Smart company – 2024

Jövőre még okosabban!

2023. október 12.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

A smart company nem attól okos, mert a legfejlettebb technológiák által vezérelt. Az az okos cég és okos iroda, amit folyamatosan egyre kevesebb költséggel sokkal hatékonyabban, jóval nagyobb árbevétellel, nyereséggel működtetünk.

Hogy ezt a bravúrt a kkv-k esetében mivel lehet elérni? Digitális, gépi, mesterséges és emberi intelligencia milyen keverékével? – Ez már a tevékenységünktől függő technikai és pénzkérdés.

A siker utolsó feltétele: válogassunk okosan a smart company-vá válás megvalósításához szükséges segítő eszközökből, módszerekből. 

Vannak még rések a céged, irodád pajzsán? Biztosan tudunk újat mondani. Előadóink bemutatják a közeli jövőt és az okosabbá válás új eszköztárát. Lehet még sok olyan technológia, módszer, új tudás, ötlet, amit cégünkbe, irodánkba beépítve megerősödik a piaci pozíciónk.

Az okosodás nem pénz kérdése!

Várjuk azokat a kkv-döntéshozókat, akik szeretnének egy rövid nap alatt megismerni új technológiákat, módszereket, melyek folyamatos fejlődésben tartják cégüket, ezáltal a versenyképességüket.

P

Smart company – 2024

Jövőre még okosabban!

 

Időpont: október 12. 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: a következő nap 12 órától + még 9 napig jelszóval

 

Okos az a kkv, amely folyamatosan erős tempóban növeli a hatékonyságát.

A technológiavezéreltség még önmagában nem tesz okossá. De ajánlatos!

Válasszunk okosan a gépi és az emberi intelligenciák kínálatából!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

 

Program

9.00– től Regisztráció a helyszínen

Videókonferencia jelszóval október 12. 12 órától október 22.-ig nézhető.

9.30–9.35 Demcsák Mária moderátor bevezetője

9.35–10.00 A digitálisan intelligens kkv rendkívüli változásképessége mint versenyelőny.
Vicze Gábor, az IVSZ KKV tagozat vezetője

10.00–10.20 Az okos cég felelősséget vállal a fenntartható fejlődésért. A felelősségvállalás cégértéknövelő.
Kerékgyártó Gábor, a BKIK gazdaságfejlesztési és szolgáltatási igazgatója

10.20–10.40 A smart company 5 szabálya: túlélés ha „minden egész eltörött”.
Személyi László ügyvezető, Future-Now Consulting Kft.

10.40–11.00 Milyen digitális megoldásokat és hogyan érdemes használni? A vállalatok digitális kitettségeinek veszélyei.
Dén Mátyás András fintech-szakközgazdász, vezérigazgató, Proptech Digital Investment Zrt.

11.00–11.20 5 feltétel, ami nélkül sosem lesz önjáró a vállalkozása.
Krausz Zoltán professzionális vállalatépítő, Vállalatépítés.hu

11.20–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.50–12.10 Az innováció kiterjesztése a gondolkodásmódra és vezetői, menedzsmenti rendszerünkre.
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa System 

12.10–12.30 Grafit vagy gyémánt? Hogyan befolyásolják a kapcsolatok, az emberi hálózatok egy szervezet eredményes és hatékony működését?
Kosztra Balázs ügyvezető partner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.

12.30–12.45 Egy lépéssel a jövő felé. A szoftverrobotok forradalma és hatása a modern munkafolyamatokra.
Sorger Gábor szakmai vezető, Goodroid Kft.

Bemutatkozók

12.45–13.05 Motiváció és hatékonyságnövelés adatalapú szoftveres támogatása.
Nagy Eszter
ügyvezető igazgató, Crosssec Solutions Kft.

13.05-13.25 SMART Company – SMART Finance.
Kelemen Kálmán tulajdonos, Spice Consulting Kft.

13.25–13.50 Ebédszünet, Konzultáció az előadókkal.

13.50–14.15 „Human. Technology. Better Together.” A mesterséges intelligencia átírja a cégstratégiát.
Kopcsó Balázs technológiai vezető, United Call Center

14.15–14.40 Mit érdemes teljes biztonsággal kiszervezni az AI-alkalmazásokhoz?
Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.

14.40–15.05 Építs az adatokra! A legnagyobb kincsünk kiaknázása és bevédése.
dr. Domokos Márton szenior tanácsadó, CMS kordinátor, CEE Data Protection Practice, CMNO

 

15.05–15.20 Konzultáció az előadókkal

15.15-16.00 Grátisz Networking Program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

 

Figyelem! Az Önök igényeihez igazodva változtattunk a részvételi feltételeken.

A PP Konferenciaközpont 2023 2. felében is hibrid konferenciákat rendez. Helyszínre és videón keresztül távolról is várjuk a résztvevőket, mint eddig. Ezen nem változtatunk. Óriási igény van mindkettőre. De egy kicsit jobban igazodnánk a legfrissebb üzleti tudásért hozzánk jövő konferencia-résztvevőink időbeosztásához.  

3 éves hibrid konferenciaszervezési tapasztalataink alapján azt látjuk, hogy aki aznap, a konferencia napján ráért, eljött a helyszínre, mert szeret társaságban lenni és szereti az élő előadás adta élményt. Aki nem ért rá aznap, illetve nagyon sok idejét és pénzét elvitte volna az utazási költség, kiszámíthatatlanabb volt előre az időbeosztása, egész napot nem tudott egyben rászánni a tanulásra, az a videón távolról részvételt választotta.

Az első nap nagyon kevesen kapcsolódtak be az élő videóközvetítésbe. A többség jobban preferálta a konferencia után másnap reggelre megszerkesztett videófilmet, amiben sokkal jobban és gyorsabban tájékozódott. De sokak számára kevésnek bizonyult a maradék 6 nap arra, hogy megnézzék utólag a konferenciák összes előadását, s kérték az idő meghosszabbítását. A kéréseket teljesítjük.

Min változtatunk?

Elhagyjuk a helyszínes konferencia aznap élőben közvetítését, de már másnap 12 órától, a profin megszerkesztett videófilmet 7 nap helyett 9,5 napig fent hagyjuk a konferencia oldalán. Ebbe az időintervallumba 2 hétvége is belefér. Az előadók prezentációit már a videóindulás előtt átküldjük. Nem csak nekik, hanem az előző nap élő konferencián részt vett helyszíneseknek is. Mindenki hamarabb jut hozzá az előadók elérhetőségeihez is, melyeket azért adtak át a résztvevőknek, hogy nyugodtan keressék őket a szakmai érdeklődéseikkel.

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 2. féléves konferenciáira!

6 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.