Social Media – 2018

A romló elérések hatásos ellenszerei

2018. szeptember 6.

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Tematika nyomtatása

A ti elérési adataitok is folyamatosan romlanak? Szeretnéd megtudni, hogyan használd másként a Social Media felületeit a megváltozott, romló paraméterek mellett, sokkal eredményesebben? Mert még mindig a legolcsóbb hirdetési és marketing felület a Social Media. B2C-ben magasan vezet a Facebook, pedig az utóbbi időben az adatbotrány, az eredménytelenebb algoritmusa és a GDPR miatt megtépázódott a tekintélye. B2B-ben például a LinkedIn is nagyon feljött. S mire lehet használni a többi médiafelületet? Mivel helyettesítsük a GDPR által bezárt elérési lehetőségeket?

Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, blogolás. Hol legyünk jelen és hogyan?

Szeretnéd megismerni a Social Media legújabb, profitot hozó taktikáit és módszereit? Várunk ismét a Social Media nagy találkozóján, ahol azonnal alkalmazható legfrissebb nyerő módszereket, megoldásokat sajátíthatsz el a legjobb hazai social media szakértőktől.

Szerda reggelig regisztrálóknak kedvezménnyel, ismét: 12 000 Ft + áfa.

De csak két napig!

Megint új technikák, kezelések, gondolkodásmód az összes közösségi felületeken.

Van élet a Facebookon túl? Tanuljuk újra a beállításokat!

Segítünk a célcsoport sikeres követésében! Vadonatúj tudásokat adunk át!

 

Program

8.30–9.00 Regisztráció

9.10–9.30 Hogyan változtak az üzleti modellek a közösségi médiában? Hogyan alakítanak át korábban bevált üzleti lehetőségeket az új közösségi platform funkciók?
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió

9.30–9.50 Többe kerül és kevesebb emberhez jutunk el? Megváltozott Facebook hirdetési algoritmusra új célzások és stratégiák.
Előadó: Bonyhádi Gábor CMO, Codecool

9.50–10.10 Influencer-marketing. Már csak rajtuk keresztül lehet bármit eladni? Új intézmény megszületőben.
Előadó: Kéri Gábor digital managing partner, Hinora Marketing Group

10.10–10.30 Ne csak csináld, add is el! – Fejlesszük vállalkozásunkat!
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketingigazgató, K&H Bank Zrt.

10.30­–10.50 A számok nem hazudnak. A mérhető social media/influencer/content marketing.
Előadó: Boroznaki Gergő ügyfélkapcsolati igazgató, DIMSZ, Crane

 10.50–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.20–11.40 Instagram és YouToube praktikák.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab

11.40–12.00 A Messenger. Tündököl vagy bukási ágon van? A mobil, a Social Media és a Messenger együtt marketingcélokra.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting

12.00–­12.20 Márkaépítés a Social Mediában. Vigyázz, mert rombolás is bekövetkezhet!
Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, látványügynök, BrandBirds

12.20–12.40 Hogyan érjük el, hogy a célközönségünk interakcióba lépjen a cég közösségi oldalával?
Előadó: Berkes-Bognár Nikolett social media brand manager, Socialight

12.40-13.00 Hogyan lehet a social mediát piacmegismerésre és visszacsatolásra használni?
Előadó: Tornai István igazgató, Areté Marketing Coaching Kft.

 13.00–14.00 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

14.00–14.20 A chatmarketing technológiai fejlődés diktálta új eszköztára.
Előadó: Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

14.20–14.40 Milyen ma a jó poszt és hirdetés? Tartalom vagy forma. Mivel ragadod meg a figyelmet?
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll

14.40–15.00 A marketinges lehet jó blogger? Üzletet is előmozdító bloggerség a gyakorlatban.
Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista, kozossegi-media.com

15.00–15.20 Az adatvezérelt marketing, remarketing új technikái.
Előadó: Lukács Ádám József digitális üzletág-vezető, Hinora Marketing Group

15.20–15.40 A webáruházak mozgástere. Még mindig az ügyfélélmény, az érzelmekre hatás, a személyesség!
Előadó: Pál Judit marketingvezető, OptiMonk

 15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd
    • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Szerda reggelig ismét earlybird kedvezménnyel!

 

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. augusztus 24-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
      A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
      e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

1148 Budapest, Örs vezér tere 24.