Fő a biztonság!
Hasznos tanácsok a cég biztonságos működésének erősítéséhez
2014. október 21.
A kötelező és azon felüli, tehát a működési kockázatok csökkentése érdekében időben meghozott biztonsági intézkedések a cég életét menthetik meg.
A bizonytalan gazdasági környezetben, a rengeteg hatósági előíráson, szabályokon túlmenően kell biztonságba helyezni a céget, a dolgozóinkat, az épületeinket, adatainkat, a vagyonunkat, a pénzünket, és saját magunkat is.
Ha nem érzi biztonságban cégét és magát minden területen, minden hatósággal, külső és belső veszéllyel szemben, akkor sok hasznos információt tudnak önnek mondani felkészült szakértő előadóink.
Fő a biztonság!
Hasznos tanácsok a cég biztonságos működésének erősítéséhez
Szakmai konzultáció kkv-vezetők számára
A BKIK IX. Bank, Biztosítás, Vagyonkezelés Osztály és a Piac & Profit közös rendezvénye
Időpont: 2014. október 21. (kedd) 10.00−15.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház (I. ker. Krisztina körút 99.)
Program
Regisztráció 9.30-10.00
10.00−10.40 Objektumbiztonsági tudnivalók. Mire kell gondolni bármilyen épület, iroda, telephely, raktár, üzlethelyiség stb. tervezésekor, építésekor, milyen hatósági előírásoknak kell megfelelni? Az objektumok biztonsága érdekében kötelező és ajánlott megoldások, feladatok.
Előadó: Szabó Lajos okl. biztonságszervező mérnök, a REMOK alapítvány kuratóriumi elnöke
10.40−11.10 Vendéglátói, kereskedelmi célú tevékenységek végzésének alapvető előírásai (élelmiszer-felhasználás; raktározás, tárolás munkahigiénes szabályai; munkaruházat és egyéni védőeszköz alkalmazása stb.) Munkaügyi ellenőrzésnek és ÁNTSZ-előírásoknak megfelelő működés. Amikre nem is gondolnánk.
Előadó: Tóth Attila ügyvezető igazgató, Safe to Save Kft.
11.10−11.50 Vállalati adatokra leselkedő információvédelmi incidensek megelőzése, valamint a magánszféra hatása az üzleti adatvagyon védhetőségére. Fenntartható, magas szintű biztonság megteremtése a vállalat számítógép-hálózatán, külső és belső veszélyforrásokkal szemben.
Előadó: Szabó Loránd értékesítési vezető, CPSC, CSSA, itSun Security Kft.
11.50−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.10−12.30 Hackertámadások és védekezések üzleti szemszögből.
Előadó: Bogár Attila nConnect Hungary, az Alphasonic Kft. információbiztonsági partnere.
12.30−13.00 Jogi és adózási biztonság. Hogyan alakítsuk ki a cégstruktúrát a vagyon védelme érdekében.
Előadó: Kiss Gábor nemzetközi adómenedzser, Crystal World Wide Kft.
13.00−13.20 Mit tehetek, ha nem fizet a vevőm? – Biztonságos kintlévőség-kezelés. Hogy az elvégzett munkánk, kiszámlázott szolgáltatásaink, termékeink ellenértékére biztosan tudjunk számítani.
Előadó: Somodi Bernadett értékesítési vezető, EOS KSI Magyarország Inkasszó Kft.
13.20−13.40 Biztonság és motiváció Biztosítási megoldások a kis és középvállalkozások működésére leselkedő veszélyek ellen
Előadó: Hajas Gábor vállalati vagyonbiztosítási igazgató, Generali Biztosító Zrt.
13.40−14.00 Az ügyvezetői tévedés elleni védelem. Az ügyvezetők korlátlan felelősségében levő kockázat kivédése.
Előadó: dr. Illés Ádám, a Peterka & Partners LL.M partnere, magyarországi irodavezetője
14.00−14.40 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
14.40−15.00 Üzleti kézfogó
A rendezvényen résztvevők bemutatkozása szervezett rendszerben, névjegycserével. Üzleti networking.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
A KKV-AKADÉMIA 2014 őszi félév további témái, időpontjai:
- Okos eszközök üzleti célú használata. A jövő okos és virtuális üzletvitele (november 11. kedd)
- Bizalmi vagyonkezelés. Már működnek az intézmények a cégvagyon biztonságba helyezése érdekében (december 4. csütörtök)
- Tartalommarketing. A jó webes tartalom titka (december 16. kedd)
Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. Regisztráció rendezvényenként.
2. A KKV-AKADÉMIA utolsó négy konferenciájára együttes regisztráció esetén jelentős kedvezmény vehető igénybe! Részvételi díj: 10.000 Ft + áfa/rendezvény (összesen 40 ezer forint + áfa) Kérjük, hogy a Megjegyzés rovatba írják be, hogy „utolsó négy konferencia kedvezmény”!
3. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy részvételi díja minden fajta regisztrációs ár 50 %-a! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint egy éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.
További konferenciák
Új befektetési irányok 2025
A cégvagyon legjobb helye!
2025. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.

Hogy állsz az ESG-vel?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
