Human & Technology

Válts technológiavezérelt cégszervezetre!

2024. szeptember 19.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

Élen jártok vagy követésben vagytok? Melyik a jobb pozíció a versenyben? Ezt ma már a cég digitális technológiai színvonala dönti el.

Csak egy út van felfelé. Kövessük az évtized törvényét! Építsünk technológia- és adatvezérelt céget! De hogyan? Folyamatos transzformációval! Így minden változásra azonnal képesek leszünk reagálunk.

Kidobott pénz hagyományos szervezeti struktúrában működő vállalkozásba fejlett technológiát beinvesztálni. Az MI és a digitalizáció nem tűri a divíziókra szétszabdaltságot.

Ha a cég nem képes gyorsan adaptálódni a váratlan piaci és szabályozási környezethez, azonnal a süllyesztőbe kerül.

El kell felejteni az eddigi szervezeti modellekről szóló ismereteinket. Az évtizedünk új, működőképes modelljei megérkeztek.  gondolkodásmódon alapulnak!

Kattintsuk át a fejünkben a cégvezetésről, -stratégiáról és a klasszikus cégszervezetről eddig követett szentírásokat!

Ma a cég és ember együttes változásképességében és az új technológiák folyamatos beemelésében található a siker kulcsa.  Ez az új normál!

Az a cég nyer, aki ezt az utat követi!

A PP-BKIK konferencia előadói megmutatják, hogyan kell a cég szervezetét technológia- és adatvezéreltté tenni, hogy azonnal tudjon minden váratlan változásra zökkenőmentes működéssel reagálni.  

Várjuk a mindig tanulásra képes, újdonságokat befogadó, piaci versenyben jobb pozíciót elérni akaró kkv-döntéshozókat, tulajdonosokat. Várjuk az ehhez szükséges technológiákkal, módszerekkel, a gondolkodásmód változtatásával foglalkozó cégeket, akik megmutatják hogyan, mivel lehet a legeredményesebben felépíteni az évtized modern, gyors adaptációra képes cégszervezetet.

Human & Technology

Válts technológiavezérelt cégszervezetre!

 

Időpont: szeptember 19. csütörtök 9.30–16.30

Helyszínen élőben: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról: szeptember 20. 12.00 órától szeptember 29-ig videón jelszóval. Tíz napon át.

 

A te céged hol áll a technológiavezéreltségben? Kövesd az évtized törvényét!

Ember és technológia együtt hatékonysági és versenyképességi előnyt hoz!

Jelentkezz Bemutatkozó előadásra, ha van ezzel kapcsolatos jó megoldásod!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 10 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

A Bemutatkozó támogatói státusz iránti érdeklődéseket várjuk a konferencia@ppkonferencia.hu levélcímen jelezni.

Kérésre küldjük a Bemutatkozó támogatói státusszal járó jogosítványról szóló tájékoztatót.

 

Program

9.00–tól regisztráció a helyszínen

Videón távolról szeptember 20. 12. órától 10 napig jelszóval.

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–9.50 Kidobhatjuk a szervezeti modellekről szóló tankönyveket?
Bőgel György professzor, CEU

9.50–10.15 Generatív MI helyzetjelentés: Mert kinek van szüksége eredeti gondolatokra, nem igaz? Technológiafejlesztési irányok 2024-2025.
Barta Gergő
Vezető Menedzser, Technológia & Transzformáció, Deloitte Magyarország

10.15–10.40 Tudás és technológia. Az eszközvagyon és szellemi vagyon aránya világszinten 17 – 83%. A tudás mindent visz.
Glósz Andrea
ügyvezető, Glósz és Társa System

10.40–11.00 A félelem megeszi a lelked? Az MI kísérőjelenségei és határai a szervezetekben.
Borbély László 
szervezetfejlesztő, üzleti coach, S.P.A.Tudásbázis Kft.

11.00–11.20 5 disfunctions of a system. – Avagy működik-e a Lencioni modell az IT-rendszereknél?
Hirsch Gábor
kereskedelmi vezető, Magyarország és Adria, Thales

 

11.20–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

 

11.50–12.20 Pódiumbeszélgetés
Új gondolkodásmódra kapcsolva! Egyszerűbb, mint gondolnánk!
Beszélgetőpartnerek: Bőgel György, Barta Gergő, Glósz Andrea, Hirsch Gábor

12.20–12.45 Az ember, mint érző lény. – A technika, mint segédeszköz. Kapcsolódási pontjaik a szervezet működésében.
Szatmáriné Balogh Mária 
munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft.

12.45–13.05 Az évtized modern vállalatának jellemzői.
Láncz Gábor
partner, Láncz & Partners Kft., a BKIK XX. Tanácsadás Osztály alelnöke

13.05–13.25 Emberi tényezőkön, nem a technológián múlik az új szervezeti modell sikere. Hogyan kezeljük a változással szembeni ellenállást?
Szlezák Péter
ügyvezető, System 32.

 

13.25–14.00 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

14.00–14.20 Hogyan használható a mesterséges intelligencia a HR folyamatokban?
Békési Gábor 
HR egyetemi mesteroktató (BGE)

14.20–14.40 A NIS2 hazai implementációja a 2023. évi XXIII.-s törvény és a kapcsolódó jogszabályok tükrében.
Jerabek György,
a Közinformatika Nonprofit Kft szerződött partnere, tanácsadója, a Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület titkára.

14.40–15.00 Smart energy, distributed energy community. Hálózatok kapcsolatának  alkalmazása a digitális térben.
Cs. Nagy Tamás
vezérigazgató, IOKOS Zrt.

15.00–15.30 Pódiumbeszélgetés
Ember és technológia. Better together!
Beszélgetőpartnerek: Szlezák Péter, Jerabek György, Cs. Nagy Tamás

 

15.30–15.45 Konzultáció az előadókkal

 

15.40–16.20 Networking program

 

Grátisz Networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától még 10 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától még 10 napig)

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 2. féléves konferenciáira!

Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29% kedvezmény!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek  

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet