–14.20
Hatékony csapatmunka? Bárhonnan! Digitális szervezetfejlesztés.
Szlezák Péter PMP | PMI-PBA, IT & Business Consultant, CEO  

14.20–14.40 Mitől eltérő a különböző generációk munkakultúrája? Hogyan lehet ezeket mégis harmonizálni? Fókuszban a Z-generáció.
Czagler Zsuzsa alapító, VIP Coaching Center

14.40–15.00 Ügynökök az irodában.
Radványi Miklós ügyvezető, Mynds.ai Kft.
(P)

15.00–15.15 Konzultáció az előadókkal 


15.15– 15.50 Grátisz Networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

7 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.