Fő a biztonság!
Hasznos tanácsok a cég biztonságos működésének erősítéséhez
2014. október 21.
A kötelező és azon felüli, tehát a működési kockázatok csökkentése érdekében időben meghozott biztonsági intézkedések a cég életét menthetik meg.
A bizonytalan gazdasági környezetben, a rengeteg hatósági előíráson, szabályokon túlmenően kell biztonságba helyezni a céget, a dolgozóinkat, az épületeinket, adatainkat, a vagyonunkat, a pénzünket, és saját magunkat is.
Ha nem érzi biztonságban cégét és magát minden területen, minden hatósággal, külső és belső veszéllyel szemben, akkor sok hasznos információt tudnak önnek mondani felkészült szakértő előadóink.
Fő a biztonság!
Hasznos tanácsok a cég biztonságos működésének erősítéséhez
Szakmai konzultáció kkv-vezetők számára
A BKIK IX. Bank, Biztosítás, Vagyonkezelés Osztály és a Piac & Profit közös rendezvénye
Időpont: 2014. október 21. (kedd) 10.00−15.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (I. ker. Krisztina körút 99.)
Program
Regisztráció 9.30-10.00
10.00−10.40 Objektumbiztonsági tudnivalók. Mire kell gondolni bármilyen épület, iroda, telephely, raktár, üzlethelyiség stb. tervezésekor, építésekor, milyen hatósági előírásoknak kell megfelelni? Az objektumok biztonsága érdekében kötelező és ajánlott megoldások, feladatok.
Előadó: Szabó Lajos okl. biztonságszervező mérnök, a REMOK alapítvány kuratóriumi elnöke
10.40−11.10 Vendéglátói, kereskedelmi célú tevékenységek végzésének alapvető előírásai (élelmiszer-felhasználás; raktározás, tárolás munkahigiénes szabályai; munkaruházat és egyéni védőeszköz alkalmazása stb.) Munkaügyi ellenőrzésnek és ÁNTSZ-előírásoknak megfelelő működés. Amikre nem is gondolnánk.
Előadó: Tóth Attila ügyvezető igazgató, Safe to Save Kft.
11.10−11.50 Vállalati adatokra leselkedő információvédelmi incidensek megelőzése, valamint a magánszféra hatása az üzleti adatvagyon védhetőségére. Fenntartható, magas szintű biztonság megteremtése a vállalat számítógép-hálózatán, külső és belső veszélyforrásokkal szemben.
Előadó: Szabó Loránd értékesítési vezető, CPSC, CSSA, itSun Security Kft.
11.50−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.10−12.30 Hackertámadások és védekezések üzleti szemszögből.
Előadó: Bogár Attila nConnect Hungary, az Alphasonic Kft. információbiztonsági partnere.
12.30−13.00 Jogi és adózási biztonság. Hogyan alakítsuk ki a cégstruktúrát a vagyon védelme érdekében.
Előadó: Kiss Gábor nemzetközi adómenedzser, Crystal World Wide Kft.
13.00−13.20 Mit tehetek, ha nem fizet a vevőm? – Biztonságos kintlévőség-kezelés. Hogy az elvégzett munkánk, kiszámlázott szolgáltatásaink, termékeink ellenértékére biztosan tudjunk számítani.
Előadó: Somodi Bernadett értékesítési vezető, EOS KSI Magyarország Inkasszó Kft.
13.20−13.40 Biztonság és motiváció Biztosítási megoldások a kis és középvállalkozások működésére leselkedő veszélyek ellen
Előadó: Hajas Gábor vállalati vagyonbiztosítási igazgató, Generali Biztosító Zrt.
13.40−14.00 Az ügyvezetői tévedés elleni védelem. Az ügyvezetők korlátlan felelősségében levő kockázat kivédése.
Előadó: dr. Illés Ádám, a Peterka & Partners LL.M partnere, magyarországi irodavezetője
14.00−14.40 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
14.40−15.00 Üzleti kézfogó
A rendezvényen résztvevők bemutatkozása szervezett rendszerben, névjegycserével. Üzleti networking.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
A KKV-AKADÉMIA 2014 őszi félév további témái, időpontjai:
- Okos eszközök üzleti célú használata. A jövő okos és virtuális üzletvitele (november 11. kedd)
- Bizalmi vagyonkezelés. Már működnek az intézmények a cégvagyon biztonságba helyezése érdekében (december 4. csütörtök)
- Tartalommarketing. A jó webes tartalom titka (december 16. kedd)
Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.
2. A KKV-AKADÉMIA utolsó négy konferenciájára együttes regisztráció esetén jelentős kedvezmény vehető igénybe! Részvételi díj: 10.000 Ft + áfa/rendezvény (összesen 40 ezer forint + áfa) Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy „utolsó négy konferencia kedvezmény”!
3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2024 – Debrecen
Ősztől vissza nem térítendő pályázatok!
2024. november 14.
Debrecen, HBKIK Székház
Vagyon és pénz. Gyarapítva jó!
Vagyonokosító cégtulajdonosoknak!
2024. október 29.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2024 – Szombathely
Ősztől vissza nem térítendő pályázatok!
2024. október 22.
VMKIK Székház, Honvéd tér 2.
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Ősszel 5 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.