Irány az Egyesült Arab Emirátusok

UAE–Magyar Üzleti Fórum

2019. június 19.

Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, Örs vezér tere 24

Tematika nyomtatása

Mitől lett olyan népszerű üzleti irány az elmúlt két évben az Egyesült Arab Emirátusok (UAE)? Közöttük is annak legnagyobb városai, az óriási pénzügyi központok: Abu-Dzabi és Dubaj. Az  Emirátusok 7 emírség frigyének köszönhetően alakult meg a 70-es évek elején, ma pedig az egyik legsikeresebb és leggazdagabb ország.   A jó üzleti érzékkel megáldott üzletemberek már ott vannak a rendkívül igényes piacon, ahol nincs adó, de mégsem offshore terület. A világ egyik legnagyobb pénzügyi központja.

De mi van az olajbizniszen és a pénzügyi szolgáltatásokon túl?

Főként az új technológiákra van nagy kereslet. De az élelmiszerek, a járművek, a luxuscikkek gyártóinak, forgalmazóinak, az építőiparosoknak, az ingatlanbefektetőknek is van mit keresnie a migráns munkavállalókat nagy számban felszívó országban.

A világ és Magyarország is készül a 2020-as Dubai Világkiállításra. Ez lesz az a pillanat, amikor még jobbak az esélyek, mint bármikor!

Az Emirátusokat jól ismerő, ott gyakorlatot szerzett előadóinktól mindent megtudhat a rendkívül jó adottságú piacról, az adózási, jogi, cégalapítási, munkavállalói körülményekről, az ország üzleti kultúrájáról, az üzletkötés specialitásairól.

Gazdagság, nagy felvevőpiac, nincs adó.

Mire van kereslet az olajbizniszen és a pénzpiacon túl?

Export és helyi jelenlét. Mindkettő megéri.

 

A konferencia magyar nyelvű!

Program

Regisztráció: 08.30–

9.10–9.40 A hazai kkv-k üzleti kilátásai az Emirátusok piacán. 2020 Dubai Expo. Fő téma a víz!
Előadó: Takács Szabolcs az európai uniós politikák kialakításáért és koordinációjáért felelős államtitkár, a 2020-as Dubai EXPO kormánybiztosa, Miniszterelnökség,

9.40-10.10 Nincs olyan messze, hogy ne érné meg. Az Egyesült Arab Emirátusok (UAE), mint keresleti piac.
Előadó: 
Miklóssy Ferenc elnök, MKIK Közel-Kelet és Észak-Afrika tagozat.

10.10-10.40 1001 éjszaka jogi és adózási szemmel.
Előadó: dr. 
Magyar Csaba TEP – vezérigazgató, Okleveles Adószakértők Egyesületének alelnöke, Crystal Worldwide Zrt.

10.40–11.00 Élelmiszerexport, -kereskedelem. Nagy lehetőségek, de mivel?
Előadó: Dr. Riad Naboulsi ügyvezető, Kőröstej Kft.

11.00–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.30–11.50 Exportáljunk, de hogyan? Segítség itthonról.
Előadó: Lajtai Roland 
vezérigazgató-helyettes, HEPA – Magyar Exportfejlesztési Ügynökség

11.50-12.10 Exporthitelek és exportbiztosítás.
Előadó: 
Berki Viktor igazgató, EXIM

12.10-12.30 Az Emirátusok piaci lehetőségei és buktatói.
Előadó: Szabó Kinga Judit elnök, Emirates Business Club

12.30-12.50 Üzleti kultúra, szokások, kommunikáció, tárgyalási stílus. A nők fogadtatása üzleti környezetben.
Előadó: Novák Nóra tanácsadó, Dubai Connect

12.50-13.10 Hazai együttműködés az élhető városokért az Emirátusokban.
Előadó: Tóth István pénzügyi igazgató, Tungsram

13.10-13.30 Digitális bankolás és cégalapítás az Egyesült Arab Emírségekben. 
Előadó: Gyólai György vezérigazgató, QUANT Financial / Golden Trust Global

13.30–14.10 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.10–15.10

Interaktív Fórum az előadókkal

Üzleti környezetről, kultúráról, sikersztorik tanulságairól, tapasztalatokról, pénzről, segítségről a boldoguláshoz. 

Fórumrésztvevők:

Tóth István pénzügyi igazgató, Tungsram

Teremi Béla vezető szakértő, EXIM

Szabó Kinga Judit elnök, Emirates Business Club

Gyólai György vezérigazgató, QUANT Financial / Golden Trust Global

Nagy Béla marketing és PR manager, Kőröstej Kft.

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 12.000 Ft. + áfa
A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2019. június 7. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
      A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
      e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Örs vezér tere 24