Csapatépítési trendek – 2024

Építs agilis csapatot!

2024. február 1.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Nem kis feladat hullámvasútban is nyugodtan, kreatívan alkotni tudó, egységes, erős csapatot formálni és tartani.

Covid, háború, infláció, recesszió, munkaerőhiány sújtotta éveken vagyunk túl. A változás- és alkalmazkodásképesség nagy igénybevételnek volt és van kitéve.

Túlterhelt, ideges, egzisztenciális félelem uralta emberekből kell egy felfelé húzó, agilis csapatot építeni. Miközben a csapattagok gyorsan cserélődnek.

Elő kell venni az egymásban bízás, az összetartozás, a lojalitás és az együtt küzdés eszköztárát. Ki kell hozni a csapatokból a közösségért munkálkodás prioritását. Az agilis hozzáállás most sokat jelenthet. 

A gyors döntéshozásra, az új külső adottságok azonnali adaptálására, az eszköztárak folyamatos cseréjére képes agilis csapat tagjai egymással is jól érzik magukat. Mert alkotó közegben, nyerő helyzetekben léteznek, ami örömet okoz.

Az őszinte, egymást tisztelő, problémamegoldásban egységes, mindent megbeszélő csapat ereje és identitása is megnövekszik.

A Csapatépítési trendek idei konferenciáját azoknak a kkv-döntéshozóknak, irányítóknak és középvezetőknek ajánljuk, akiknek felelőssége a munkahelyi csapatok eredményes működtetése a felgyorsult változások kezelésére.

Csapatépítési trendek – 2024

Építs agilis csapatot!

 

Időpont: 2024. február 1. csütörtök. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: február 2. 12 órától február 11-ig jelszóval.

 

A minden nehézséget megoldó, egységes, összetartó csapat csak nyerhet!

A közösségért munkálkodás prioritást kell, hogy kapjon. Ez a siker kulcsa!

Agilis csapatban, alkotó közegben dolgozni energianövelő örömforrás!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

Február 1. 9.00–tól regisztráció a helyszínen

Videón távolról jelszóval: február 2. 12 órától február 11.-ig nézhető.

 

9.30–9.35 Moderátor ismertetője

9.35–10.00 Kell egy csapat! Igen! De hogyan lesz belőlük csapat?
Hegedűs Márta vezetési tanácsadó, ügyvezető, Homo Regius Tanácsadó Iroda

10.00–10.25 Mitől lesz valóban több egy agilis csapat? És mit kell ezért tennem vezetőként?
Szmola Roland Skálázott Agilis módszertani szakértő, Methodology Architects Kft.

10.25–10.50 „Aki dudás akar lenni…” A vezető mint coach.
Borbély László executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

10.50–11.15 Mitől eltérő a különböző generációk munkakultúrája? Hogyan lehet ezeket mégis harmonizálni? Fókuszban a Z-generáció.
Czagler Zsuzsa alapító, VIP Coaching Center
(P)

11.15–11.45 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

(P)
11.45–12.05
Képzés és élmény kéz a kézben.
Bíró Nóra kommunikációs szakember, értékesítési tréner, Master of Sales Training (MOST)

12.05–12.25 A vezető energiája mindent visz! A pozitív energia és a teljesítmény összefüggései.
Cser Alexandra ügyvezető, SkillToGo Kft.

12.25–12.50 Agilitás minden áron? Mi dönti el, hogy milyen csapatra van szükségünk?
Kosztra Balázs ügyvezető partner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.

12.50–13.30 Bemutatkozók:

12.50–13.10 Paradigmaváltó Tréning – „a tréningek svájci bicskája”.
Bemutatja: Gergelyfy Gábor ügyvezető/tulajdonos, COGWHEEL Training & Consulting Kft.

13.10–13.35  Közös zenélés!
Egy törzs vagyunk?! Építs a kollégákból közösséget!
Bemutatja: Fehér Károly ügyvezető, Ethnosound Kft.
(P)

13.35–14.00 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal és interaktív zenélés.


14.00–14.25
A produktív és fejlődő csapat kulcs jellemzői: magas energia, pozitív érzelmek.
Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

14.25–14.50 A csapatnak egyet kell kommunikálnia. Beszélni, előadni tudni kell.
Demcsák Zsuzsa kommunikációs tréner, PP Konferenciaközpont Kft.

14.50–15.15 Inspiráció belülről és fentről. Rugalmas, innovatív, intelligens, harmonikus vezetés.
Ruzsa Ágota Éva coach-facilitátor, egyetemi oktató, SoL Intézet

15.15–15.35 Vezetőképzés, vezetői magatartások, kiválasztás, előre lépés.
Rácz Gábor, az MPRSZ örökös tagja

15.35–15.55 A csapatépítő rendezvények jogi kockázatai. Adatvédelem, balesetek, szabályzatok.
dr. Udvari Jesszika MBA, ügyvéd, budlegal Ügyvédi Társulás
(P)

15.55–16.10 Konzultáció az előadókkal


16.00–16.30 Grátisz Networking Program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

 

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

17 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet