Brandépítés – 2018

Híres legyél, ne hírhedt!

2018. december 13.

Budapest, The Experience Center, Szentmihályi út 171. Konferenciaterem, 3. em.

Tematika nyomtatása

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum,Brand a lelke mindennek! Különösen a mai világban, ahol a szabad véleménynyilvánítás terepe az internettel, social mediával rendkívüli méretűvé és összetetté vált. Ahol a szubjektív érzések, és tapasztalatok könnyen felülírják a tényeket, adatokat. A cégek vezetőinek, arcainak kommunikációs szakembereinek, de valamennyi munkatársnak meg kell tanulnia nem csak a brandet építeni, ami az egyik legfontosabb bevételszerző érték, hanem megtartani, figyelni, óvni védeni is.

Ismerje meg a legjobb szakértő előadóink jóvoltából a sikerességhez nélkülözhetetlen brandépítési, megtartási technikákat. Várjuk a cégvezetőket, döntéshozókat, a PR-, és kommunikációs szakembereket, marketingvezetőket.

A trendi brand 2018-ban is a bevételnövelésről szól, csak másként.

Ha nem figyelünk oda, pillanatok alatt elromlik a hírünk.

 

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

 9.30–9.50 A trendi brand 2018-ban.
Előadó: Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna ügyvezető, Brandtrend

9.50–10.10 Branded  stories. Tanulj  másoktól!
Előadó: Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.

10.10–10.30 Megtartóerő és a vállalati önismeret.
Előadó: Mezriczky László vállalati kommunikációs szakértő, Ispiro Consulting Kft.

10.30–10.50 Híres vagy hírhedt akarsz lenni? Nem mindegy! Mit tanultam meg Monica Lewinskytől?
Előadó: Ferling József alapító, Ferling Ügynökség

10.50–11.10 Mennyi profitot hozhat egy jó brand?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

11.10–11.30 Be Glocal! Employer Branding testre szabva.
Előadó: Kádár Balázs tagozatvezető, MPRSZ Employer Branding, Bindermann, HRCOM Kft.

11.30–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.50–12.10 A kommunikáció szerepe a kisvállalati márkaépítésben.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető, Kreatív Vonalak Kft.

12.10–12.30 Így legyél #brandes a közösségi felületeken!
Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, Brandbirds

12.30–12.50 Te vagy a márka! Építsd és kommunikáld!
Előadó: Tóth Tamás ügyvezető partner (Personal Brand Institute)

12.50–13.10 Hírhedtből elfogadottá. Brand-visszaépítés krízis után.
Előadó: Bőhm Kornél tagozatvezető, MPRSZ Kríziskommunikáció

 13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.50–14.10 Hogyan terjednek a pletykák? Jóra is lehet használni.
Előadó: Szvetelszky Zsuzsa pletykakutató, Ispiro Consulting Kft.

14.10–14.30 Brandkommunikációs eszköztár és felhasználása – bentről kifelé!
Előadó: Borbély László executive coach, tréner, SPA Tudásbázis Kft.

14.30–14.50 Tom és Jerry? Szereti-e egymást a PR-es és az újságíró?
Előadó: Lakatos Zsófia elnök, MPRSZ

14.50–15.10 A brand-életérzés. Az érzelmek meghatározó szerepe.
Előadó: Kovács Eszter ügyvezető, Skilltogo Kft.

15.10–15.30 A szerepléssel járó stressz leküzdésének technikái.
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner

15.30–15.50 Az etikus üzleti magatartás felértékelődése.
Előadó: Demcsák Mária az Üzleti Etikai Díj alapítója

15.50–16.10 Kockázatok és mellékhatások.  A brandépítés hiánya az e-kereskedelemben.
Előadó: Tornai István ügyvezető, Areté Marketing Coaching Kft.

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa.

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd
    • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. november 30. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
      e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Szentmihályi út 171.